Bang voor de dopingcontrole?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme Tuitert, hou eens op met vallen altijd
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef marcodej het volgende:
Scheurtje in het ijs.
"Het is geen natuurijs."
"Oh nee."
Kan alles een (klein) beetje, typische allrounder dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Silovs, da's toch ook een man voor de lange afstanden?
op ijsquote:
Laat het THEFXR niet horen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:13 schreef danos het volgende:
'EPO tast op lange termijn evenwichtsgevoel aan'
quote:
Met 34.8 ga je toch nooit meer in de buurt van de top-3 komen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:17 schreef danos het volgende:
pf zeer matige buitenbocht, maar tijd biedt ruimte..
Lekker vaag verhaal ook.quote:
hij was sneller dan vorig jaar..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met 34.8 ga je toch nooit meer in de buurt van de top-3 komen?
Andere podiumkandidaten gaan rond de 34.5 rijden. Dan moet een Groothuis in vorm, dat verschil op de 1000m goed kunnen maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met 34.8 ga je toch nooit meer in de buurt van de top-3 komen?
Ik las "pakken"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef Norrage het volgende:
Mannen lijken meer nu te pieken. Dames vorige week...
An whereabouts issue, Moet je dan alles doorgeven? Boodschappen doen ... uiteten, uitslapen en de deurbel niet horen omdat je een kater hebt of zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef MiLalaa het volgende:
hé dopinggevalletje..
Brian Hansen was toch ook eens wat mee?
Volgens mij moeten ze per dag een uur opgeven waar ze te vinden zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
An whereabouts issue, Moet je dan alles doorgeven? Boodschappen doen ... uiteten, uitslapen en de deurbel niet horen omdat je een kater hebt of zo
nee dat hoor je mij ook niet zeggen.. Ik heb die regels niet bedacht.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
An whereabouts issue, Moet je dan alles doorgeven? Boodschappen doen ... uiteten, uitslapen en de deurbel niet horen omdat je een kater hebt of zo
En wielrenners 24/7.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze per dag een uur opgeven waar ze te vinden zijn.
Veldhuis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:24 schreef roos85 het volgende:
Welke sportster kreeg tijdens de uitreiking van de Jaap Eden awards ook al weer een controle? Was dat nou Wust?
moet ie morgen niet doen, andres komt ie in tribune uitquote:
Otterspeer doet nog gewoon mee voor het goud hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Norrage het volgende:
Tsja. Ach hij verknalt het toch wel. Mulder en Groothuis moeten het doen
Ik zeg niet dat ie het al verknald heeft, hijzal het nog wel verknallen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Otterspeer doet nog gewoon mee voor het goud hoor.
Keurige tijd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Haga raffelt de 500 meter af in 34.43.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |