Mail gestuurd. Kwam daarna in mn whatsapp met dat hij in een moeilijke periode zit. Dat vond ik te makkelijk, dus ben toch in de aanval gegaan waardoor hij nu zn excuses heeft aangeboden. Probeer nu met m af te spreken, vanuit daar zie ik dan verder.quote:
Nah, heb dr weinig moeite meequote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
met lang haar vind ik d'r gezicht niet zo mooi
Ja zoiets!quote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik kwam begin december in de sc ongeveer denk.
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mail gestuurd. Kwam daarna in mn whatsapp met dat hij in een moeilijke periode zit. Dat vond ik te makkelijk, dus ben toch in de aanval gegaan waardoor hij nu zn excuses heeft aangeboden. Probeer nu met m af te spreken, vanuit daar zie ik dan verder.
Ik mag legaal roken, ik doe het dan op straat.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wanneer roken achter de fietsenstalling?
Oh dan gaan we op straat rokenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik mag legaal roken, ik doe het dan op straat.
Haha wtf stu, het stopt bij jou niet bij 5/6 he..?quote:
Rokenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh dan gaan we op straat roken
wanneer roken op straat?
Ik lees gewoon wat ik wil lezen geloof ikquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha wtf stu, het stopt bij jou niet bij 5/6 he..?
Het houd niet op, niet vanzelf
houdtquote:Op zondag 27 januari 2013 01:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha wtf stu, het stopt bij jou niet bij 5/6 he..?
Het houd niet op, niet vanzelf
Welkom Stuartquote:Op zondag 27 januari 2013 01:20 schreef Rockiejj het volgende:
Hallo, ik ben Stuart, en ik ben alcoholist!
Tot straks of morgen en welterusten alvastquote:Op zondag 27 januari 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
ff weggeen idee of ik nog terugkom. anders slaap lekker
Dat geeft niet hoor. We hebben allemaal hetzelfde probleemquote:Op zondag 27 januari 2013 01:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hallo..
Ik ben een beetje verlegen.
Vaak gaat het wel weg na een Strongbow of 7.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor. We hebben allemaal hetzelfde probleem
rokenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh dan gaan we op straat roken
wanneer roken op straat?
Daarom, gewoon een beetje doordrinkenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vaak gaat het wel weg na een Strongbow of 7.
Liever een loner, dan een stoner.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niet bij de stoere jongens van het schoolplein willen horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |