Dus daarom belt ze me nietquote:Op maandag 28 januari 2013 10:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Yep. En Paris Hilton heeft haar telefoon verloren is ook al wereldschokkend nieuws.
DItquote:Op maandag 28 januari 2013 11:11 schreef Maverick_tfd het volgende:
Volgens mij snapt hij gewoon geen kut van wat zijn gasten vertellen
Het is op zich een hele intelligente kerel, waarschijnlijk kan hij er zijn aandacht niet bijhouden omdat hij al verlangt naar het moment dat hij zichzelf weer kan horen praten.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:11 schreef Maverick_tfd het volgende:
Volgens mij snapt hij gewoon geen kut van wat zijn gasten vertellen
Mathijs is een Narcistisch stuk verdriet.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is op zich een hele intelligente kerel, waarschijnlijk kan hij er zijn aandacht niet bijhouden omdat hij al verlangt naar het moment dat hij zichzelf weer kan horen praten.
Zijn de filmpjes en naaktfoto's al uitgelekt?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Yep. En Paris Hilton heeft haar telefoon verloren is ook al wereldschokkend nieuws.
Nja we moeten wel eerlijk zeggen dat hij dar wel een keer in een interview heeft gezegd. Dat Klupping ook wat zou gaan presenteren enz.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
'Het was altijd al de bedoeling om met meerdere presentatoren te gaan werken
Dat hebben ze er nu maar van gemaakt ...
Dit vind ik toch plausibel klinken:quote:Op maandag 28 januari 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
'Het was altijd al de bedoeling om met meerdere presentatoren te gaan werken
Dat hebben ze er nu maar van gemaakt ...
Ik denk dat jij de spijker op zijn kop slaat. De onderwerpen zijn soms ook niet al te makkelijk en hebben toch best wat voorbereiding nodig denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit vind ik toch plausibel klinken:
'We waren vorige week gewoon nog op zoek naar de juiste oplossing. Gaandeweg het proces rond DWLD kwamen we erachter dat het programma te zwaar was voor één presentator.'
Maar ja, dat schopt wat minder makkelijk.
Voor die 12 hele minuten.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de spijker op zijn kop slaat. De onderwerpen zijn soms ook niet al te makkelijk en hebben toch best wat voorbereiding nodig denk ik.
Misschien JUIST omdat het geen simpele onderwerpen zijn die je toch in korte tijd moet behandelen.quote:
En dat inderdaad. Per item een andere journalist, afhankelijk van het onderwerp.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Het lijkt mij sowieso niet raar om wetenschap door een wetenschapsjournalist te laten doen. Maar dat getuigt van een respect voor je onderwerp dat Van Nieuwkerk vreemd is.
Haha eerst zeiken dat van Nieuwkerk het niet meer zou willen doen en nu weer dat die het wel wil doen -_-quote:Op maandag 28 januari 2013 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Het lijkt mij sowieso niet raar om wetenschap door een wetenschapsjournalist te laten doen. Maar dat getuigt van een respect voor je onderwerp dat Van Nieuwkerk vreemd is.
Nee hoor, het gaat me er niet om dat hij niet meer zou willen of het nog wel wil doen, ik zit gewoon te zeiken op Van Nieuwkerk, gewoon omdat hij dat verdient.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:45 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Haha eerst zeiken dat van Nieuwkerk het niet meer zou willen doen en nu weer dat die het wel wil doen -_-
Het is ook nooit goed he..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |