AMSTERDAM - Matthijs van Nieuwkerk is al na twee weken gestopt met de presentatie van De Wereld Leert Door.quote:
Wat hadden ze dan verwacht.... 800.000 kijkers naar een wetenschappelijk programma om 22 30?:Squote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Als Matthijs er het bijltje bij neergooide omdat het geen kijkcijfersucces was vind ik dat wel heel zwak van hem. Met zijn topsalaris.
Geen idee wat ze hadden verwacht. Dat niet nee, zoveel. Maar je kunt ook denken: OK misschien kijken er niet zo heel veel mensen, maar degenen die kijken vinden het interessant.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:38 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan verwacht.... 800.000 kijkers naar een wetenschappelijk programma om 22 30?:S
Dan zien we Matthijs met grijs haar. Bij RTL4.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb 2 shirts besteld, voor mij en Tem.
Voor de DWDD-meet ergens over 10 jaar.
Maar 400.000 geinteresseerde kijkers leveren minder advertentieinkomsten op dan 800.000 watdanook kijkersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat ze hadden verwacht. Dat niet nee, zoveel. Maar je kunt ook denken: OK misschien kijken er niet zo heel veel mensen, maar degenen die kijken vinden het interessant.
Dat is waar, maar dit is wel de Publieke Omroep en niet RTL. Er zijn toch wel meer programma's op de PO waar niet zo heel veel mensen naar kijken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maar 400.000 geinteresseerde kijkers leveren minder advertentieinkomsten op dan 800.000 watdanook kijkers
binnenkort vertrekt hij naar een van de commercielen en dan vergaat het hem net zo als jack spijkerman.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Als Matthijs er het bijltje bij neergooide omdat het geen kijkcijfersucces was vind ik dat wel heel zwak van hem. Met zijn topsalaris.
Komt dit door het tijdstip?quote:22:30 WERELD LEERT DOOR - 148.000
22:45 POWNEWS - 261.000
Dat denk ik dus ook. Maar blijkbaar mag Matthijs van de Vara gewoon zeggen: ik heb er geen zin meer in. Als dat de reden is tenminste.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef Disana het volgende:
En afgezien daarvan, de advertentieinkomsten gaan Van Nieuwkerk toch helemaal niet aan? Ik vermoed dat hij niet genoeg in het zonnetje stond naar zijn smaak.
Tja, het is een diva, en diva's kunnen altijd dreigen naar de concurrentie over te lopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Maar blijkbaar mag Matthijs van de Vara gewoon zeggen: ik heb er geen zin meer in. Als dat de reden is tenminste.
Nooit op gelet, maar a.s. vrijdag is dat Little Britain. Oh, ik zie dat het elke dag iets anders is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Welk programma zit ervoor eigenlijk, nooit zo op gelet. Als er iets voor zit wat goed scoort dan blijven mensen wel hangen.
Doet er niet toe, het excuus zal zijn dat er op Ned 1 of 2 iets anders zit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Welk programma zit ervoor eigenlijk, nooit zo op gelet. Als er iets voor zit wat goed scoort dan blijven mensen wel hangen.
Wat tot half 11 duurt, misschien ietsjes uitloopt en vervolgens vergeet iedereen het.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet er niet toe, het excuus zal zijn dat er op Ned 1 of 2 iets anders zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |