You mad!?quote:Op zondag 27 januari 2013 03:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Tegenvallend gevecht, van beide eigenlijk.
Ik had Teixeira dominanter verwacht.
Nee hoor. Ik had Teixeira ook gekozen voor UP want vind hem wel de betere vechter. Ik had hem alleen dominanter verwacht. Jij had toch Teixeira by (T)KO?quote:
Nee via decision.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had Teixeira ook gekozen voor UP want vind hem wel de betere vechter. Ik had hem alleen dominanter verwacht. Jij had toch Teixeira by (T)KO?
Tja, opzich wel leuk maarja zegt natuurlijk weinig.. seizoen duurt langquote:Op zondag 27 januari 2013 03:25 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, hoe vind je deze? Fenomeno is zijn #1 positie door zijn Rampage pick kwijt.
Dacht dat jullie rivalen waren?quote:Op zondag 27 januari 2013 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, opzich wel leuk maarja zegt natuurlijk weinig.. seizoen duurt lang
Oh had je het tegen mij?quote:Op zondag 27 januari 2013 03:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Jahaa daar heb je weinig op terug hè
Mensen die #care zeggen caren het hardst.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh had je het tegen mij?Ik dacht dat je reageerde op iets wat Rogan zei
![]()
En #care.. zegt meer over jullie dan over mij dat ik als casual champ wordt
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mensen die #care zeggen caren het hardst.
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Reigning champ ja, daar heb je 4 seizoenen voor nodig gehad
Zegt het mannetje die aandacht zoektquote:Op zondag 27 januari 2013 03:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Jahaa daar heb je weinig op terug hè
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zegt het mannetje die aandacht zoekt
Hooi die uit zijn dak gaat en Anderson Silva money krijgt zou leuk zijn.quote:
Eentje maar.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:33 schreef vivelafete het volgende:
Zijn er veel mensen bij tup die voor Dodson zijn gegaan?
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hooi die uit zijn dak gaat en Anderson Silva money vangt zou leuk zijn.
Klopt.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Verschil is dat DJ wel een man is en Dodson er uit ziet als een aapje (nonracist, niet vanwege zn huidskleur maar omdat ie zo debiel doet en zo waanzinnig kinderachtig er uit ziet)
quote:Op zondag 27 januari 2013 03:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Mn laptop valt uitthat's it for me
Ik grap niet.quote:
Translation: Mijn moeder had door dat ik nog wakker was en zei dat ik meteen moest afsluiten en moest gaan slapen.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik grap niet.![]()
Mn laptop kan een 720p stream niet meer aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |