Scary, right?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef Joosie200 het volgende:
Bijna lapo zonder dat ik het door had
Ja. Wij zijn de élite van dit Land. En nou optyfen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef Juicyhil het volgende:
Vinden jullie jezelf nu zo superieur omdat jullie rechten studeren?Asociaal volk.
Ik schrok ook al terug.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef Joosie200 het volgende:
Bijna lapo zonder dat ik het door had
?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef Juicyhil het volgende:
Vinden jullie jezelf nu zo superieur omdat jullie rechten studeren?Asociaal volk.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Wij zijn de élite van dit Land. En nou optyfen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef Juicyhil het volgende:
Ja. Als we gelijk hebben komen we het opeisenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef Juicyhil het volgende:
Hoiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef Juicyhil het volgende:
Ja oke zuipen. Maar een whisky kan toch wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik het niet verstandig vind te gaan zuipen als ik dagen achtereen moet blokken
Nee ik ben pas later rechten gaan studeren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef Juicyhil het volgende:
Misschien vanavond eentje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja oke zuipen. Maar een whisky kan toch wel.
Zuipen niet, maar een pilsje of whisky is wel lekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik het niet verstandig vind te gaan zuipen als ik dagen achtereen moet blokken
Ja fucking 10 jaar bankhangen op mijn centen en later te gierig zijn om ook maar een cent belasting te betalen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Wij zijn de élite van dit Land. En nou optyfen.
Proestquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja fucking 10 jaar bankhangen op mijn centen en later te gierig zijn om ook maar een cent belasting te betalen.Walgelijk dat soort figuren. Links tuig.
Je besefte pas op latere leeftijd dat je bij deze bazen gang wildequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee ik ben pas later rechten gaan studeren.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja fucking 10 jaar bankhangen op mijn centen en later te gierig zijn om ook maar een cent belasting te betalen.Walgelijk dat soort figuren. Links tuig.
Hai schat.quote:
En jij bent dikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verder alles goed, kerel?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Wij laten het echter niet onaangeroerd wanneer iemand het e.e.a. opschrijft wat duidelijk abject en infaam isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef Juicyhil het volgende:
Brambo!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Wij laten het echter niet onaangeroerd wanneer iemand het e.e.a. opschrijft wat duidelijk abject en infaam is
Als jurist die twee woorden gebruiken. Nee, gewoon neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Wij laten het echter niet onaangeroerd wanneer iemand het e.e.a. opschrijft wat duidelijk abject en infaam is
Als niet jurist ook niet doen. In één zin.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als jurist die twee woorden gebruiken. Nee, gewoon nee
Ik deed het laatst ook en toen vond ik mezelf heel leuk en toen reageerde er niemandquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat eerst en vooral. Overigens begreep onze golden retriever je uitleg wel Yreal.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je besefte pas op latere leeftijd dat je bij deze bazen gang wilde
HAHAHA meen je dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Juicyhil is de linker fotograaf
Waarom waren die andere fotografen ook alweer zo boos?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ie maar niet zo'n open deur geven om in te trappenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Maar in beginsel is gewoon een mooie term. Abject en infaam is overdreven onzin om slim over te komen. Zodat mensen die je niet snappen denken dat je een goede advocaat bent.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moet ie maar niet zo'n open deur geven om in te trappen. Naast in beginsel (die nog eens te gebruiken valt) wou ik deze eens gebruiken als citaat. Sorry
Gang?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je besefte pas op latere leeftijd dat je bij deze bazen gang wilde
Die rechter dan ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Erik?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik deed het laatst ook en toen vond ik mezelf heel leuk en toen reageerde er niemand
RIPquote:
Als er een toch wel Godfather is, is hij het welquote:
In beginsel gebruik ik te vaak tijdens een tentamenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar in beginsel is gewoon een mooie term. Abject en infaam is overdreven onzin om slim over te komen. Zodat mensen die je niet snappen denken dat je een goede advocaat bent.
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
In beginsel gebruik ik te vaak tijdens een tentamen
Ik ook. Bij ieder punt dat ik nog later uit ga leggen, eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Schrijf jij groot eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Bij ieder punt dat ik nog later uit ga leggen, eigenlijk.
Ik gebruik liever in den beginnequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef Yreal het volgende:
In beginsel is dan ook een logische opener
De beste twee woorden om je in te dekken tegen een eventueel verkeerd ingenomen standpunt. Kan de docent later nooit volledig zeggen: ja, maar, dat doet niet ter zake. Nee, maar in beginsel welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus weleens gebruikt volgens mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik gebruik liever in den beginne
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Juicyhill is wel mooi afgehaakt
Nerderig?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef Yreal het volgende:
Maar heren, ik wil graag een proost uitbrengen op onze succesvolle raid.![]()
Wat voel ik mij nu nerderig zeg
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Ik niet zo groot eigenlijk. Wel onduidelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef Aurelius. het volgende:
Ik schrijf ontzettend groot en onduidelijk
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Baas!quote:
Leer gewoon de termen in het Latijn, altijd goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Valid het volgende:
Vraag over RG2:
In hoeverre moet je nou de Latijnse begrippen kennen. Bijvoorbeeld:
Stedelijke erfdienstbaarheid --> servitutes praediorum urbanorum
Mag je op het tentamen gewoon stedelijke erfdienstbaarheid opschrijven (het is immers prima te vertalen) of moet je het begrip in het Latijn kennen?
wat moeten jullie veel weten zegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Valid het volgende:
Vraag over RG2:
In hoeverre moet je nou de Latijnse begrippen kennen. Bijvoorbeeld:
Stedelijke erfdienstbaarheid --> servitutes praediorum urbanorum
Mag je op het tentamen gewoon stedelijke erfdienstbaarheid opschrijven (het is immers prima te vertalen) of moet je het begrip in het Latijn kennen?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Tchock het volgende:
Hahah, wtfMalki komt met zijn schoen in de veter van een tegenstander vast te zitten, schudt zijn schoen los, tegenstander valt, Malki een rode kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |