Ze willen wel, maar lopen tegen een muur van Spaanse authoriteiten op.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan de WADA er nog voor zorgen dat alle andere sporten ook aan bod komen?
Heel veel loopvermogen in die ploeg destijds, met Killy Gonzalez, Claudia Lopez, Angulo en weet ik wie ze toen nog meer allemaal hadden.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Valencia rond de eeuwwisseling was ook redelijk verdacht.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:39 schreef franklop het volgende:
ow en moesten die beelden nou van de finale
En Mendieta. Dat was 10 jaar geleden een grote naam.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Heel veel loopvermogen in die ploeg destijds, met Killy Gonzelez, Claudia Lopez, Angulo en weet ik wie ze toen nog meer allemaal hadden.
Ah ja, ook die inderdaad. Mislukte min of meer bij Barcelona later, ironisch genoeg.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En Mendieta. Dat was 10 jaar geleden een grote naam.
De geblondeerde haren van Canizares zeggen genoeg.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En Mendieta. Dat was 10 jaar geleden een grote naam.
En Canizares, eeuwig geblondeerd a la VDBquote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Heel veel loopvermogen in die ploeg destijds, met Killy Gonzalez, Claudia Lopez, Angulo en weet ik wie ze toen nog meer allemaal hadden.
Eau de cologne op z'n teen toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:49 schreef Szura het volgende:
Canizares
Die z'n medaille in het publiek gooide
Ontbrak ie later niet eens op een WK of EK omdat hij in glas was gaan staan?
Ja, ontbrak op het WK 2002 omdat ie een champagnefles op zijn teen liet vallen bij de kampioensviering. Althans, dat was dan het verhaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:49 schreef Szura het volgende:
Canizares
Leukemans moest toch een plasje doen tijdens de seks?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:52 schreef Leatherface het volgende:
Er was toch ook een Spaanse snelwandelaar die beweerde dat hij positief was op een of ander hormoon omdat hij door zijn vriendin oraal bevredigd werd?
Was volgens mij Italiaanse voetballer, Borriello ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:52 schreef Leatherface het volgende:
Er was toch ook een Spaanse snelwandelaar die beweerde dat hij positief was op een of ander hormoon omdat hij door zijn vriendin oraal bevredigd werd?
Eerste hit als je zoekt op Canizares:quote:Op zondag 27 januari 2013 18:49 schreef Szura het volgende:
Canizares
Meh onzin. De machine die dag heeft extreem veel mensen een hoge bloedwaarde aangemeten terwijl in de 2e test niemand boven kwam drijven. Dan kun je er toch wel vanuit vanuit gaan dat het een fout gekalibreerde machine is.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:03 schreef Alleskids het volgende:
Was Marianne Timmer een wielrenner geweest, dan was haar schommelende bloedwaarde breed uitgemeten en al haar prestaties zwart gemaakt, maar het is schaatsen, dus is het een klein artikeltje, en een ongelukje. Zo wordt er in België de wielrenners in de luwte gehouden zodra er niet-positieve geluiden zijn
Gelukkig ben jij de benchmark van de sportmaatschappij, als we jou niet hadden dan slaat de verloedering toe en plaats je jezelf in een slachtofferrol door dingen te smeken?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:58 schreef KilgoreTrout het volgende:
[..]
Meh onzin. De machine die dag heeft extreem veel mensen een hoge bloedwaarde aangemeten terwijl in de 2e test niemand boven kwam drijven. Dan kun je er toch wel vanuit vanuit gaan dat het een fout gekalibreerde machine is.
Ik zie mezelf als een redelijk kritische volger die niet ieder verhaaltje slikt en ik probeer altijd te zoeken of er niet wat achter zit, maar ik ben ook geen paranoïde gek. 1 TheFXR is echt wel genoeg ga hem alsjeblieft niet na doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |