Lol, dat is zo terecht! Zorg kost nou eenmaal veel geld. Waarom mensen die het makkelijk zelf kunnen betalen subsidieren?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
waardbonnen ?
Ik heb het ook gezien. Vond het van die zorg erger.
Lekker PvdA een VVD aan 't stuur.
Ga ergers anders trollen jijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lol, dat is zo terecht! Zorg kost nou eenmaal veel geld. Waarom mensen die het makkelijk zelf kunnen betalen subsidieren?
Klopt, hij gaf zelf toe dat ze onderzoek doen (dus ze erkennen hun zorgplicht), maar hij gaf aan dat het was gefaald.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vond t ook raar. En Groupon zei ook onderzoek te hebben gedaan naar het bedrijf, wat ook nogal matig was dus.
Niks trollen. Die man van 98 heeft 60k op de bank, waarom zou de overheid hem geld moeten geven?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ga ergers anders trollen jij.
Die man heeft zijn leven lang hard gewerkt en wordt nuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks trollen. Die man van 98 heeft 60k op de bank, waarom zou de overheid hem geld moeten geven?
Die vrouw was gewoon bang voor haar erfenis.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die man heeft zijn leven lang hard gewerkt en wordt nu
loei hard in zijn reet genaaid. Dat vind ik krankzinnig.
Het is niet anders. Hij had het ook gewoon op kunnen maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die man heeft zijn leven lang hard gewerkt en wordt nu
loei hard in zijn reet genaaid. Dat vind ik krankzinnig.
Klopt ! Naast dat ik dit al wist, neemt het niet weg dat ik hetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Dat lot staat toch de hele beroepsbevolking te wachten?
Het resultaat is dat mijn oma gewoon kan blijven leven mocht haar geld op zijn (is niet zo, overigens). Dat vind ik veel belangrijker dan oudjes die hun spaargeld (tenminste, alles boven de 20k) op moeten maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Dat lot staat toch de hele beroepsbevolking te wachten?
Daarom zorg ik ervoor dat ik tzt, een sloeber van de straat ben zonder een rooie centquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is niet anders. Hij had het ook gewoon op kunnen maken.
Zorg kost de overheid zéér veel geld, het is alleszins redelijk dat je als zorgbehoevende zelf ook bijdraagt. Let wel: de overheid legt steeds geld toe hè. Het leven van die man kost op dit moment per jaar nou eenmaal veel meer omdat hij zorg nodig heeft. Het is niet anders.
Anders doen we het zo: de overheid betaalt hem niks en hij hoeft geen vermogensbelasting te betalen. Dan is hij nog veeeeel sneller door zijn spaargeld heen.
Als hij alles had opgemaakt werd hij ook geholpen. Dat klinkt onrechtvaardig, maar mensen dood laten gaan omdat ze zelf geen geld hebben is nog veel onrechtvaardiger.
Hoe goed kun je onderzoek doen naar een dergelijke partij? Als een bedrijf pas is opgestart en er misschien nog weinig of geen slechte ervaringen zijn is het lastig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vond t ook raar. En Groupon zei ook onderzoek te hebben gedaan naar het bedrijf, wat ook nogal matig was dus.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:20 schreef Pharkus het volgende:
Erg zwak inderdaadik vermoed dat de juristen van Groupon een loi papiertje hebben
Gewoon hun bedrijfsvoering nagaan. Kijken op welk parkeerterrein ze die auto's zetten, of dat terrein daadwerkelijk van hun was, etc. Het blijkt dat ze geeneens een terrein hadden, en dat wist Groupon niet. Wat hebben ze dan onderzocht? Of het KvK-nummer klopt ofzo? Toponderzoek!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe goed kun je onderzoek doen naar een dergelijke partij? Als een bedrijf pas is opgestart en er misschien nog weinig of geen slechte ervaringen zijn is het lastig.
Verder vind ik dat Groupon het prima doet hoor. Het bedrijf is zelf verantwoordelijk voor de uitvoering. Dan moet je niet bij Groupon zelf wezen
Net zoiets als dat ik een advertentie hier op FOK! zie van een malafide bedrijf en ik bij FOK! m'n geld kom terugvragen.
Je kan bij mij een bon voor 250 euro kopen. Lever die bij postal gold in en je krijgt 450 euro, echt fantastisch. Oh als Postal Gold moeillijk doet dan mag je het met hun uitzoeken, ik ben alleen maar verantwoordelijk voor de uitvoering.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe goed kun je onderzoek doen naar een dergelijke partij? Als een bedrijf pas is opgestart en er misschien nog weinig of geen slechte ervaringen zijn is het lastig.
Verder vind ik dat Groupon het prima doet hoor. Het bedrijf is zelf verantwoordelijk voor de uitvoering. Dan moet je niet bij Groupon zelf wezen
Net zoiets als dat ik een advertentie hier op FOK! zie van een malafide bedrijf en ik bij FOK! m'n geld kom terugvragen.
Ja en dat voor tienduizenden bedrijven allemaal doen? Kom op, dat kun je niet verwachtenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gewoon hun bedrijfsvoering nagaan. Kijken op welk parkeerterrein ze die auto's zetten, of dat terrein daadwerkelijk van hun was, etc. Het blijkt dat ze geeneens een terrein hadden, en dat wist Groupon niet. Wat hebben ze dan onderzocht? Of het KvK-nummer klopt ofzo? Toponderzoek!
Ten tweede is Fok geen tussenpersoon als jij een advertentie plaatst. Als Fok echter actief jouw bedrijf gaat pushen hebben zij als tussenpersoon wel degelijk zorgplicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |