Bang voor de dopingcontrole?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme Tuitert, hou eens op met vallen altijd
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef marcodej het volgende:
Scheurtje in het ijs.
"Het is geen natuurijs."
"Oh nee."
Kan alles een (klein) beetje, typische allrounder dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Silovs, da's toch ook een man voor de lange afstanden?
op ijsquote:
Laat het THEFXR niet horen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef danos het volgende:
'EPO tast op lange termijn evenwichtsgevoel aan'
quote:
Met 34.8 ga je toch nooit meer in de buurt van de top-3 komen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:17 schreef danos het volgende:
pf zeer matige buitenbocht, maar tijd biedt ruimte..
Lekker vaag verhaal ook.quote:
hij was sneller dan vorig jaar..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met 34.8 ga je toch nooit meer in de buurt van de top-3 komen?
Andere podiumkandidaten gaan rond de 34.5 rijden. Dan moet een Groothuis in vorm, dat verschil op de 1000m goed kunnen maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met 34.8 ga je toch nooit meer in de buurt van de top-3 komen?
Ik las "pakken"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef Norrage het volgende:
Mannen lijken meer nu te pieken. Dames vorige week...
An whereabouts issue, Moet je dan alles doorgeven? Boodschappen doen ... uiteten, uitslapen en de deurbel niet horen omdat je een kater hebt of zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef MiLalaa het volgende:
hé dopinggevalletje..
Brian Hansen was toch ook eens wat mee?
Volgens mij moeten ze per dag een uur opgeven waar ze te vinden zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
An whereabouts issue, Moet je dan alles doorgeven? Boodschappen doen ... uiteten, uitslapen en de deurbel niet horen omdat je een kater hebt of zo
nee dat hoor je mij ook niet zeggen.. Ik heb die regels niet bedacht.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
An whereabouts issue, Moet je dan alles doorgeven? Boodschappen doen ... uiteten, uitslapen en de deurbel niet horen omdat je een kater hebt of zo
En wielrenners 24/7.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze per dag een uur opgeven waar ze te vinden zijn.
Veldhuis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:24 schreef roos85 het volgende:
Welke sportster kreeg tijdens de uitreiking van de Jaap Eden awards ook al weer een controle? Was dat nou Wust?
moet ie morgen niet doen, andres komt ie in tribune uitquote:
Otterspeer doet nog gewoon mee voor het goud hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Norrage het volgende:
Tsja. Ach hij verknalt het toch wel. Mulder en Groothuis moeten het doen
Ik zeg niet dat ie het al verknald heeft, hijzal het nog wel verknallen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Otterspeer doet nog gewoon mee voor het goud hoor.
Keurige tijd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Haga raffelt de 500 meter af in 34.43.
Inderdaad, een uur per dag aangeven waar ze 60 minuten lanb beschikbaar zijn voor controle. Maar ze moeten alles tussen 6 am en 11 pm aangeven. Hamilton was altijd blij als het 11 uur geweest was, dan kwamen ze niet meer.quote:
vind je het gek met die temperaturen in eigen landquote:
Van zichzelf denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
Aussie breekt het record van ?? Colin Coates?
Die turbines hebben toen overuren gedraaidquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef franklop het volgende:
is het PR van lobkov nog steeds die discutabele race in Rusland ergens?
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef franklop het volgende:
Dat weet ik wel zeker, zie vorig weekendquote:
Ja die handgeklokte 34.35, maar die heeft ie wel ooit evenaard als het goed is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef franklop het volgende:
Volgens mij heeft hij zijn tijd op een hooglandbaan geėvenaard.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef franklop het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
Aussie breekt het record van ?? Colin Coates?
nee, hij heeft vorig jaar ofzo nog eens live precies zelfde tijd gereden. Dus met bewijsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef franklop het volgende:
tijdje terug nog eens een reportage van geweest op tvquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet persoonlijk.
Da's toch diegene die als eerst met de schaatspakken kwam?
8001e post is voor Kato!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef danos het volgende:
Mijn 8000e post op fok is voor Mo, hup jong!
Dat ja ook, maar daarvoor een pracht carriere als schaatser ... 20 jaar bejubeld , gewoon omdat ie mee deed .. Colin Coates was ook zo iemand uit Australiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet persoonlijk.
Da's toch diegene die als eerst met de schaatspakken kwam?
Ik ken nog wel Gomes, een spanjaard, die in de jaren 80 een paar keer meedeed met WK en EK allround. Die reed de 500 meter in 50 seconden oid.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ja ook, maar daarvoor een pracht carriere als schaatser ... 20 jaar bejubeld , gewoon omdat ie mee deed .. Colin Coates was ook zo iemand uit Australie
Ja dus, nu zo'n 1000 als vorige week en hij gaat een mooi klassement rijdenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:37 schreef Aguero het volgende:
Michel Mulder zou wel een persoonlijk record mogen rijden.
Yup maar zo eerst de damesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef MiLalaa het volgende:
hij keek nog niet helemaal tevreden. Dat wordt straks gewoon een super 1000m
Leuk, houdt het spannend!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef Evertjan het volgende:
staat dicht op elkaar de laatste 2 afstanden zullen de doorslag moeten geven
Ja, degene die 4 degelijke races rijdt wint en voorlopig doen ze dat allemaal.quote:
Mm.. wellicht langdurige blessure..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef Szura het volgende:
@johnvolkers: Spier van @marktuitert begaf het na 50 meter. vooraf niks gevoeld. hij was fit. kwam geen zinnig woord uit bij de olymp kampioen.
Hij heeft simpelweg geen positieve tests. Maar op basis van kennis, ervaring en logica kan het ook niet anders.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef Montov het volgende:
Claudia is een logische naam, maar waarom blijft hij zo vaag?
Wennemars is echt baasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef baggerbaas het volgende:
Goede realistische kijk van Wennemars.
Erben kopt hem even inquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef baggerbaas het volgende:
Henri Schut met een indirecte implicatie naar Uytdehaage
Maar hij durft die naam dus niet te noemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:07 schreef baggerbaas het volgende:
Henri Schut met een indirecte implicatie naar Uytdehaage
Ik wil dit niet geloven na dat telefoongesprek met Danny Nelissen afgelopen weekquote:
Eens... staren ze zich teveel op blind..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef Wombcat het volgende:
De enige denkfout die wordt gemaakt is dat er opvallende pieken in een prestatie moeten zitten om verdacht te worden. Als iemand zijn hele carričre doping gebruikt, zitten die pieken er natuurlijk niet in.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik wil dit niet geloven na dat telefoongesprek met Danny Nelissen afgelopen week
Je bedoelt Bob de Jong?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef Wombcat het volgende:
De enige denkfout die wordt gemaakt is dat er opvallende pieken in een prestatie moeten zitten om verdacht te worden. Als iemand zijn hele carričre doping gebruikt, zitten die pieken er natuurlijk niet in.
Ik zag die beelden nog op de Hautacam waar Virenque en Dufaux gewoon 2 en 3 worden en dan zie je daar zo'n Piepoli er aan bungelenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Als je je hele carriére constant dope gebruikt, heb je ook niet ineens een piek. Kijk naar Rebellin, die was constant goed. Een piek zegt dus niet alles.
Boogerd was trouwens ook bijna 10 jaar altijd goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Als je je hele carriére constant dope gebruikt, heb je ook niet ineens een piek. Kijk naar Rebellin, die was constant goed. Een piek zegt dus niet alles.
Ik bedoel niemand specifiek.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je bedoelt Bob de Jong?
Ik heb altijd het idee gehad dat je met doping beter presteert dan je lichaam aan kan en daardoor jezelf snel opbrandt. De Jong is bijna 20 jaar een topper. Dat spreekt wel in zijn voordeel.
Mwah, klassiekers wel, maar in de Tour bijvoorbeeld niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boogerd was trouwens ook bijna 10 jaar altijd goed.
twitter:HersmanM twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 23:06:21Als je geen namen durft te noemen, moet je je mond houden. reageer retweet
Pechstein.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je bedoelt Bob de Jong?
Ik heb altijd het idee gehad dat je met doping beter presteert dan je lichaam aan kan en daardoor jezelf snel opbrandt. De Jong is bijna 20 jaar een topper. Dat spreekt wel in zijn voordeel.
Boogerd was dan ook meer een man voor de Klassiekers. Volgens mij heeft zowat 15 keer podium LBL en AGR gereden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mwah, klassiekers wel, maar in de Tour bijvoorbeeld niet.
Met epo zorg je trouwens ervoor dat je lichaam het aankan, en je jezelf niet opbrandt. Dit itt de middelen die in de jaren 60/70 werden gebruikt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je bedoelt Bob de Jong?
Overigens is die Bittner volgens mij best een groot talentquote:
Ach, Russen en Duitsers. En dan nog een paar verwaalde anderen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
Even tellen: DDR'ers, dopingarts Karsten (en hormoonpreparaten voor Alberville), Koss/Conconi, Nikkels betrokken bij Spaarselect, Kotyuga, Lisin, Sjepel, Guljajev en Krosby, Koelishnikov, Botskarov, Pechstein.
Aardig lijstje voor het schone schaatsen.
Shepel? Ja joh? Dus Belg Veldkamp kan toch z'n gouden medaille gaan ophalen dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
Even tellen: DDR'ers, dopingarts Karsten (en hormoonpreparaten voor Alberville), Koss/Conconi, Nikkels betrokken bij Spaarselect, Kotyuga, Lisin, Sjepel, Guljajev en Krosby, Koelishnikov, Botskarov, Pechstein.
Aardig lijstje voor het schone schaatsen.
Heb je een linkje, want dit wil ik graag lezen omdat ik dit nog niet wist.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:23 schreef oxylus11 het volgende:
Misschien interessant om te vermelden dat Francesco Conconi (vader van de doping) "trainingsadviseur" was van Johan Olav Koss?
Wel een epische baas die Shepelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Shepel? Ja joh? Dus Belg Veldkamp kan toch z'n gouden medaille gaan ophalen dan?
Kwijtgeraakt? Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef MiLalaa het volgende:
Er was toch ook nog eens zo'n Rus (allround of lange afstand) die ineens kwijt is geraakt?
van de aardbodem verdwenen.quote:
http://schaatsen.nl/nieuw(...)pioen-betrapt-op-epoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef MiLalaa het volgende:
Er was toch ook nog eens zo'n Rus (allround of lange afstand) die ineens kwijt is geraakt?
Google zegt mij niets over een kwijtgeraakte schaatsrusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef MiLalaa het volgende:
Weet wel dat Reis kwijt was en vrij recent Bigliaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Google zegt mij niets over een kwijtgeraakte schaatsrus
nee die bedoel ik niet. Het is al wat jaartjes geleden. Ook nooit iets over doping gezegd. Hij was gewoon ineens foetsie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef Dasjonny het volgende:
http://schaatsen.nl/nieuw(...)pioen-betrapt-op-epo
Of niet die?
Alves is ook een paar weken zoek geweestquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet wel dat Reis kwijt was en vrij recent Biglia
Al vaak geopperdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Karelnoord het volgende:
Zou die blessure die kramer een paar seizoenen geleden had niet iets met doping te maken kunnen hebben? Dat die er even een seizoen tussen uit moest omdat zijn waardes te extreme vormen aanname ?
Joeri Kochanets?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef MiLalaa het volgende:
Daar is hier wel over gespeculeerd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Karelnoord het volgende:
Zou die blessure die kramer een paar seizoenen geleden had niet iets met doping te maken kunnen hebben? Dat die er even een seizoen tussen uit moest omdat zijn waardes te extreme vormen aanname ?
Reis zat aan de coke. Ook een soort doping.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet wel dat Reis kwijt was en vrij recent Biglia
Kokhanets.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
van de aardbodem verdwenen.
a la de vader van Voeckler
Die overwoog ik ook wel eensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Karelnoord het volgende:
Je bedoelt de vader van Voeckler natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee die bedoel ik niet. Het is al wat jaartjes geleden. Ook nooit iets over doping gezegd. Hij was gewoon ineens foetsie.
Hersman weet het vast nog wel
Net als met Nadal en Henin in het tennis. En nog miljoenen andere voorbeeldenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die overwoog ik ook wel eens
Vertel me dat verhaal eens!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bedoelt de vader van Voeckler natuurlijk.
http://www.dagbladet.no/2(...)ng/skoyter/24337028/quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heb je een linkje, want dit wil ik graag lezen omdat ik dit nog niet wist.
Jammer dat Herbert er niet is...die weet precies hoe dit verhaal in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat was daar ook al weer mee?:Dquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zaten die aliens aan de doping of zijn ze hier clean naar toe komen vliegen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die was abducted door aliens tijdens een zeiltocht.
Marsicano en Kuck vind ik toch veel verdachterquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef MiLalaa het volgende:
hé dopinggevalletje.. ? vaag verhaal
Brian Hansen was toch ook eens wat mee?
Vadimquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef debeterebob het volgende:
De opperrus is natuurlijk Sajutin![]()
Volgens mij spreekt hij ook Nederlands
Vooral de eerste, rare snuiter ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Marsicano en Kuck vind ik toch veel verdachter
Het kan ook zijn dat ik het verhaal verkeerd begrepen heb en dat de vader van Voeckler een trip maaktequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zaten die aliens aan de doping of zijn ze hier clean naar toe komen vliegen?
Dat wist ik nietquote:
'quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ik het verhaal verkeerd begrepen heb en dat de vader van Voeckler een trip maakte
Marsicano wordt toch getrand door een trainster die haar dochter doping gaf en betrapt werd op 16 jarige leeftijd. Nancy Swider Peltz ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |