Klinkt gek maar met die afgelopen 2 kampioenschappen ben ik wel even verzadigd.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We staan 3 punten achter op PSV en 4 op Twente als ze winnen dus we hebben nog alle kans ik neem geen genoegen met een 2de plek
Dusquote:Op zondag 27 januari 2013 15:05 schreef CaasS het volgende:
[..]
Klinkt gek maar met die afgelopen 2 kampioenschappen ben ik wel even verzadigd.Ben ook te jong voor die successen van de jaren 90, dus volg Ajax pas intensief sinds die kut periode daarna.
Daarom Champions League prioriteit nmmr 1, kampioenschap zou mooi zijn. Hoop op nog wat mooie wedstrijden in de Europa League.
Doelpunt van Mertens, na die combinatie met Wijnaldum vond ik mooi ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooie goals?
PSV kon alleen profiteren van geschutter van Heracles
Narsingh kan er ook geen bout van
okequote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon kampioen worden, tweede plek zou ontzettend frustrerend zijn naar mijn mening omdat het dan dat walgelijke PSV of Twente wordt die de schaal haalt.
Wij scoorde er 102 in een seizoen met Suarez en werden geen kampioen.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:06 schreef CaasS het volgende:
[..]
Doelpunt van Mertens, na die combinatie met Wijnaldum vond ik mooi ja.
Staan op 66 doelpunten na 20 wedstrijden.
Omdat het verdedigend kut was. PSV krijgt niet zoveel doelpunten tegen, minder dan Ajax iig.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij scoorde er 102 in een seizoen met Suarez en werden geen kampioen.
Hadden wij maar Tadic en Chadliquote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef CaasS het volgende:
[..]
Omdat het verdedigend kut was. PSV krijgt niet zoveel doelpunten tegen, minder dan Ajax iig.
Alleen Twente doet dat beter, maar die leunen volledig op Chadli en Tadic.
Haha, 2:40. Met andere woorden, janssen moet zijn bakkes houden.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:07 schreef j0rdiiii het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)it-handen-geven.html
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Haha, 2:40. Met andere woorden, janssen moet zijn bakkes houden.
PSV heeft de slechtste verdediging in de Ere manquote:Op zondag 27 januari 2013 15:09 schreef CaasS het volgende:
[..]
Omdat het verdedigend kut was. PSV krijgt niet zoveel doelpunten tegen, minder dan Ajax iig.
Alleen Twente doet dat beter, maar die leunen volledig op Chadli en Tadic.
Mooi die frustratiequote:Op zondag 27 januari 2013 15:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Haha, 2:40. Met andere woorden, janssen moet zijn bakkes houden.
Het feit dat PSV relatief weinig tegendoelpunten krijgt zegt meer over de rest van het team dan over de verdediging idd...quote:Op zondag 27 januari 2013 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV heeft de slechtste verdediging in de Ere man
Waarom krijgen ze dan minder doelpunten tegen dan Ajax? Enige 2 die het beter doen dan PSV zijn Utrecht en Twente. Lijkt meer beeldvorming ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV heeft de slechtste verdediging in de Ere man
Nee hoor, is gewoon bar slechtquote:Op zondag 27 januari 2013 15:15 schreef CaasS het volgende:
[..]
Waarom krijgen ze dan minder doelpunten tegen dan Ajax? Enige 2 die het beter doen dan PSV zijn Utrecht en Twente. Lijkt meer beeldvorming ofzo.
quote:
Zoals Benson die vorige week 2x scoort omdat van Bommel hem laat lopen?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het feit dat PSV relatief weinig tegendoelpunten krijgt zegt meer over de rest van het team dan over de verdediging idd...
Precies mijn punt: als iemand op het middenveld of in de aanval een verdedigingsfout maakt moet je er bij PSV niet op rekenen dat de defensie dat nog recht gaat trekkenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zoals Benson die vorige week 2x scoort omdat van Bommel hem laat lopen?
wow okequote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef TJV het volgende:
Tyron je kunt de tyfustering krijgen maar ik loop me weer compleet te ergeren aan die poedel van een Eriksen. Zo, dat is er weer uit.
En oja. BoerrigterToby op rechtsback
Dat is ook zijn grote zwakte. Hij is dom.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:30 schreef Gramulanion het volgende:
Vermeer had bij alle drie de goals niet uit moeten komen, voor de rest was hij wel geweldig natuurlijk.
Ach V. Rhijn is verdedigend ook kut, Blind moet je ook niet 1 op 1 tegen een snelle rechtsbuiten zetten. Alderweireld vind ik tot nog toe ook geen heel sterk seizoen spelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies mijn punt: als iemand op het middenveld of in de aanval een verdedigingsfout maakt moet je er bij PSV niet op rekenen dat de defensie dat nog recht gaat trekken
Inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 15:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is ook zijn grote zwakte. Hij is dom.
ongeïnspireerdquote:Op zondag 27 januari 2013 15:35 schreef Tyron het volgende:
Ik heb maar 5 minuten kunnen kijken. Hoe speelde Ajax?
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:34 schreef Wessiej het volgende:
Zonder Vermeer was het 10-2 dus niet zeuren, echt.
Nee. Fouten van de verdediging.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Die tegengoals waren gewoon onnodig.
65 minuten goed voor een uitwedstrijd om 12:30. Daarna kan Ajax het naar verwachting niet volhouden en de laatste 20 minuten zijn vergelijkbaar met de 20 minuten van de uitwedstrijd tegen Heracles.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:35 schreef Tyron het volgende:
Ruk. Twee lucky goals die van richting werden veranderd. Vermeer heeft er nog een heleboel ballen uitgehaald.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:35 schreef Tyron het volgende:
Opportunistisch gelul dit. Voor deze wedstrijd had Ajax de minst gepasseerde defensie of FC Twente en FC Utrecht na. Als Ajax straks kampioen wordt dan hebben Van Rhijn, Blind en Alderweireld een wereldprestatie geleverd en anders zijn ze allemaal slecht. Ik heb dit seizoen met hoge regelmaat een heel goed Ajax gezien en toen stonden die verdedigers er ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:34 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ach V. Rhijn is verdedigend ook kut, Blind moet je ook niet 1 op 1 tegen een snelle rechtsbuiten zetten. Alderweireld vind ik tot nog toe ook geen heel sterk seizoen spelen.
Verdedigen doe je ook over het hele veld. Eriksen zie ik best vaak op 20 meter van de goal staan om mee te verdedigen of om gaten dicht te lopen. En Poulsen staat er ALTIJD.
PSV speelt veel reactiever, dus meer omschakel momenten. Ajax heeft 70% balbezit en als je bal hebt kan de tegenstander niet socren.![]()
Neemt niet weg dat je 23 minuten voor tijd met 2-0 voorstond, dan moet je zo een wedstrijd professioneel uitspelen en op een lelijke manier 3 punten binnenslepen, net zoals PSV en Twente dat kunnen. Het ergste is dat die al de zoveelste keer is dat Ajax de wedstrijd volledig uit handen geeft in de laatste twintig minuten, je zou toch verwachten dat ze er wat van leren.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:40 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ruk. Twee lucky goals die van richting werden veranderd. Vermeer heeft er nog een heleboel ballen uitgehaald.
En zeggen dat de PSV verdediging kut is, is dom nalullen, want meer dan samenvattingen zie je niet. Ik kijk ook naar Voetbal International waar v.d. Gijp Manolev en Zanka belachelijk maakt.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Opportunistisch gelul dit. Voor deze wedstrijd had Ajax de minst gepasseerde defensie of FC Twente en FC Utrecht na. Als Ajax straks kampioen wordt dan hebben Van Rhijn, Blind en Alderweireld een wereldprestatie geleverd en anders zijn ze allemaal slecht. Ik heb dit seizoen met hoge regelmaat een heel goed Ajax gezien en toen stonden die verdedigers er ook.
Waar zeg ik dat? Ik heb keer op keer gezegd, zowel hier als in het PSV topic dat PSV de beste selectie heeft van Nederland. Niet zo vreemd natuurlijk ze hebben de laatste twee jaar met afstand het meest geïnvesteerd. Neemt niet weg dat van de gehele selectie van PSV de verdediging de achilleshiel is, maar dat geldt natuurlijk net zo goed voor Ajax.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:45 schreef CaasS het volgende:
[..]
En zeggen dat de PSV verdediging kut is, is dom nalullen, want meer dan samenvattingen zie je niet. Ik kijk ook naar Voetbal International waar v.d. Gijp Manolev en Zanka belachelijk maakt.
Zowel v. Rhijn als Blind zijn niet heel goed in de 1 op 1, maar ze komen niet heel veel in die situatie omdat Ajax 70% balbezit heeft bijna elke week. Komen ze wel in die situatie hebben ze het standaard moeilijk.
Verder zeg ik niet dat Alderweireld slecht is.
Die van Ajax is wel beter, maar verliezen gebeurt meestal op het middenveldquote:Op zondag 27 januari 2013 15:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik heb keer op keer gezegd, zowel hier als in het PSV topic dat PSV de beste selectie heeft van Nederland. Niet zo vreemd natuurlijk ze hebben de laatste twee jaar met afstand het meest geïnvesteerd. Neemt niet weg dat van de gehele selectie van PSV de verdediging de achilleshiel is, maar dat geldt natuurlijk net zo goed voor Ajax.
Klopt my bad.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik heb keer op keer gezegd, zowel hier als in het PSV topic dat PSV de beste selectie heeft van Nederland. Niet zo vreemd natuurlijk ze hebben de laatste twee jaar met afstand het meest geïnvesteerd. Neemt niet weg dat van de gehele selectie van PSV de verdediging de achilleshiel is, maar dat geldt natuurlijk net zo goed voor Ajax.
De verdediging van Ajax is vrij onervaren en mist toch veel agressie en felheid, er is geen enkele verdediger bij Ajax die er echt goed bovenop zit en 1 op 1 goed zijn mannetje staat.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die van Ajax is wel beter, maar verliezen gebeurt meestal op het middenveld
Dat mag Japiequote:Op zondag 27 januari 2013 15:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De verdediging van Ajax is vrij onervaren en mist toch veel agressie en felheid, er is geen enkele verdediger bij Ajax die er echt goed bovenop zit en 1 op 1 goed zijn mannetje staat.
Zo speelt Ajax ook nietquote:Op zondag 27 januari 2013 15:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De verdediging van Ajax is vrij onervaren en mist toch veel agressie en felheid, er is geen enkele verdediger bij Ajax die er echt goed bovenop zit en 1 op 1 goed zijn mannetje staat.
Je hebt eigenlijk wel gelijk over Twente, wat een droevig team is dat zegquote:Op zondag 27 januari 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelijkspelletje in Rotterdam zou wel lekker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |