quote:Op zondag 27 januari 2013 00:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik ben weer terug op de vlucht en nu ben ik opgelucht
neequote:Op zondag 27 januari 2013 00:37 schreef Drabit het volgende:
Hallo, zijn jullie ook wel eens heel onhandig?
al mijn hele levenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:37 schreef Drabit het volgende:
Hallo, zijn jullie ook wel eens heel onhandig?
quote:
Oh, das fijn.quote:
quote:
Nee Selena Gomez is lekkerquote:
Jij waardeert geen vrouwelijk schoon, jammer Rockquote:
ik kwam.quote:
lief dagboekquote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef Drabit het volgende:
Ik was vandaag heel onhandig (zoals ik best vaak ben) Ik ging schaatsen met een goede vriend van me, ben ik bij de ijsbaan, komt daar dat ene leuke meisje aanIk helemaal blij natuurlijk, beetje met haar mee geschaatst en daarna terug naar die vriend van mij en beetje sneeuwballen gooien. Komt dat meisje voorbij en gooi ik per ongeluk precies recht in haar gezicht
En dit is maar 1 voorbeeld van mijn onhandigheid
Ah heb je nog geen sperm?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef Drabit het volgende:
Ik was vandaag heel onhandig (zoals ik best vaak ben) Ik ging schaatsen met een goede vriend van me, ben ik bij de ijsbaan, komt daar dat ene leuke meisje aanIk helemaal blij natuurlijk, beetje met haar mee geschaatst en daarna terug naar die vriend van mij en beetje sneeuwballen gooien. Komt dat meisje voorbij en gooi ik per ongeluk precies recht in haar gezicht
whaha noooit met sneeuwballen gooien als er meisjes bij zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef Drabit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |