er zijn 16 smaken uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Joosie200 het volgende:
Framboos/appel, aardbei/banaan en sinas. Dat waren de keuzes geloof ik. En ohja: kiwi/peer! Spaar ze allevier?![]()
Tiesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:17 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Span zelf een zaak aan dan! Je weet dat je in civielrechtelijke zaken jezelf mag bijstaan, dus pak je kans. Haal je gelijk!
Dan had menig stadjer student al flink gehamsterd in die ene AH aan Westerhaven in Grunnquote:
Kantongerecht, kan toch gewoonquote:
Jezelf bijstaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Kantongerecht, kan toch gewoon
Ik zeg het wat onhandig maargoed, jezelf bijstaan is een beetje een paradox
Sector kanton is het tegenwoordig héquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:20 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Kantongerecht, kan toch gewoon
Ik zeg het wat onhandig maargoed, jezelf bijstaan is een beetje een paradox
Haha ja precies!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jezelf bijstaan?
Van
Ik wil graag mijn advocaat het woord geven, mijzelf.
Dankuwel, ik.
Zoals u kunt zien, meneer de rechter, heeft mijn client, dat ben ik zelf
![]()
Dat heet gewoon volmacht.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef Yreal het volgende:
Bestaat er trouwens wel zoiets als een vertegenwoordigingsovereenkomst?ik zie niks in mijn bw7 dat daar op lijkt..
Maar die advocaat beweerde op tv dat het allemaal niet zo simpel is... zal ik hem een mailtje sturen en vragen waar hij dan heen wil?quote:
Lastgeving? Zie art. 7:414 BW.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef Yreal het volgende:
Bestaat er trouwens wel zoiets als een vertegenwoordigingsovereenkomst?ik zie niks in mijn bw7 dat daar op lijkt..
Ik heb verder geen idee waar het over gaat en frankly, my dear, i don't give a damn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar die advocaat beweerde op tv dat het allemaal niet zo simpel is... zal ik hem een mailtje sturen en vragen waar hij dan heen wil?
Is je vriendin alweer naar huis?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee waar het over gaat en frankly, my dear, i don't give a damn.
Ah ok, heb verder niet gelezen waar het over ging.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een mogelijkheid, maar dat is groupon duidelijk niet
Nog steeds aan de gang.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een mogelijkheid, maar dat is groupon duidelijk niet
Dit, inderdaad. Volmacht is 3:90 of daaromtrent en lastgeving ergens in 7.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Joosie200 het volgende:
Vertegenwoordiging omvat volmacht en lastgeving. Het is maar net hoe je het wilt aanpakken.Via boek 3 of boek 7, kan allebei.
Enjoy!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Valid het volgende:
[..]
Ah ok, heb verder niet gelezen waar het over ging.
Die heb ik niet gemist, ik was er niet bij. Not quite the same.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Haaai, je hebt net een mooie rel gemist
3:60quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit, inderdaad. Volmacht is 3:90 of daaromtrent en lastgeving ergens in 7.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |