You mad!?quote:Op zondag 27 januari 2013 03:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Tegenvallend gevecht, van beide eigenlijk.
Ik had Teixeira dominanter verwacht.
Nee hoor. Ik had Teixeira ook gekozen voor UP want vind hem wel de betere vechter. Ik had hem alleen dominanter verwacht. Jij had toch Teixeira by (T)KO?quote:
Nee via decision.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had Teixeira ook gekozen voor UP want vind hem wel de betere vechter. Ik had hem alleen dominanter verwacht. Jij had toch Teixeira by (T)KO?
Tja, opzich wel leuk maarja zegt natuurlijk weinig.. seizoen duurt langquote:Op zondag 27 januari 2013 03:25 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, hoe vind je deze? Fenomeno is zijn #1 positie door zijn Rampage pick kwijt.
Dacht dat jullie rivalen waren?quote:Op zondag 27 januari 2013 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, opzich wel leuk maarja zegt natuurlijk weinig.. seizoen duurt lang
Oh had je het tegen mij?quote:Op zondag 27 januari 2013 03:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Jahaa daar heb je weinig op terug hè
Mensen die #care zeggen caren het hardst.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh had je het tegen mij?Ik dacht dat je reageerde op iets wat Rogan zei
![]()
En #care.. zegt meer over jullie dan over mij dat ik als casual champ wordt
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mensen die #care zeggen caren het hardst.
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Reigning champ ja, daar heb je 4 seizoenen voor nodig gehad
Zegt het mannetje die aandacht zoektquote:Op zondag 27 januari 2013 03:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Jahaa daar heb je weinig op terug hè
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zegt het mannetje die aandacht zoekt
Hooi die uit zijn dak gaat en Anderson Silva money krijgt zou leuk zijn.quote:
Eentje maar.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:33 schreef vivelafete het volgende:
Zijn er veel mensen bij tup die voor Dodson zijn gegaan?
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hooi die uit zijn dak gaat en Anderson Silva money vangt zou leuk zijn.
Klopt.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Verschil is dat DJ wel een man is en Dodson er uit ziet als een aapje (nonracist, niet vanwege zn huidskleur maar omdat ie zo debiel doet en zo waanzinnig kinderachtig er uit ziet)
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Mn laptop valt uitthat's it for me
Ik grap niet.quote:
Translation: Mijn moeder had door dat ik nog wakker was en zei dat ik meteen moest afsluiten en moest gaan slapen.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik grap niet.![]()
Mn laptop kan een 720p stream niet meer aan![]()
googled op "long bitch"quote:Op zondag 27 januari 2013 03:53 schreef Nober het volgende:
Ben benieuwd naar hun vriendin, straks even googlen.
geo plsquote:Op zondag 27 januari 2013 03:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Translation: Mijn moeder had door dat ik nog wakker was en zei dat ik meteen moest afsluiten en moest gaan slapen.
ik ruik het,jaquote:Op zondag 27 januari 2013 03:57 schreef Hooidraad het volgende:
Volgens mij begint Dodson wat te gassen.
onder voorbehoud, het duurt 3 weken voordat de dopingstesten terug komenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:51 schreef Fenomeno het volgende:
Bij een gelijke stand op het eind, is dan het aantal dagzeges bepalend?
Nee, we zijn hier niet aan het voetballen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:51 schreef Fenomeno het volgende:
Bij een gelijke stand op het eind, is dan het aantal dagzeges bepalend?
Quitter!!quote:
lol, gedeelde 1ste plaatsquote:Op zondag 27 januari 2013 17:52 schreef Hooidraad het volgende:
Eindelijk hebben twee bazen het voor elkaar gekregen om een 100%-score te behalen:
Splackavellie en Hooidraad.
[ afbeelding ]
De top drie is nog precies hetzelfde als drie events geleden maar goed, hier is de tussenstand:
[ afbeelding ]
Flyweight is echt geen toevoeging eigenlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Quitter!!
Maar als ik had geweten dat de main fight 2 lilliputers betrof dan was ik al eerder gaan pitten.
ze krijgen ook net zoveel betaald als dat ze klein zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flyweight is echt geen toevoeging eigenlijk.
Ik loop er niet warm voor om die gasten te zien knokken het is technisch perfect en razend snel maar dat is het ookquote:Op maandag 28 januari 2013 00:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze krijgen ook net zoveel betaald als dat ze klein zijn.
Dat vind ik dus ook, heb het weer een kans gegeven, maar ging toch weer vooruitspoelen. Het kan mij gewoon niet boeien helaasquote:Op maandag 28 januari 2013 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik loop er niet warm voor om die gasten te zien knokken het is technisch perfect en razend snel maar dat is het ook
Ben jij ook fan van dwerg worstelen dan? Of kinderen die vechten.quote:
Ik houd van technische gevechten met veel actie en fighters die blijven gaan. Ik vind de 125, 135 en 145 divisies geweldig. Heeft niks met dwergen of kinderen te makenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Ben jij ook fan van dwerg worstelen dan? Of kinderen die vechten.
en nog boven Paxlie staanquote:Op maandag 28 januari 2013 11:41 schreef incognitoomuch het volgende:
Vergeten mijn picks te maken
Verder een ok event... Pettis VS Cerone had main event moeten zijn!
Dat is echt humor met die dwergenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Heeft niks met humor te maken, maar met feiten. Het ZIJN dwergen.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:28 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Heeft niks met humor te maken, maar met feiten. Het ZIJN dwergen.
Beter just bleed dan dwergwerpen.quote:
Het geldt voor 90% van de MMA Athleten, Anavar is ook een mooie, 9 uur halfwaarde tijdquote:Uit de comments, interessante mening van een 47 jarige die via de dokter testosteron injecties krijgt en zijn mening geeft over PED gebruik van MMA atleten:
Gewoon een minimumlengte van 1.65 (5'5) instellen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef Lesnar het volgende:
[..]
gewoon via ufc.tv met paypal of cc, is maar 6 euroquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef Lesnar het volgende:
Ik wil Cees aankomend weekend live bekijken. Wil wel een ppv bestellen via ufc. Iemand ervaringen hiermee?
Thanxquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon via ufc.tv met paypal of cc, is maar 6 euro
Je kan als 21 jarige idd alleen acne hebben als je jezelf helemaal volspuit met troepquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:10 schreef Lesnar het volgende:
Rory is sowieso aan de juice. Hij zat altijd zwaar onder de acne
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon een minimumlengte van 1.65 (5'5) instellen.
Pff zo lang geleden alweer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef THEFXR het volgende:
Anderson Silva wlll fight in July, in Las Vegas
Heeft hij toch een jaar vrijaf gekregen, aangezien hij tegen Sonnen in juli 2012 vocht.
daarvoor was hij geblesseerd om Sonnen te duckenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pff zo lang geleden alweer?
Champs moeten echt vaker gaan vechten
Wie ducked hij nu dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daarvoor was hij geblesseerd om Sonnen te ducken
die weidman, hij wil ook een 10 gevechten contract, maar met 1x per jaar, gaat dat dus 10 jaar duren.quote:
Ja dat snap ik dus ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die weidman, hij wil ook een 10 gevechten contract, maar met 1x per jaar, gaat dat dus 10 jaar duren.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Je kan als 21 jarige idd alleen acne hebben als je jezelf helemaal volspuit met troep
Hij had echt veel bacne, dat komt echt maar zelden voor in natuurlijke staat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Je kan als 21 jarige idd alleen acne hebben als je jezelf helemaal volspuit met troep
Hij heeft daarna ook nog tegen Bonnar gevochten he.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef THEFXR het volgende:
Anderson Silva wlll fight in July, in Las Vegas
Heeft hij toch een jaar vrijaf gekregen, aangezien hij tegen Sonnen in juli 2012 vocht.
non-title trainingspartijtje zonder weight cut, telt niet mee vind ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hij heeft daarna ook nog tegen Bonnar gevochten he.
pics?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:41 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ben 22 en heb soms nog wat bacne, zo gek is dat echt niet.
Dana wil aan de mini-dwergen gaan:quote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Thanks! Heb superveel zin in het weekend!quote:
Ik trap vast af!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:56 schreef n00cL30n het volgende:
Same here... donderdag maar even mijn picks doen, aangezien ik dit weekend in België zit.
Jup. Kan hem ook zomaar submitten met een RNC.quote:
Als het naar de judges gaat dan pakt Fitch hem gewoon. Maia heeft alleen kans om hem te subben en Fitch is nog nooit gesubbed. Al is Maia natuurlijk wel ziek goed op de grondquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jup. Kan hem ook zomaar submitten met een RNC.
De UFC heeft veel... heel veel geld (verneukt) gestopt in de UKquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:26 schreef THEFXR het volgende:
Michael Bisping vs. Alan Belcher set for co-main event of UFC 159
tering, hij heeft net gevochten en verloren, hoeveel kansen krijgt die gast eigenlijk???
Cees is ook geboren in de UKquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De UFC heeft veel... heel veel geld (verneukt) gestopt in de UK
True, maar Fitch is ook belachelijk goed op de grond. De man heeft Shields gesubbed in BJJ. Dat is toch best een prestatie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het naar de judges gaat dan pakt Fitch hem gewoon. Maia heeft alleen kans om hem te subben en Fitch is nog nooit gesubbed. Al is Maia natuurlijk wel ziek goed op de grond
Fitch is trouwens wel een keer gesubbed zag ik was zijn eerste fight. Ik denk dat Fitch de desicion pakt uiteindelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
True, maar Fitch is ook belachelijk goed op de grond. De man heeft Shields gesubbed in BJJ. Dat is toch best een prestatie.
Sowieso is Rogan een top kerelquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:40 schreef Lesnar het volgende:
Wat een held ook, vaak het hoogtepunt van de weigh inns
Ohja, ik zou het weer een kans gevenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:26 schreef Happel het volgende:
Ik word nu al moe van de drama in TUF.
Dit wordt hem ook voor mij.quote:
Ik ben lui en ik ga meequote:Op donderdag 31 januari 2013 06:22 schreef StefanW het volgende:
José Aldo (c) vs. Frankie Edgar
Rashad Evans vs. Antônio Rogério Nogueira
Alistair Overeem vs. Antonio Silva
Jon Fitch vs. Demian Maia
Joseph Benavidez vs. Ian McCall
ik ga ook voor het linker rijtje
quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:36 schreef Fyodor het volgende:
Dana White: “We’re talking to Josh Barnett. Yes, we’re open to bringing him into UFC. It’s about making a deal now.”[/b]
Daar kan ik helaas geen geld voor vrij maken.... Anders was ik graag meegegaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zit te denken om naar Zweden te gaan voor Gus vs Mousasi. Wie speelt er nog meer met dat idee? Ben alleen bang dat het snel uitverkocht is..
Same here, eerst maar eens een baan vindenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Daar kan ik helaas geen geld voor vrij maken.... Anders was ik graag meegegaan.
daar speel ik al jaren mee,lekkere meidenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zit te denken om naar Zweden te gaan voor Gus vs Mousasi. Wie speelt er nog meer met dat idee? Ben alleen bang dat het snel uitverkocht is..
Hooi gaat ook voor Jerseyboii dus je bent niet de enige.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zal ik dan maar lekker tegendraads doen en voor Edgar kiezen?
Jose Aldo vs. Frankie Edgar
Rashad Evans vs. Antônio Rogério Nogueira
Alistair Overeem vs. Antonio Silva
Jon Fitch vs. Demian Maia
Joseph Benavidez vs. Ian McCall
Mooie card dit weekend! Buiten het feit dat Overeem en Evans gewoon een lock zijn, zijn het behoorlijk gelijke matchups. Vooral Fitch vs. Maia en Benavidez vs. McCall. Fitch zou een UD moeten kunnen pakken, maar als hij weer de taktiek van "baiting" toepast en een choke weggeeft om zijn tegenstander uit te putten, is hij de lul. Je moet Maia geen opening geven, die is geen Diego Sanchez of Erick Silva.
Serieus, ik ben ook hard op zoek op dit moment.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:06 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Same here, eerst maar eens een baan vinden
Die Jenni zou ik ook neer hoeken als ik de kans kreeg met d'r plastic rotkopquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die roger vind ik best een aso, beetje wijven slaan
das niet het enige wat van plastic isquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Jenni zou ik ook neer hoeken als ik de kans kreeg met d'r plastic rotkop
fixedquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:06 schreef Paxlie het volgende:
Er kijken hier veel te veel mensen naar Jersey Whore
Ik ben vorig jaar geweest, was toen heel snel uitverkocht maar ik heb Viagogo in de gaten gehouden en daar nog mooie plaatsen kunnen pakken. Je betaalt wel aardig wat extra maar ik had toen teveel zin om erheen te gaan om het te laten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het viel me vorig jaar al op dat er heel wat mensen van dit topic in het Jersey Shore-topic zatenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:06 schreef Paxlie het volgende:
Er kijken hier veel te veel mensen naar Jersey Shore
quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ophjeroe jij !!!! metje jetseyboty
quote:
quote:Silva (sue me)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent dronken, je vrouw heeft de scheiding aangevraagd, je hebt griep of andere gebeurtenis die een tijdelijke verstandsverbijstering kan veroorzaken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Aldo (duhhhhh)
Evans
Silva (sue me)
Maia
Benavidez
Cees vecht normaal 6x per jaar, dus die heeft echt wel een vette itch en energie voor 3quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Haters gonna hate.
Gekke Cees, je wilt te graag, gekke Cees het is beter dat je chillt vandaag.
Mark my words.
Duhh bij Aldo trouwens doet niets af aan de skills van Frankie. Als er iemand fan is van Frankie ben ik het wel, maar Aldo is niet te verslaan.
quote:I feel bad for Bigfoot whenever hes getting his ass whooped. He should be in a fucking museum or something, not a cage.
Zou hij zo tussen passen!quote:
quote:
quote:michael @bisping
About a certain someone who I fought recently failing his drug test. I hope it's not true.
En dan kan ik alsnog winst pakken op Unibet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als het bevestigt wordt, kan Hooi de standen gaan aanpassen
Vast niet, denk niet dat ze dat wijzigenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:20 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
En dan kan ik alsnog winst pakken op Unibet?
wordt een NC, dus dan wint er niemand, behalve unibet dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:20 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
En dan kan ik alsnog winst pakken op Unibet?
Ach wordt toch tijd voor een fatsoenlijke, hij altijd met zijn gekke nokia klapphone.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:24 schreef THEFXR het volgende:
die kale, flikkert weer zijn gsm tegen de muur aan,lol
Dan wordt het naar 1.0 gereset en krijg je je geld terug en mislukte parlays dus deels uitbetaald dus dat zou mooi zijn. Al denk ik dat unibet het niet terug draait.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wordt een NC, dus dan wint er niemand, behalve unibet dan.
Morgen een UD en een brute KO, dus valt wel meequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:32 schreef THEFXR het volgende:
De blackzillians hebben niet veel geluk de laatste tijd.
Laten we gaan bidden voor hem, alleen zo kunnen we hem ondersteunen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Belfort gepakt wordt na al dat jezus geneuzel dan lach ik me kapot
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:30 schreef Fyodor het volgende:
Hoogstaande![]()
Hier nog een mooie reactie die ik ergens op youtube in de comments tegenkwam:
[..]
quote:
Dat zeg ik, hij wil te graag. Anyway, ik juich natuurlijk voor Cees, maar als Silva hem hier pakt blijf ik jullie er voor eeuwig aan herinneren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Cees vecht normaal 6x per jaar, dus die heeft echt wel een vette itch en energie voor 3
Is good bro, maar dan verdwijn ik voor een paar maanden uit het MMA topicquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
[..]
Dat zeg ik, hij wil te graag. Anyway, ik juich natuurlijk voor Cees, maar als Silva hem hier pakt blijf ik jullie er voor eeuwig aan herinneren.
Jesus approves!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:10 schreef incognitoomuch het volgende:
Dat waren geen roids maar divine intervention.
I want to thank Jezus blablabla. Beter bedank je de gast waar Cees ook zijn kuurtjes doetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Laten we gaan bidden voor hem, alleen zo kunnen we hem ondersteunen.
/care In vechtsport gaat het toch altijd om the next big fight.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
[..]
Dat zeg ik, hij wil te graag. Anyway, ik juich natuurlijk voor Cees, maar als Silva hem hier pakt blijf ik jullie er voor eeuwig aan herinneren.
Zegt Cees dat? Ik vond al dat Big Foot even heel bang keek namelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
"I'm gonna fucking destroy you."
Op het einde vertelt Dana wat ze ongeveer zeidenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt Cees dat? Ik vond al dat Big Foot even heel bang keek namelijk
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op het einde vertelt Dana wat ze ongeveer zeiden
twitter:Alistairovereem twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 00:34:29According to DW, Silva said, "You better start respecting me." Reem said, "I'm going to f'n destroy you."” @Alistairovereem” reageer retweet
Oh ik zette hem af na de big boysquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op het einde vertelt Dana wat ze ongeveer zeiden
Aw shiit, mag ik mijn pick nog aanpassen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Aw shiit, mag ik mijn pick nog aanpassen?Er zit heel weinig variatie in de picks en meestal zit er dan een enorme upset tussen dus ik ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
José Aldo
Rashad Evans
Alistair Overeem
Jon Fitch
Ian McCallzondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Aw shiit, mag ik mijn pick nog aanpassen?mijn armen zijn dikker dan die van Silva en hij traint zelfs nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezien zijn postuur in zijn laatste gevecht. Jep. Kan haast niet anders dat die door de mand zou vallen.quote:![]()
Heb TUF gedownload, maar na 1 minuut afgezet.. heb er geen zin inmisschien later of gewoon niet meer.
![]()
Rumors of UFC on FX 7 main eventer Vitor Belfort failing a post-fight drug test have been shot down by the Brazilian MMA Athletic Commission.![]()
![]()
We wachten het afquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:50 schreef THEFXR het volgende:
Rumors of UFC on FX 7 main eventer Vitor Belfort failing a post-fight drug test have been shot down by the Brazilian MMA Athletic Commission.![]()
500 ufc vechters, dat is 250 gevechten per jaar, 10 per card, dat is 25 cards per jaar, dus elke 2 weken een card, maar dan vechten ze maar 1 gevecht per jaar![]()
![]()
![]()
Is tot nu toe ook niet boeiender dan voorgaande TUFs, de fight van de laatste aflevering vond ik weinig aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
Heb TUF gedownload, maar na 1 minuut afgezet.. heb er geen zin inmisschien later of gewoon niet meer.
Volgende week wel die brute KO waar Dana ons al weken mee zit te verleiden.![]()
trappen in Dana's hypequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is tot nu toe ook niet boeiender dan voorgaande TUFs, de fight van de laatste aflevering vond ik weinig aan.
Volgende week wel die brute KO waar Dana ons al weken mee zit te verleiden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou je denken ja?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:05 schreef Nober het volgende:
Arianny is lekker ja maar volgens mij plastische chirurgie.![]()
I don't care, droomvrouw man.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:05 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zet UFC een oude foto op hun facebook?
Arianny is lekker ja maar volgens mij plastische chirurgie.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Het was ook een o-reilly.jpg opmerking.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik weet het bijna helemaal zeker denk ik zeker te weten vrijwel 100% zeker.![]()
Dat zie je al snel dat het nep is.![]()
Volgens mij smoesden ze daar wel iets over.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
Hij ook al overweight.. of is er (weer) iets mis met de weegschaal?
Rogan heeft vast ook wel kuurtje genomen hahaYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
die knokt in zweden, ga je er naar toe? lekker meiden, manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:07 schreef Smoofie het volgende:
Wanneer gaat Gegard nou eens naar UFC.
![]()
![]()
Ik ben armquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die knokt in zweden, ga je er naar toe? lekker meiden, man.
AFCA
Da's 85kilo?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:09 schreef Smoofie het volgende:
WEl lichte mofos man, ik zou al rond 170 wegen![]()
Jawel je moet onder 265lbs zitten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:10 schreef Nober het volgende:
Heavyweights hoeven niet te wegen toch?![]()
Jawel, maar er is geen limiet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:10 schreef Nober het volgende:
Heavyweights hoeven niet te wegen toch?AFCA
Serieus?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel je moet onder 265lbs zitten.AFCA
Doe niet zo blij als Joe je geweegt noemt aangezien je dat al wist anders zal ik die chocoladereep is in je reet douwen.![]()
This ain't Japan en ook geen Pride.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dacht in Japan dat er wel mensne over 265 waren.![]()
Klopt, Schilt weegt over 265quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
This ain't Japan en ook geen Pride..
AFCA
Bonjasky toen tegen die sumoworstelaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dacht in Japan dat er wel mensne over 265 waren.![]()
![]()
Met UFC heb ik bij de amerikanen altijd het gevoel dat het allemaal rednecks zijn.AFCA
Gaan ze nou van zwaar naar licht?
Reem al geweest dan?
Durfnoobvragentestellen.
150 lbs hier volgens mij, 68 kiloYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Van prelims fight 1 tot maincard main eventquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gaan ze nou van zwaar naar licht?
Reem al geweest dan?
Durfnoobvragentestellen.
150 lbs hier volgens mij, 68 kiloniks op volgorde van lengte of gewicht, gewoon de volgorde van de fights.
![]()
Had het nog over bena.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maia is 1.83
Tenzij je het nog over Benavidez had.AFCA
263.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
264gewoon zwaarder.. vorige keer was het 256 dacht ik.
AFCA
Maar nu zij hij iig niet aan de testo, met al die random tests die hij heeft gehad. Dus, gewoon puur natuur wat daar staat man
.
.
AFCA
Yeah rightquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:23 schreef Smoofie het volgende:
Maar nu zij hij iig niet aan de testo, met al die random tests die hij heeft gehad. Dus, gewoon puur natuur wat daar staat man
.
.
![]()
![]()
Genoeg legale shit om te groeien manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar geloof niet dat hij daar nu nattie staat.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: