SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damon. Lekker, lekker. Hij is de enige reden dat ik nog kijk
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja want Elena isquote:Op zondag 27 januari 2013 11:15 schreef Samzz het volgende:
Damon. Lekker, lekker. Hij is de enige reden dat ik nog kijk
.
Ik vind Caroline wel schattig![]()
![]()
Ditquote:Op zondag 27 januari 2013 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja want Elena is
Ik vind Caroline wel schattig.
Huppel's terror kitten heeft eindelijk iemand gevonden die ze lief vindt?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Feyenoord?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voetbal kijken wordt het vandaag
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wie is klaus?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk, maar dat komt mede door zijn accent
Vampire Diariesquote:
Julesquote:Op zondag 27 januari 2013 11:22 schreef Ishimaru het volgende:
Ze heeft zwart haar, groene ogen. En ze houdt van bijten.![]()
![]()
Fax zn tenen werden vakkundig aangevallen!quote:Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel's terror kitten heeft eindelijk iemand gevonden die ze lief vindt?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
huppelquote:Op zondag 27 januari 2013 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax zn tenen werden vakkundig aangevallen!![]()
Ik ben terug.![]()
Ja, me too. En volgens mij is hij stiekem wel aardig. Ik vind zijn crush op Caroline schattigquote:Op zondag 27 januari 2013 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk, maar dat komt mede door zijn accent.
Stefan vind ik kut met peren. Net als Elena.
Wat doe jij hierquote:
Jaaaaaaaaa inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, me too. En volgens mij is hij stiekem wel aardig. Ik vind zijn crush op Caroline schattig.
Stefan vind ik kut met peren. Net als Elena.
![]()
Ik kon S04E10 nergens vinden, dus gevraagd in TVD topic, dus ik heb hem nu eindelijkDus straks 2 afleveringen achter elkaar kijken
![]()
Stefan inderdaad![]()
![]()
![]()
voor huppel tochquote:Op zondag 27 januari 2013 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat doe jij hier
[..]
Jaaaaaaaaa inderdaad![]()
Ik kon S04E10 nergens vinden, dus gevraagd in TVD topic, dus ik heb hem nu eindelijkDus straks 2 afleveringen achter elkaar kijken
![]()
Stefan inderdaad
Ik ben terug.![]()
Had ze al hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel's terror kitten heeft eindelijk iemand gevonden die ze lief vindt?
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hoeft echt niet hoor!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik haat alleen op klonen, dus ook op jou![]()
![]()
ben geen kloon
Ik ben terug.![]()
ik ook nietquote:Op zondag 27 januari 2013 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval geen kloon
Ik ben terug.![]()
hahaa volwassenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Zie ik iemand posten???? Volgens mij niet.... negeermodus![]()
![]()
Owja douchen
Ik ben te lui
Ik ben terug.![]()
Ik ga lekker de hele dag in bed liggenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Zie ik iemand posten???? Volgens mij niet.... negeermodus![]()
![]()
Owja douchen
Ik ben te lui.
Damon![]()
.
C_A, wist je dat hij in real life met Nina Dobrev loopt?
En wie is Zweetteef nu weer??
ff IP checks doen.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
En wie is Zweetteef nu weer??
ff IP checks doen.![]()
Ik ben terug.![]()
Is idd wel eens fijn, douche me maar 1 keer per week, vandaag weer douchenquote:
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
iedereen weet dat ik geen kloon benquote:Op zondag 27 januari 2013 11:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Naam, rang, registratienummer!!!Ik ben terug.![]()
Ik geef het ff door naar boven danquote:Op zondag 27 januari 2013 11:50 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
iedereen weet dat ik geen kloon ben
is goedquote:Op zondag 27 januari 2013 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik geef het ff door naar boven danIk ben terug.![]()
ga eens naar onz sc jijquote:Op zondag 27 januari 2013 11:50 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
iedereen weet dat ik geen kloon ben![]()
Hoezo maar eens per week?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is idd wel eens fijn, douche me maar 1 keer per week, vandaag weer douchen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
gadverdamme btwquote:Op zondag 27 januari 2013 11:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is idd wel eens fijn, douche me maar 1 keer per week, vandaag weer douchenIk ben terug.![]()
Het is goed voor de restistentie, en daarnaast goed voor de waterrekening en energierekeningquote:
Ik douche om de dag en ben zo goed als nooit ziek. Motie verworpen, ER
.
Jij betaald dan het volle pond aan kosten, ik niet, ik bespaarquote:Op zondag 27 januari 2013 11:55 schreef Samzz het volgende:
Ik douche om de dag en ben zo goed als nooit ziek. Motie verworpen, ER
.
nee waarom zou je daarvan ziek worden? ik douche elke morgen en soms ook savondsquote:Op zondag 27 januari 2013 11:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En gij zijt zeker elke week ziekIk ben terug.![]()
Waarom?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee waarom zou je daarvan ziek worden? ik douche elke morgen en soms ook savondsVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Okeequote:Op zondag 27 januari 2013 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is goed voor de restistentie, en daarnaast goed voor de waterrekening en energierekening
Betaalt.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij betaald dan het volle pond aan kosten, ik niet, ik bespaar“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is echt verschrikkelijk slecht voor je huid.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee waarom zou je daarvan ziek worden? ik douche elke morgen en soms ook savondsWhat you forget, you are gonna repeat.
Dat ben ik ook na 6 dagen zonder douchen hoor.quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
nou weet ik niet hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ben ik ook na 6 dagen zonder douchen hoor.Ik ben terug.![]()
Ik douche overigens nooit met zeep. Enkel shampoo voor m'n haar, verder spoel ik alles af met water
.
valt wel meequote:Op zondag 27 januari 2013 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is echt verschrikkelijk slecht voor je huid.Ik ben terug.![]()
Ah, vandaar dat je vriendin zou willen dat je vaker douchtquote:Op zondag 27 januari 2013 11:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ben ik ook na 6 dagen zonder douchen hoor..
Die vind het geen puntquote:Op zondag 27 januari 2013 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je vriendin zou willen dat je vaker doucht.
Vindt.quote:
En jij weet wel beter. Of ze heeft steeds lopen trollen.
Vind, met "dee tee" iddquote:Op zondag 27 januari 2013 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vindt.
En jij weet wel beter. Of ze heeft steeds lopen trollen.
Nee, is gewoon fijn, niet elke dag te hoeven douchen, bespaar je een hoop mee, plus je bent redelijk resistent tegen bacteriën
Kijken voor een zon vakantie voor eind februari/maartquote:Op zondag 27 januari 2013 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat gaan de anderen doen vandaag?
Aankleden, eten, naar huis of bios.. ergens op die volgorde..quote:Op zondag 27 januari 2013 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat gaan de anderen doen vandaag?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dit, al was over het ijs glijden wel leukquote:Op zondag 27 januari 2013 12:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi zo, weg met die klote sneeuw
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Middag![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
uitzieken. ik heb nu een neus zoals Roger Federerquote:Op zondag 27 januari 2013 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat gaan de anderen doen vandaag?
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
uitzieken. ik heb nu een neus zoals Roger Federer!
Ben jij zo een voetbal figuur dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even lekker voetbal volgen vandaag.Rustig aan.![]()
Ajaxquote:Op zondag 27 januari 2013 12:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben jij zo een voetbal figuur dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Same herequote:Op zondag 27 januari 2013 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even lekker voetbal volgen vandaag.
Werewolf
Gadverdamme serieus? 1 keer in de week douchen
Ik werk en zweet zo hard dat ik elke dag douche. Soms zelfs 2 keer per dag.
Geen zin om met een zweetlucht om me heen te hangen![]()
![]()
Zeg dan gewoon bijholteontstekingquote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sinusitis
maar er wordt binnenkort iets aan gedaan![]()
Binnekort een kuurtje?What you forget, you are gonna repeat.
Goedemorgen!
(Vers gedouched hoor hier, C_a)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
misschien een operatie omdat alles vastzitquote:Op zondag 27 januari 2013 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon bijholteontsteking![]()
Binnekort een kuurtje?Werewolf
Er bestaat ook nog iets als wassen. Gewoon wassenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
Geen zin om met een zweetlucht om me heen te hangenWhat you forget, you are gonna repeat.
Oeiquote:Op zondag 27 januari 2013 13:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
misschien een operatie omdat alles vastzit
Yesh. En nee hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twente fan toch?
Gaan verliezen van ons.
ja met een washandje....quote:Op zondag 27 januari 2013 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog iets als wassen. Gewoon wassen
Weet je hoe onhandig![]()
![]()
Ik zweet niet zoveel.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
Geen zin om met een zweetlucht om me heen te hangen
Srsly ik moet echt gesport hebben wil ik gaan stinken, als je een luie lamzak bent dan krijg je waarschijnlijk vies haar als je het 3 dagen niet wast maar verder..
Rustig aan.![]()
Nee hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja met een washandje....
Weet je hoe onhandig
Wel beter voor je huid. En geen zweetluchtWhat you forget, you are gonna repeat.
Het is washandje, niet wasonhandje.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja met een washandje....
Weet je hoe onhandigRustig aan.![]()
De overburen moeten hun ramen wassen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Hou die succes maar bij je. Jullie zullen 'm nodig hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk van wel.
Maar succes vanmiddag.
I second that.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja met een washandje....
Weet je hoe onhandig
Daarnaast; mij achter het stuur van een auto zetten s'ochtends zonder me te laten douchen (koud, om wakker te worden) is le-vens-ge-vaar-lijk.....
En dan is s'avonds douchen weer fijn om fris tussen de lakens te duiken voor een portie "eens kijken wat ik onder de dekentjes vind..."Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is washandje, niet wasonhandje.!
toen ik thuis zat zweette ik ook niet veel.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zweet niet zoveel.
Srsly ik moet echt gesport hebben wil ik gaan stinken, als je een luie lamzak bent dan krijg je waarschijnlijk vies haar als je het 3 dagen niet wast maar verder..
Nu ik aan het werk ben ook niet zoveel. Maar je merkt wel dat je iets minder aangenaam gaat ruiken.....
Dus ik neem na het eten een bad of ik douche 5 minuutjes.
In de ochtend sowieso altijd even 5 minuten douchenFris op het werk verschijnen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2013 13:12:35 ]![]()
We zullen zien.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hou die succes maar bij je. Jullie zullen 'm nodig hebben![]()
Ik was mij minimaal 1x per dag, maar vaak genoeg 2x inderdaad. Eigenlijk altijd 's ochtends en als het nodig is gedurende dag of voor het slapen gaan nog een keer."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
wassen of douchen?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik was mij minimaal 1x per dag, maar vaak genoeg 2x inderdaad. Eigenlijk altijd 's ochtends en als het nodig is gedurende dag of voor het slapen gaan nog een keer.![]()
Helaas zijn er altijd collega's die daar niet aan denken....quote:Op zondag 27 januari 2013 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de ochtend sowieso altijd even 5 minuten douchenFris op het werk verschijnen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Douchen, was inderdaad onduidelijk, wassen staat bij mij altijd gelijk aan douchen.quote:
Alleen bij hoge uitzondering (als ik ergens ben waar de douche te vies is bijv) was ik me alleen met een washandje."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Haha, is goed hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad, jullie zullen het zien![]()
![]()
ja dat heb ik ook al gemerktquote:Op zondag 27 januari 2013 13:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helaas zijn er altijd collega's die daar niet aan denken....
We moeten er ook op gaan letten straks. Stinkende verkopers in de winkels, verkoopt niet
Zal wel moeilijk gesprek worden dan, tegen iemand vertellen dat hij/zij iets beter moet verzorgen![]()
![]()
Jup, I know.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook al gemerkt
We moeten er ook op gaan letten straks. Stinkende verkopers in de winkels, verkoopt niet
Zal wel moeilijk gesprek worden dan, tegen iemand vertellen dat hij/zij iets beter moet verzorgen
Ik had iemand die trainingen aan het nieuwe (piepjonge, voornamelijk vrouwelijke) personeel geeft.
Die maakt een unuitwasbare indruk (om maar even in de woordspelingen te vervallen)...
Moeilijk gesprek maar het heeft resultaat gehad....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Op aanraden van mijn dermatoloog douche ik 2x per week, 10 min. maximaal. Verder met een washandje elke dag.What you forget, you are gonna repeat.
Ik ben zo blij dat ik niemand in mijn omgeving heb die slechte uiterlijke verzorging heeft. Lijkt me verschrikkelijk om regelmatig met zo'n iemand om te moeten gaan."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik ruik zelf wel dat ik stink als ik stink...quote:Op zondag 27 januari 2013 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal wel moeilijk gesprek worden dan, tegen iemand vertellen dat hij/zij iets beter moet verzorgen
Hoop ik
Rustig aan.![]()
Komt goedquote:
Jullie ajakkers hebben ook maar geluk atm.What you forget, you are gonna repeat.
Zo'n iemand verdient geen front-office fuctiequote:Op zondag 27 januari 2013 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal wel moeilijk gesprek worden dan, tegen iemand vertellen dat hij/zij iets beter moet verzorgenserieus dat is het minste, als je die moeite al niet eens neemt, hoe kan iemand dan verwachten dat je moeite doet om iets te verkopen.
Er is ook een verschil tussen douchen en douchen he; gewoon de kraan op nog-net-niet-lauw-maar-wel-de-kou-eraf, 1 minuut eronder en dan nog een minuutje met warm water en wat zeep is al heel anders dan een badritueel van 30 minuten met scrubs, shampoos, conditioners, scheermessen en douchekoppen....quote:Op zondag 27 januari 2013 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op aanraden van mijn dermatoloog douche ik 2x per week, 10 min. maximaal. Verder met een washandje elke dag.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het is zo simpel, elke dag wassen, goede deo (en spray werkt meestal niet voldoende, gewoon een degelijke roller werkt 10x beter), after-shave of een luchtje (niet teveel, klein beetje) en zorgen dat je haar goed zit.
Kleding gestreken of iig schoon!"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ach, datzelfde zeg ik altijd van Twente en PSV. Altijd die schijtmazzel met lotingen en scheidsrechters.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt goed
Jullie ajakkers hebben ook maar geluk atm.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Was gewoon een geluksgoal.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, datzelfde zeg ik altijd van Twente en PSV. Altijd die schijtmazzel met lotingen en scheidsrechters.![]()
Laat ik aardig blijven.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n iemand verdient geen front-office fuctieserieus dat is het minste, als je die moeite al niet eens neemt, hoe kan iemand dan verwachten dat je moeite doet om iets te verkopen.
Kan je daar zelf geen antwoord op bedenken?
Rustig aan.![]()
we zijn nu de winkel aan het inrichten. Veel sjouwen en schoonmaken. Dus het kan zijn dat het daar aan ligt.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n iemand verdient geen front-office fuctieserieus dat is het minste, als je die moeite al niet eens neemt, hoe kan iemand dan verwachten dat je moeite doet om iets te verkopen.
En iedereen verdient een kans. Als je er gewoon wat van zegt en hij/zij doet er wat aan, is dat toch geen probleem?![]()
Deze man weet....quote:Op zondag 27 januari 2013 13:19 schreef PeuRac het volgende:
Het is zo simpel, elke dag wassen, goede deo (en spray werkt meestal niet voldoende, gewoon een degelijke roller werkt 10x beter), after-shave of een luchtje (niet teveel, klein beetje) en zorgen dat je haar goed zit.
Kleding gestreken of iig schoon!![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:19 schreef PeuRac het volgende:
Kleding gestreken of iig schoon!![]()
![]()
Dat zou kunnen, maar met een goede deo hoe je zelfs op zulke dagen niet te stinken. Ik hoop voor je dat het straks anders is.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we zijn nu de winkel aan het inrichten. Veel sjouwen en schoonmaken. Dus het kan zijn dat het daar aan ligt.
En iedereen verdient een kans. Als je er gewoon wat van zegt en hij/zij doet er wat aan, is dat toch geen probleem?
Maar nieuwe winkel, ga je een winkel beginnen?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Wat Roy zei, is precies wat ik zei, maar ik krijg gelijk zo'n blaatverhaal en hij niet? Pffquote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, datzelfde zeg ik altijd van Twente en PSV. Altijd die schijtmazzel met lotingen en scheidsrechters.
Wat bazel je?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laat ik aardig blijven.
Kan je daar zelf geen antwoord op bedenken?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik dacht dat je het had over meer dan die goal.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat Roy zei, is precies wat ik zei, maar ik krijg gelijk zo'n blaatverhaal en hij niet? Pff
Maar goed, dan niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
kringloopwinkel.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar met een goede deo hoe je zelfs op zulke dagen niet te stinken. Ik hoop voor je dat het straks anders is.
Maar nieuwe winkel, ga je een winkel beginnen?
Www.rataplan.nl
Ik ben Ass. Bedrijfsleidster
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2013 13:27:02 ]![]()
Ik zei atm. Dus op dit moment. Op dat moment was net die goal gevallen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over meer dan die goal.
Maar goed, dan niet.What you forget, you are gonna repeat.
Kringloopquote:Op zondag 27 januari 2013 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kringloopwinkel.
Www.rataplan.nl
Ik ben Ass. Bedrijfsleidster
Ben ik trouwens een wijf als ik zeg dat ik aftershave heb weggedaan, en in plaats daarvan alleen nog Buddha Nose luchtjes gebruik....?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gefeliciteerd! Ook nog eens van de grootste winkel, dat is wel serieus.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kringloopwinkel.
Www.rataplan.nl
Ik ben Ass. Bedrijfsleidster"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik kom snel een keer kijken als je open bent.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kringloopwinkel.
Www.rataplan.nl
Ik ben Ass. Bedrijfsleidster![]()
Voor after-shave gebruik ik een productlijn van Dermalogica, gruwelijk duur maar zoooooo fijn, daarnaast gebruik ik nog wel luchtjes.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:28 schreef fietsie het volgende:
Ben ik trouwens een wijf als ik zeg dat ik aftershave heb weggedaan, en in plaats daarvan alleen nog Buddha Nose luchtjes gebruik....?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
nee hoor. je bent wie je bent.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:28 schreef fietsie het volgende:
Ben ik trouwens een wijf als ik zeg dat ik aftershave heb weggedaan, en in plaats daarvan alleen nog Buddha Nose luchtjes gebruik....?Werewolf
Ook non-oplosmiddelen gebaseerd dus?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor after-shave gebruik ik een productlijn van Dermalogica, gruwelijk duur maar zoooooo fijn, daarnaast gebruik ik nog wel luchtjes.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Leukquote:Op zondag 27 januari 2013 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom snel een keer kijken als je open bent.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook non-oplosmiddelen gebaseerd dus?![]()
Zoek maar ff, je kan het hier in Nederland alleen bij specialisten krijgen en sinds kort ook op hun website. Ben ermee in aanraking gekomen door mijn ex.
Douchen met alleen shampoo, insmeren met Zwitsal en dan Dove Citroen deo![]()
Hoe hard ik ook zweet, die deo geeft het een citroenfrisse geur
Waar verblijf jij tegenwoordig eigenlijk?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom snel een keer kijken als je open bent.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Tijdelijk weer bij mijn oudersquote:Op zondag 27 januari 2013 13:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar verblijf jij tegenwoordig eigenlijk?![]()
Huh, je woonde toch boven de kroeg? Wat is daar mee gebeurt?quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Die heb ik niet meerquote:Op zondag 27 januari 2013 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Huh, je woonde toch boven de kroeg? Wat is daar mee gebeurt?![]()
He, grappigquote:Op zondag 27 januari 2013 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe hard ik ook zweet, die deo geeft het een citroenfrisse geur. Zelfde als ik doe, op de Dove deo en Zwitsal na, daar gebruik ik andere merken voor.
oh jammer joh.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Sandalwood, Sweet Orange, Petitgrain, Chamomile and Ylang Ylang.quote:
of
Ravinstsara, Lemon, Clove, Cinnamon, Eucalyptus Globulus, Thyme and Marjoram
Zijn de dagelijkse keuzes...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen idee hoe het ruiktquote:Op zondag 27 januari 2013 13:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sandalwood, Sweet Orange, Petitgrain, Chamomile and Ylang Ylang.
of
Ravinstsara, Lemon, Clove, Cinnamon, Eucalyptus Globulus, Thyme and Marjoram
Zijn de dagelijkse keuzes...![]()
![]()
De eerste een beetje als kerst, de tweede als een alpenweide in juli, met een warm zonnetje erop....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik heb zwitsal douchgel en gebruik geen shampoo (kale kop enzo).quote:Op zondag 27 januari 2013 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe hard ik ook zweet, die deo geeft het een citroenfrisse geur"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Zwitsalquote:Op zondag 27 januari 2013 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb zwitsal douchgel en gebruik geen shampoo (kale kop enzo).
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
De eerste een beetje als kerst, de tweede als een alpenweide in juli, met een warm zonnetje erop....![]()
![]()
![]()
Die reactie krijg ik vakerquote:
Oowkee, beide dus een totale grap?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik gebruik het al mijn hele levenquote:De bodylotion dan
En een paarse milka koe?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
De eerste een beetje als kerst, de tweede als een alpenweide in juli, met een warm zonnetje erop....![]()
Daarvoor gebruik ik Dermalogica, merk dat mijn huid er echt goed op reageert, als ik het een paar dagen niet gebruik dan merk ik dat meteen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik gebruik het al mijn hele levenDe bodylotion dan
Mja, iedere huid is anders. Ik weet dat ik echt niet elke dag mag douchen. Wat een huiduitslag geeft me datquote:Op zondag 27 januari 2013 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor gebruik ik Dermalogica, merk dat mijn huid er echt goed op reageert, als ik het een paar dagen niet gebruik dan merk ik dat meteen.
Ik moet niet te heet douchen (maar dat is zo lekkerquote:Op zondag 27 januari 2013 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, iedere huid is anders. Ik weet dat ik echt niet elke dag mag douchen. Wat een huiduitslag geeft me dat), verder mn kleren niet wassen met bepaalde zeep
ik heb een gevoelige huid, na het heet douchen was ik verbrand dus nu douche ik lauw tegen het koude aan.Werewolf
Grmbl... dacht ik verlost te zijn van het zaagsel en de modder maar nee, er ligt nog 4m3 hout...
Ik ga me maar omkleden en weer die kant op dan....
Later!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik kan ook niet tegen stijfsel in nieuwe kleding. Maar zoals ik al zei; iedere huid is andersquote:Op zondag 27 januari 2013 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet niet te heet douchen (maar dat is zo lekker), verder mn kleren niet wassen met bepaalde zeep
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Poulsen scorend, nu is het zeker. We worden kampioen.!
Jullie worden 2e, maar ik zal aan je denken als ik met C_A op de coolsingel staquote:Op zondag 27 januari 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Poulsen scorend, nu is het zeker. We worden kampioen.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie worden 2e, maar ik zal aan je denken als ik met C_A op de coolsingel sta![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie worden 2e, maar ik zal aan je denken als ik met C_A op de coolsingel sta!
Hetzelfde als wat ik met je "quote:" moet.
Dat is wel lief van je.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie worden 2e, maar ik zal aan je denken als ik met C_A op de coolsingel staEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aha.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat ik met je "" moet.
[..]
Dat is wel lief van je.What you forget, you are gonna repeat.
Tranen van het lachen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie worden 2e, maar ik zal aan je denken als ik met C_A op de coolsingel staC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik ontvang Twente hier op het plein. Met schaal.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Daarom vind ik het ook zo leuk.quote:C'est la vie
Ik gun het je van harte maar het gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ontvang Twente hier op het plein. Met schaal.![]()
Voor Feyenoord en Ajax al helemaal niet. Twente. Anders PSV.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte maar het gaat niet gebeuren.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ontvang Twente hier op het plein. Met schaal.
C'est la vie
Nee, het gaat ajax worden of wij.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor Feyenoord en Ajax al helemaal niet. Twente. Anders PSV.![]()
Jij bent zeker ook een ajakker?quote:
Ik weet niet hoor, maar het gaat niet heel lekker met Ajax vandaag.What you forget, you are gonna repeat.
Het wordt Ajax of die lampjes.quote:C'est la vie
Ik droom nooit over voetbal eigenlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga maar lekker verder dromen Roy![]()
Gelukkig is dit een van de 34 wedstrijden.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook een ajakker?
Ik weet niet hoor, maar het gaat niet heel lekker met Ajax vandaag.C'est la vie
Blijkbaar wel, als jij die kakkerlakken ziet winnenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik droom nooit over voetbal eigenlijk.
Blij dat we het daar over eens zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan maar jullie.
Psv gun ik het echt niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
We spreken elkaar in mei nog welquote:Op zondag 27 januari 2013 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als jij die kakkerlakken ziet winnen![]()
![]()
Als je met mij meegaat naar de ArenA bedoel je?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vast niet. Dan sta ik te feesten op het plein ivm kampioenschapquote:
Dit krijg je met een selectie die 2,5 miljoen kostte.C'est la vie
Nee als jij bob bent voor C_A en mijquote:Op zondag 27 januari 2013 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je met mij meegaat naar de ArenA bedoel je?![]()
Ajax![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee als jij bob bent voor C_A en mij
[b]AirwiN schreef [/b]
Voetbal
quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
PSV.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Die haat, heerlijk
C'est la vie
quote:
Hier kon geen SuperKenneth tegen op mijn vriend.quote:C'est la vie
Aangezien ik beloofd heb om mee te gaan naar de coolsingel mochten jullie kampioen worden dan ga ik dat op zeker niet nuchter meemaken natuurlijk!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga maar wat te eten maken. Dat helpt meestal.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier kon geen SuperKenneth tegen op mijn vriend.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Laten we het niet doenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:14 schreef Royco1 het volgende:
Eigenlijk zouden we de beslissende zondag een meet moeten doen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar ben ik wel voor in.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:14 schreef Royco1 het volgende:
Eigenlijk zouden we de beslissende zondag een meet moeten doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Joden en kakkerlakken meet
Ik blijf met de pony's wel in Enschede. Waar we gaan feesten zonder schade en rellen.What you forget, you are gonna repeat.
Ik kom alvast niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:14 schreef Royco1 het volgende:
Eigenlijk zouden we de beslissende zondag een meet moeten doen.C'est la vie
![]()
Hier moest ik veel te hard om lachen
[b]AirwiN schreef [/b]
Hooliganmeet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:14 schreef Royco1 het volgende:
Eigenlijk zouden we de beslissende zondag een meet moeten doen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik blijf met de pony's wel in Enschede. Waar we gaan feesten zonder schade en rellen..
Ik dacht dat de Fok!Knokploeg ontmanteld wasquote:
Naïef.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Fok!Knokploeg ontmanteld was
Ik vier het met mijn eigen mensen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lul, dan ben ik de enige Ajacied.C'est la vie
Niet?quote:
Gedeelde smart is halve smart?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:C'est la vie
Kan gebeuren.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Royco1 het volgende:
Ajax mag blij zijn dat vitess er niet nog 3 bij geprikt heeft.C'est la vie
Wordt gezellig in Eindhoven, dat wel.quote:
Nu Feyenoord nog even winnen en de top van de competitie blijft nog bloedspannend.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
PSVquote:
C'est la vie
Niet om het een of ander, maar hoe kan dat een belediging zijn? De Duitse topclubs behoren tot de beste van de wereld.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ditquote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar hoe kan dat een belediging zijn? De Duitse topclubs behoren tot de beste van de wereld.
Nou alleen Bayern.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar hoe kan dat een belediging zijn? De Duitse topclubs behoren tot de beste van de wereld.C'est la vie
Niet overdrijven he.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar hoe kan dat een belediging zijn? De Duitse topclubs behoren tot de beste van de wereld.
Alleen bayern behoort tot de top.![]()
Zoveel weet ik van voetbalquote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet overdrijven he.
Alleen bayern behoort tot de top..
Zijn wij het ook weer eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet overdrijven he.
Alleen bayern behoort tot de top.C'est la vie
But still, ik zei Duitse topclubs, dat blijkt er maar een te zijn. FC Duitsland genoemd worden terwijl Bayern dat is... Geen schande, lijkt me.
Ik maar weer studeren voor mijn examens, doei.C'est la vie
Kan ik dan bij jou komen schuilen?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik blijf met de pony's wel in Enschede. Waar we gaan feesten zonder schade en rellen.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Jawel hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan ik dan bij jou komen schuilen?
![]()
![]()
![]()
![]()
Tevens, Sonata Arctica![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat wij een geweldige keeper hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:47 schreef Royco1 het volgende:
Waarom krijgt Immers die bal er nou niet gewoon in
You serious?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:47 schreef Royco1 het volgende:
Waarom krijgt Immers die bal er nou niet gewoon in
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat wij een geweldige keeper hebben
Die stond toevallig goedquote:Op zondag 27 januari 2013 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat wij een geweldige keeper hebben![]()
Nee die is terecht. Lekker fel van Clasie.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die gele kaart is ook toeval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |