Jaa laat laat, ze hebben het verkeerd aangepakt. Voor iOS was windows mobile heersend. Denk aan de HTC diamond en HD2. Maar Microsoft had eigenlijk de partij moeten zijn met het touch geoptimaliseerde OS dat de smartphonemarkt revolutioneerde. Maar het is wel zo dat windows phone in ontwikkeling is gegaan vanaf 2007; het moment dat iOS op de markt kwam. Het kon gewoon niet sneller omdat MSFT een heel stabiel en mooi OS wilde en dat hebben ze nu ook. En wel ietsjes te laat inderdaad. Android daarentegen heeft gekozen voor een simpel kut systeem en vanuit daar pas stabiliteit en functionaliteit toe te gaan kennen. Voor 2.3 gingerbread was android namelijk ook pure ruk (zie versie 1.5 en 1.6 dat is gewoon eigenlijk niet eens waard om uit te brengen).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef Joosie200 het volgende:
Overigens heb ik wel gespeeld met een Lumia 820. Hoewel je tiles wel een ander kleurtje kan geven, is de keuze best beperkt. En tiles zijn in feite gewoon widgets, maar netjes geordend zodat het een wordt met de rest. Verder is Microsoft gewoon laat gearriveerd op het feestje, daar waar Apple/Google er met de kippen bij waren. Nog mooier zou zijn.. smartphoneproducenten als Sony/HTC/Samsung toestellen laten uitbrengen met drie lijnen: de iOS lijn, de android lijn en de WP lijn. Nu overrulen Apple/Google/Microsoft de producenten zoals Sony/HTC/Samsung/Nokia, terwijl je het zoveel mooier kunt aanpakken hé
Nouja je wil een systeem met fucntionaliteit hebben nietwaar?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Joosie200 het volgende:
@botervloot
Daarom snap ik niet waarom ze WM niet hebben geoptimaliseerd en zo zeg maar een stille overgang van WM > WP7 deden. Zeg maar een geleidelijke overgang en versmelting van updates, dan zoals ze nu gedaan hebben het als twee aparte systemen te zien. Net zoals Nokia en Symbian. Ooit heer en meester, maar ze hebben het niet rap genoeg kunnen bijwerken toen WM en later iOS populair werden. Android donut en dergelijke was de moeite niet waard nee. Maar de basis stond er, de extra's werden toegevoegd met éclair/froyo/gingerbread/icecream sandwich/jelly bean. Rome is ook niet in een dag gebouwd enzo, waarom een OS op een smartphone wel?
Ja en voor 1,29 deze weekquote:
en dan met de 35% sticker voor 60 centquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja en voor 1,29 deze week
Wat een bazendingen inderdaad
Gingen ze daarmee akkoord?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
en dan met de 35% sticker voor 60 cent
Tuurlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gingen ze daarmee akkoord?Anders had ik wel wat gehaald. Maar een zo'n fles voor 1,29 is mij te duur
Twee voor dat bedrag klinkt al redelijker
1,29 voor vloeibaar goudquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gingen ze daarmee akkoord?Anders had ik wel wat gehaald. Maar een zo'n fles voor 1,29 is mij te duur
Twee voor dat bedrag klinkt al redelijker
Dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:12 schreef Tchock het volgende:
Ik heb vijf van die flessen jus in de koelkast liggenZo lekker
En tijdens het leren helpt het als je iets heel lekkers hebt.
ditquote:
Canada dry ginger alequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee bedanktDoe dan maar nectarsap of echte druivensap, godenspul!
Ik had een met framboos en nog watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |