Anders moet ik gaan studeren...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:34 schreef Actaeon het volgende:
Jongens. Vrinden. Waarom gaan jullie nog door? Die kerel valt niet te overtuigen.
Nou, ontzettend dun valt ook wel weer mee: toch ruim 350 pp.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Prota is toch een prima boek?Althans ik vond het destijds geen goed en overzichtelijk boek.
En als je dat boek leest (het is ook ontzettend dun dus dat kan het niet zijn) tezamen met wat verdiepende verhalen in het HC moet je voor jezelf toch wel een overzicht kunnen maken van wat de stof inhoudt lijkt mij. Althans als ik docent zou zijn zou ik daar wel vanuit gaan.
Shall we agree to disagree?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef Valid het volgende:
[..]
Nou, ontzettend dun valt ook wel weer mee: toch ruim 350 pp.Uiteraard lukt het wel om overzicht te scheppen als je alles doorgenomen hebt, maar dat is dan niet dankzij de hoorcollege's, eerder ondanks. Terwijl de hoorcollege's in mijn ogen toch niet in de laatste plaats de hoofdlijn weer zou moeten geven.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Het ultieme sog-moment dus huh?
Ik ga voor een lumia 820quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef Boterbartje het volgende:
Net als jullie niet te overtuigen zijn van het geweldige microsoft
YREAL AL MIJN WERK NIET VOOR NIETS JE BENT EEN HELD GEFELICITEERD MET JE VERSTANDIGE KEUZE IK BEN NU ZO BLIJquote:
Mwah, voor de peecee wel hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef Boterbartje het volgende:
Net als jullie niet te overtuigen zijn van het geweldige microsoft
Of je neemt iOSquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah, voor de peecee wel hoorWindows 7, Microsoft office. Prima!
Maar aan Windows 8 ga ik niet en aangezien ik nog geen WP phones voor Chinese plijsjes kan importeren moet ik het maar met android stellen
Dat had ik al lang gedaan, maar het nederlandse volk is overtuigd dat de av niet bindend is ...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Je was me net voor met die AV.
Waarom begon je daar niet eerder over, Yreal
Het mag niet, dat staat in de wed!!!1!!!1quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat had ik al lang gedaan, maar het nederlandse volk is overtuigd dat de av niet bindend is ...
Dat wist je al langquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
YREAL AL MIJN WERK NIET VOOR NIETS JE BENT EEN HELD GEFELICITEERD MET JE VERSTANDIGE KEUZE IK BEN NU ZO BLIJ![]()
![]()
![]()
Huawei komt met windows phones en nokia met de 620 rond de 2-300 euro kan je ook weinig van zeggenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah, voor de peecee wel hoorWindows 7, Microsoft office. Prima!
Maar aan Windows 8 ga ik niet en aangezien ik nog geen WP phones voor Chinese plijsjes kan importeren moet ik het maar met android stellen
Ik heb toch niets ondertekend of wel danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat had ik al lang gedaan, maar het nederlandse volk is overtuigd dat de av niet bindend is ...
Wist ik dat al?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat wist je al langvrijdag even een belletje voor welk tarief tmobile mij die telefoon kan aanbieden. Belde op om op te zeggen kon het ineens allemaal goedkoper.
Je had niet het precieze artikel van de overeenkomst en tekst genoemd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik wil gewoon bij tmobile blijven maar tele2 zat er iets van 12 euro per maand onder...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wist ik dat al?
oh niet goed opgelet... of je zei iets in de richting van waarschijnlijk/misschien. Maar 820 is erg tof. (keek jij niet eerst naar 8s?)
Gewoon wat kortingen afdwingen aan de telefoon, ze hebben wel wat speelruimte hoor
Beetje 300+ euro uitgeven om het te krijgen zeker? [/gierige Nederlander] Mij te duurquote:
lumia's 800 gaan voor tussen de 100 en 200 euro van hand bij tweakers V&A maar dat is natuurlijk wel een dood spoor aangezien die een update naar 7.8 krijgen en niet meer over gaan op windows phone 8.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:45 schreef Joosie200 het volgende:
bare manier van werken op Android wel zo prettig. En niet onbelangrijk: <100 euro haal ik een leuke android nieuw, waar ik nog niet eens een iOS/WP device voor weet te halen tweedehands.
Best of both worlds it isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef Yreal het volgende:
Van android krijg ik hoofdpijn, Ios heeft mijn voorkeur maar dat is onbetaalbaar. Dan maar windows8 en dat ziet er heel goed uit.
Vooral de koppeling tussen office![]()
Was ik nog vergeten jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
lumia's 800 gaan voor tussen de 100 en 200 euro van hand bij tweakers V&A maar dat is natuurlijk wel een dood spoor aangezien die een update naar 7.8 krijgen en niet meer over gaan op windows phone 8.
Vast wel, als ze er geld in zienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zou trouwens erg graag voor MS promotie werk doen alsin op Utrecht CS of Schiphol ofzoiets dergelijk staan met een tafel en daar wat surfaces op en mensen enthousiast maken voor deze surfaces
Als ik ze een brief stuur, zullen ze daar op reageren denk je?
Easy win, zou de gezichten weleens willen zien als je er na een dag op het rennen zet met je handen vol aan gadgetsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef Yreal het volgende:
En als ze nou maar niet denken dat je een random fanboy bent die er met alle tablets vandoor gaat
Windows Phone krijgt zijn update OTA (over the air) dus mocht je windows phone 8 hebben dan ben je NIET afhankelijk van je producent. Tenzij je branded hebt bij provider dan kan het íets langer duren. Maar windows 7.5 heeft dat niet en die gaat ook eindigen bij 7.8 of 7.9.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was ik nog vergeten jaIk hecht veel waarde aan de laatste update van de software op smartphones. Custom roms op android ftw
Dat heb je niet voor WP dacht ik no? Want ook bij android moet je tot Sint-Juttemis wachten tot een flagship toestel de laatste update krijgt van de producent
Ben het liefste dan dus niet afhankelijk van, liefste sleur ik hem wel van het internet af via XDA/Modaco enzo!
quote:
Nee ik draag microsoft een warm hart toe, ik zou dat nooit doen. Ik beleef er plezier aan als ik mensen overhaal om voor microsoft product te gaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef Yreal het volgende:
En als ze nou maar niet denken dat je een random fanboy bent die er met alle tablets vandoor gaat
Hebben we het over een kassa van 1.5 maand geleden?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Yreal, de website van die advocaat van Kassa
http://www.advocatenbank.nl/vbvdv.html#contact
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hebben we het over een kassa van 1.5 maand geleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |