quote:Op zondag 27 januari 2013 00:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik ben weer terug op de vlucht en nu ben ik opgelucht
neequote:Op zondag 27 januari 2013 00:37 schreef Drabit het volgende:
Hallo, zijn jullie ook wel eens heel onhandig?
al mijn hele levenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:37 schreef Drabit het volgende:
Hallo, zijn jullie ook wel eens heel onhandig?
quote:
Oh, das fijn.quote:
quote:
Nee Selena Gomez is lekkerquote:
Jij waardeert geen vrouwelijk schoon, jammer Rockquote:
ik kwam.quote:
lief dagboekquote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef Drabit het volgende:
Ik was vandaag heel onhandig (zoals ik best vaak ben) Ik ging schaatsen met een goede vriend van me, ben ik bij de ijsbaan, komt daar dat ene leuke meisje aanIk helemaal blij natuurlijk, beetje met haar mee geschaatst en daarna terug naar die vriend van mij en beetje sneeuwballen gooien. Komt dat meisje voorbij en gooi ik per ongeluk precies recht in haar gezicht
En dit is maar 1 voorbeeld van mijn onhandigheid
Ah heb je nog geen sperm?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef Drabit het volgende:
Ik was vandaag heel onhandig (zoals ik best vaak ben) Ik ging schaatsen met een goede vriend van me, ben ik bij de ijsbaan, komt daar dat ene leuke meisje aanIk helemaal blij natuurlijk, beetje met haar mee geschaatst en daarna terug naar die vriend van mij en beetje sneeuwballen gooien. Komt dat meisje voorbij en gooi ik per ongeluk precies recht in haar gezicht
whaha noooit met sneeuwballen gooien als er meisjes bij zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef Drabit het volgende:
Moet ik nog aanschaffen, daarom ff 1 keer hier.quote:
leuk toch, als ze humor heeft kan ze het wel waarderen hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef Drabit het volgende:
Gewoon je ogen dicht doen en denken dat het een fietspompje is.quote:
Wat zeur je nouquote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef Drabit het volgende:
Wilde t ff kwijt, maakt me niet uit of jullie dit een dom verhaal vinden
ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Selena gomez gaat binnenkort in een leuke film spelen met james franco
Dat meisje lacht heel de dag doorquote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leuk toch, als ze humor heeft kan ze het wel waarderen hoor
Straks klapt me eikel ofzo, zo voelt het altijdquote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dicht doen en denken dat het een fietspompje is.
Ik ben goed in schaatsenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef JRRY het volgende:
ik had vandaag sjanss op de natuurijsbaan.
Hoe moet ik dokter spelen? Zeggen tegen haar, ja sorry, ging per ongeluk. Nee dat helptquote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat zeur je noukan je dokter spelen
#YOLOquote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat meisje lacht heel de dag doorheeft veel humor, maar de bal kwam hard aan en deed pijn. Ook was heel haar makeup uitgelopen
Ah joh, lijm je er wel weer aan.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Straks klapt me eikel ofzo, zo voelt het altijd
Jaquote:
They try to make me go to rehab, but I said no,no,no..quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Een blikje is al 2.2 units en ik drink door de weeks 3 blikjes en in het weekend 5 of 6
Ik ook, en dat vond zo'n meisje van een andere school die ikk dus niet ken ook, en ik ging haar lerenquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
They try to make me go to rehab, but I said no,no,no..
Dan haal je de sneeuw uit dr gezicht, hand door dr haar en hoppa, je pakt dr.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hoe moet ik dokter spelen? Zeggen tegen haar, ja sorry, ging per ongeluk. Nee dat helpt
Not badquote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook, en dat vond zo'n meisje van een andere school die ikk dus niet ken ook, en ik ging haar lerenen we gingen samen rondjes schaatsen en praten en nu heeft ze m'n nummer
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
They try to make me go to rehab, but I said no,no,no..
bedankt leermeester Rockquote:Op zondag 27 januari 2013 00:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan haal je de sneeuw uit dr gezicht, hand door dr haar en hoppa, je pakt dr.
Wanneer leren jullie het nou eens
Ik weet niet waar jij vandaan komt maar dat gaat hier niet werkenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan haal je de sneeuw uit dr gezicht, hand door dr haar en hoppa, je pakt dr.
Wanneer leren jullie het nou eens
Dan ben je mis-/gebruiker.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Een blikje is al 2.2 units en ik drink door de weeks 3 blikjes en in het weekend 5 of 6
Nou, dan weet ik niet waar jij vandaan komtquote:Op zondag 27 januari 2013 00:45 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij vandaan komt maar dat gaat hier niet werken
Jaquote:
Beetje improviseren, iets warms pakken en op haar gezicht doenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hoe moet ik dokter spelen? Zeggen tegen haar, ja sorry, ging per ongeluk. Nee dat helpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Zo kan je weer verder. Circle of life allezquote:Op zondag 27 januari 2013 00:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is daar dat spul voor wat er uit komt?
Dankjequote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee zeker niet. en ze heeft ook een heel leuke naam
Laat ons niet langer in spanningquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee zeker niet. en ze heeft ook een heel leuke naam
Tuurlijk, niet te druk over maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Nou ja, ooit zal ik wel stoppen of minderen denk ik
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Beetje improviseren, iets warms pakken en op haar gezicht doenDie van mij is nu koud hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Nee, dat zal ik niet doenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet te druk over maken.
Zolang je niet gaat rijden...
Nee, die neusring danquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee die fake ass olie bitchess van jou dan
Iemand midden op een ijsbaan pakken gebeurt denk ik niet op veel plaatsenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik niet waar jij vandaan komt
Je deed het na het schaatsen lul.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:47 schreef Drabit het volgende:
[..]
Iemand midden op een ijsbaan pakken gebeurt denk ik niet op veel plaatsen
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Beetje improviseren, iets warms pakken en op haar gezicht doenDankje voor de tip! Doe jij waarschijnlijk zelf ook wel als het jou overkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
quote:Ik helemaal blij natuurlijk, beetje met haar mee geschaatst en daarna terug naar die vriend van mij en beetje sneeuwballen gooien. Komt dat meisje voorbij en gooi ik per ongeluk precies recht in haar gezicht
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, die neusring dan
Net een koe man.
hier gebeurt het om de 10 minuten tjeemquote:Op zondag 27 januari 2013 00:47 schreef Drabit het volgende:
[..]
Iemand midden op een ijsbaan pakken gebeurt denk ik niet op veel plaatsen
Hang je leuter..quote:Op zondag 27 januari 2013 00:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Heb je 'm der al uit hangen jij viezerik?
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hierop haten![]()
Hipster
Ooit gedaan, heeft me een one night stand opgeleverdquote:Op zondag 27 januari 2013 00:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dankje voor de tip! Doe jij waarschijnlijk zelf ook wel als het jou overkomt
Gaygayquote:Op zondag 27 januari 2013 00:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ooit gedaan, heeft me een one night stand opgeleverd
Annequote:Op zondag 27 januari 2013 00:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
anne
Eigenlijk een kutnaam maar bij haar klinkt het mooi.
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
anne
Eigenlijk een kutnaam maar bij haar klinkt het mooi.
Je snap me verkeerd denk ik, wij gingen naar die schaatsbaan. Ik kwam dat meisje tegen en ging met haar schaatsen. Maar nadat ik met haar geschaatst had ging ik naar die vriend van me, die nog op de ijsbaan was en ging ik met hem schaatsen. Dus die sneeuwballen gooide we terwijl we nog bij de schaatsbaan warenquote:
Oef en ze heeft ook een heel mooie stem. En ze praat echt heel netjesquote:
Dan zal het wel aan de leeftijd liggenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hier gebeurt het om de 10 minuten tjeem
Klinkt allemaal goed. Ik hou wel van vrouwen die netjes sprekenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oef en ze heeft ook een heel mooie stem. En ze praat echt heel netjes![]()
Geen ordinaire praat ofzo, echt intelligent enzo ook.
Perfect combi
ik & zij
Je had je eigen ballen ook tegen haar gezicht aan kunnen gooienquote:Op zondag 27 januari 2013 00:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je snap me verkeerd denk ik, wij gingen naar die schaatsbaan. Ik kwam dat meisje tegen en ging met haar schaatsen. Maar nadat ik met haar geschaatst had ging ik naar die vriend van me, die nog op de ijsbaan was en ging ik met hem schaatsen. Dus die sneeuwballen gooide we terwijl we nog bij de schaatsbaan waren
Het heeft je een heftige avond met je rechterhand opgeleverd bedoel je? Ook wel adorable hoorquote:
Ik had je van de baan gestuurd, dat is gevaarlijk man, idioot.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je snap me verkeerd denk ik, wij gingen naar die schaatsbaan. Ik kwam dat meisje tegen en ging met haar schaatsen. Maar nadat ik met haar geschaatst had ging ik naar die vriend van me, die nog op de ijsbaan was en ging ik met hem schaatsen. Dus die sneeuwballen gooide we terwijl we nog bij de schaatsbaan waren
Had gekund, man jij bent grappig!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je had je eigen ballen ook tegen haar gezicht aan kunnen gooien
Ja, ik ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goed. Ik hou wel van vrouwen die netjes spreken![]()
Nee met de opblaaspopquote:Op zondag 27 januari 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het heeft je een heftige avond met je rechterhand opgeleverd bedoel je? Ook wel adorable hoor
Sta je in de club ook altijd:quote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Maar, egenlijk wil ik een meisje die Daphne heet![]()
Maar de enige niet bezette Daphne op school is een 2e-klasseren ze is ordinair.
2de klas is 14? Jij bent 16? Niks mis mee op jouw leeftijdquote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
De naam zou mij niet zoveel uitmaken eigenlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Bij die ijsbaan is een grote ronde ring waar de sporters schaatsen, op het binnenste gedeelte zijn allemaal mensen die zacht gaan, daar gooien mensen vaak sneeuwballen.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik had je van de baan gestuurd, dat is gevaarlijk man, idioot.
Nee.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sta je in de club ook altijd:
Zoenen als je Daphne heet?
Of heb je een tattoo met Daphne?
Ik wil van mijn eigen leeftijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2de klas is 14? Jij bent 16? Niks mis mee op jouw leeftijd
Maak je weinig kans. Meiden van 16 willen 9 van de 10 keer ouder ( wat logisch is)quote:
Pff ze zou maar zo'n ordinaire naam hebben, Charmaine ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
De naam zou mij niet zoveel uitmaken eigenlijk
Alsnog, sneeuwballen gooien doe je maar lekker ergens andersquote:Op zondag 27 januari 2013 00:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Bij die ijsbaan is een grote ronde ring waar de sporters schaatsen, op het binnenste gedeelte zijn allemaal mensen die zacht gaan, daar gooien mensen vaak sneeuwballen.
Het sneeuwdequote:Op zondag 27 januari 2013 00:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Alsnog, sneeuwballen gooien doe je maar lekker ergens anders
Kan daar echt niet tegen, als ik aan het rijden ben, en er komt sneeuw de baan op.
Als ze maar lief is tochquote:Op zondag 27 januari 2013 00:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Pff ze zou maar zo'n ordinaire naam hebben, Charmaine ofzo
bs van rockiejquote:Op zondag 27 januari 2013 00:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Stoort het je?
En waarom qoute je me dan
Maargoed ik haal het weg
Ik pas nu ook mn quote aan.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Stoort het je?
Maargoed ik haal het weg
het is een piemolquote:Op zondag 27 januari 2013 00:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Stoort het je?
Maargoed ik haal het weg
Nope. Is opgelost.quote:
Vertel.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zal ik een liedje voor je zingen Faux?
EIND-HO-VEN-WOEN-SEL-MOC-ROS-KAH-BAAAAAAquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
EIND-HO-VEN-WOEN-SEL-MOC-ROS-KAH-BAAAAAA
Otter:
[Marokkaans]
Eindhoven, da's die shit, alleen dat, alleen dat!
[Marokkaans]
Kamal:
Ewaaa ik ben weer terug uit Vught
Was berucht op de vlucht
Maar nu ben ik opgelucht
Kanker ibahesj maken m'n leven zuur
Als wahed citroen geef me snoen als Ehsan Jami
Onze leven is zwaar als wahed gewicht
Hou je rustig vriend, of wil je glas in je gezicht
187 op een blanke agent
Palestina buurt waar de joden wegrent (EY)
11 september is hier bedacht
Door onze terrorisatie is Amerika geslacht
Woensel heeft het grootst neukdichtheid
Alle chickies komen hier met de benen wijd
Ghaza:
Ja, we plegen die OV-tjes met genoegen
Youssef, Kamal & ik, we blijven die floes scoupen
Koevoet in de hand, wij zoeken naar die[Marokkaans], jullie moeders
Ghaza uit de strook berooft je van je leven
Motherfucker, schiet je dood
Geert Wilders, ik breek je benen
Ik neem je leven, ik neem je mee naar beneden
Ik keten je vast dus vergeet het maar om te smeken
Kamal belt me op en zegt: kom naar benzine pomp
Ik was ziek, maar toch loop ik naar de benzine pomp
Trek me knife en grijp, steek die kahba in z'n kop
[Marokkaans]
Refrein:
Woensel bitch
De Gaza-strook van Eindhoven
Woensel bitch
Van Limbeek tot aan Vlokhoven
Woensel bitch
Hossel hier, hossel daar
Woensel bitch
Marokkanen zijn gatar
Fouad:
Ewa fain a dreri, Youssef is back
Schuif aan de kant, want dit is Fouad
Vaartbroek, Vlokhoven, Limbeek en Denstvoort
Woensel motherfuckers in de building, zoals het hoort
Ik ben die echte Marokkaan
Niemand die mij dus kan verstaan
[Marokkaans]
[Marokkaans]
Kruisstraat, Europalaan
Daar komen wij vandaan
Clippen in Vaartbroek
Tijeni is de naam
Ghaza is daar, dus je kluisje loopt gevaar
Hossel hier, hossel daar
Shab Woensel zijn gatar
Youssef:
Ik kom binnen als een ramkraak
Kijk hoe ik deze kanker harde liedje buit maak
Eindhoven, Woensel, Mocro's gatar
Vaartbroek, 180cc balhaar
Kijk ons plankgas door de straten roven
Op de jacht naar de floes of een machnetron oven
Of een plasma scherm, of juwelen of een kluis
Of autosleutels, ewa melihsj
Youssef de beest, ze noemen me de vechter
Als Youssef is geweest, dan moeten ze hechten
Pap pap pap pap, Youssef slaat je dood
En als ik moe ben, dan steek ik in je hoofd
Refrein (2x):
Woensel bitch
De Gaza-strook van Eindhoven
Woensel bitch
Van Limbeek tot aan Vlokhoven
Woensel bitch
Hossel hier, hossel daar
Woensel bitch
Marokkanen zijn gatar
Otter:
[Marokkaans]
Youssef oe Kamal
Safi, Youssef oe Kamal
quote:
Vond ik vroeger ook lelijk maar het heeft wel iets beeldschoonsquote:Op zondag 27 januari 2013 01:00 schreef Beach het volgende:
[..]![]()
Rihanna jezus je kan op haar voorhoofd een vliegtuig parkeren
Is da WP?!quote:Op zondag 27 januari 2013 01:00 schreef Beach het volgende:
leuk geweest WP post gewoon onder je eigen account
Kutquote:Op zondag 27 januari 2013 01:01 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben benieuwd onder welke kloon AdvancedPower nu post.
JNG is pas 23 november geopend en toen was jij er nog niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
benhier nog maar sinds begin december ofzo, in de sc
onee november al wel denk
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:01 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben benieuwd onder welke kloon AdvancedPower nu post.
ik kwam begin december in de sc ongeveer denk.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
JNG is pas 23 november geopend en toen was jij er nog niet.
Mail gestuurd. Kwam daarna in mn whatsapp met dat hij in een moeilijke periode zit. Dat vond ik te makkelijk, dus ben toch in de aanval gegaan waardoor hij nu zn excuses heeft aangeboden. Probeer nu met m af te spreken, vanuit daar zie ik dan verder.quote:
Nah, heb dr weinig moeite meequote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
met lang haar vind ik d'r gezicht niet zo mooi
Ja zoiets!quote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik kwam begin december in de sc ongeveer denk.
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mail gestuurd. Kwam daarna in mn whatsapp met dat hij in een moeilijke periode zit. Dat vond ik te makkelijk, dus ben toch in de aanval gegaan waardoor hij nu zn excuses heeft aangeboden. Probeer nu met m af te spreken, vanuit daar zie ik dan verder.
Ik mag legaal roken, ik doe het dan op straat.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wanneer roken achter de fietsenstalling?
Oh dan gaan we op straat rokenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik mag legaal roken, ik doe het dan op straat.
Haha wtf stu, het stopt bij jou niet bij 5/6 he..?quote:
Rokenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh dan gaan we op straat roken
wanneer roken op straat?
Ik lees gewoon wat ik wil lezen geloof ikquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha wtf stu, het stopt bij jou niet bij 5/6 he..?
Het houd niet op, niet vanzelf
houdtquote:Op zondag 27 januari 2013 01:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha wtf stu, het stopt bij jou niet bij 5/6 he..?
Het houd niet op, niet vanzelf
Welkom Stuartquote:Op zondag 27 januari 2013 01:20 schreef Rockiejj het volgende:
Hallo, ik ben Stuart, en ik ben alcoholist!
Tot straks of morgen en welterusten alvastquote:Op zondag 27 januari 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
ff weggeen idee of ik nog terugkom. anders slaap lekker
Dat geeft niet hoor. We hebben allemaal hetzelfde probleemquote:Op zondag 27 januari 2013 01:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hallo..
Ik ben een beetje verlegen.
Vaak gaat het wel weg na een Strongbow of 7.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor. We hebben allemaal hetzelfde probleem
rokenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh dan gaan we op straat roken
wanneer roken op straat?
Daarom, gewoon een beetje doordrinkenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vaak gaat het wel weg na een Strongbow of 7.
Liever een loner, dan een stoner.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niet bij de stoere jongens van het schoolplein willen horen
Hahaquote:Op zondag 27 januari 2013 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom, gewoon een beetje doordrinken![]()
Join the club broquote:Op zondag 27 januari 2013 01:22 schreef JRRY het volgende:
ik heb vanavond 7 biertjes gedronken, in mijn poore eentje.
![]()
mijn kamer is een bende, lijk wel een alcoholist.
Erg is dat dan he..quote:Op zondag 27 januari 2013 01:22 schreef JRRY het volgende:
ik heb vanavond 7 biertjes gedronken, in mijn poore eentje.
![]()
mijn kamer is een bende, lijk wel een alcoholist.
Die fase ben ik allang overheenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niet bij de stoere sletjes op het schoolplein willen horen
Man, wat doen jullie allemaal moeilijk rond dit tijdstip. Bahquote:Op zondag 27 januari 2013 01:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je weet dat je van tabak niet stoned wordt he intelectueeltje
Yay..quote:Op zondag 27 januari 2013 01:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja\
morgen naar de kerk ook nog.
beloofd aan zo'n klasmaatje die ook gaat
Dat weet ik nog niet..quote:Op zondag 27 januari 2013 01:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Je gaat je bedje verwennen met extra eiwitten?
Waarom doe ik moeilijkquote:Op zondag 27 januari 2013 01:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Man, wat doen jullie allemaal moeilijk rond dit tijdstip. Bah
Dus doe je moeilijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom doe ik moeilijk?
Jij maakt een opmerking die niet klopt en ik verbeter je
Je hebt te veel opgekropte woede, misschien verstandig als je even rustig aan doet en een kopje warme melk neemt ofzo. dit kan niet goed voor je zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 01:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dus doe je moeilijk.
Tevens was het een rijmpje, en die sloeg er wel een beetje op.
Ik word chagrijnig van jou
Warme melkquote:Op zondag 27 januari 2013 01:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je hebt te veel opgekropte woede, misschien verstandig als je even rustig aan doet en een kopje warme melk neemt ofzo. dit kan niet goed voor je zijn
Of iets anders waar je rustig van word thee bijvoorbeeldquote:Op zondag 27 januari 2013 01:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Warme melk
Dat dronk ik vroeger altijd met honing.
watquote:Op zondag 27 januari 2013 01:29 schreef Rockiejj het volgende:
Waarom had niemand op WA iets gezegd over mn kuikentje Piep verhaal..
wordtquote:Op zondag 27 januari 2013 01:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Of iets anders waar je rustig van word thee bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |