SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damon. Lekker, lekker. Hij is de enige reden dat ik nog kijk
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja want Elena isquote:Op zondag 27 januari 2013 11:15 schreef Samzz het volgende:
Damon. Lekker, lekker. Hij is de enige reden dat ik nog kijk
.
Ik vind Caroline wel schattig![]()
![]()
Ditquote:Op zondag 27 januari 2013 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja want Elena is
Ik vind Caroline wel schattig.
Huppel's terror kitten heeft eindelijk iemand gevonden die ze lief vindt?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Feyenoord?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voetbal kijken wordt het vandaag
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wie is klaus?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk, maar dat komt mede door zijn accent
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Vampire Diariesquote:
Julesquote:Op zondag 27 januari 2013 11:22 schreef Ishimaru het volgende:
Ze heeft zwart haar, groene ogen. En ze houdt van bijten.![]()
![]()
Fax zn tenen werden vakkundig aangevallen!quote:Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel's terror kitten heeft eindelijk iemand gevonden die ze lief vindt?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
huppelquote:Op zondag 27 januari 2013 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax zn tenen werden vakkundig aangevallen!![]()
Ik ben terug.![]()
Ja, me too. En volgens mij is hij stiekem wel aardig. Ik vind zijn crush op Caroline schattigquote:Op zondag 27 januari 2013 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk, maar dat komt mede door zijn accent.
Stefan vind ik kut met peren. Net als Elena.
Wat doe jij hierquote:
Jaaaaaaaaa inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2013 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, me too. En volgens mij is hij stiekem wel aardig. Ik vind zijn crush op Caroline schattig.
Stefan vind ik kut met peren. Net als Elena.
![]()
Ik kon S04E10 nergens vinden, dus gevraagd in TVD topic, dus ik heb hem nu eindelijkDus straks 2 afleveringen achter elkaar kijken
![]()
Stefan inderdaad![]()
![]()
![]()
voor huppel tochquote:Op zondag 27 januari 2013 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat doe jij hier
[..]
Jaaaaaaaaa inderdaad![]()
Ik kon S04E10 nergens vinden, dus gevraagd in TVD topic, dus ik heb hem nu eindelijkDus straks 2 afleveringen achter elkaar kijken
![]()
Stefan inderdaad
Ik ben terug.![]()
Had ze al hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel's terror kitten heeft eindelijk iemand gevonden die ze lief vindt?
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hoeft echt niet hoor!quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik haat alleen op klonen, dus ook op jou![]()
![]()
ben geen kloon
Ik ben terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |