Vanavond heb ik nog Yu Hsiang Ngau afgehaald.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Rob Geus heeft nog nooit langer dan 1 minuut in de keuken van een Chinees restaurant mogen verblijven. Dat zegt wel wat. Toch vind ik het heerlijk, al heb ik geen idee wat ik eet
Wasda? Je weet dat ik geen Chinees spreek hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond heb ik nog Yu Hsiang Ngau afgehaald.
Heerlijk.
Niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Wasda? Je weet dat ik geen Chinees spreek he
Vast, hetzij ik geen Aziaat benquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet?
Alle Aziaten spreken toch dezelfde taal?
Klinkt goed!quote:Maar..heerlijke malse stukjes ossenhaas met groentes in een licht pittige saus. Uit de szechuankeuken.
Oh ja. Das waar ook. Je bent een echte uit de klei getrokken boerentrien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Vast, hetzij ik geen Aziaat ben
Onthou dat nou eens..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja. Das waar ook. Je bent een echte uit de klei getrokken boerentrien.
Hetzij = zij het datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vast, hetzij ik geen Aziaat ben
[..]
Klinkt goed!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
Waar kan ik van die pangsit/loempia vellen kopen ?
Dag juf !quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hetzij = zij het dat
Hetzij betekent iets anders.
Ah...die van jou is ook zo vervelendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig met het baasje meekijken
Tuurlijk, wij, dorp en alles is te bewonderen...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Zijn die morgen te bewonderen
Ja 3X = komen![]()
Vooral bij tennis. Dat spelletje vindt ze reuze interessantquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...die van jou is ook zo vervelendHier gaat Brownie met enige regelmaat pontificaal voor het beeld zitten
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef AnneX het volgende:
Zeg P., ben jij ook wel eens opgestaan om 6 uur in de winter om te gaan fotograferen ?
Brrrr. Ook al een bikkel !quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk kan me nog een tochtje Kinderdijk voor de geest halen
Dat was f***ing vroeg en f****ing koud maar wel erg fraaie plaatjes
Ja. Zo gek ben ik niet meer hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
B. was hele avond al niet lekker en het kan echt niet. Morgen druk programma en de rest van de week is voor haar veel te spannend om ziek te kunnen zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Gave foto!
Bluezz net ziek geworden of al eerder?
Jeuk op bovenrug is irritant als je er niet bij kunt
Welke was dat AnneX? Zie FB voor de huidige oogappel op huizengebied. Met een eigen bos.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dag juf !
Ben je nog naar het huis met de oranje badmat geweest ?
Oh, en ik heb een soort van optie tot maandagmorgen op 8 x 2 pp kamers in éen geweldig hotel.
( toevallig ben ik daar eerder geweest).
Als die lui met smartfones, die ze altijd zitten te checken tijdens sociale
verjaardagen enzo, nou ook eens reageerden op mijn mail![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:12 schreef golfer het volgende:
Vandaag exact 50 jaar geleden met m'n vader en kleine broertje lopen op een bevroren Noordzee:Jemig golfer, wat een geweldige foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe waardevol is dat.
Ach jee en beterschap voor Bloes.![]()
Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:12 schreef golfer het volgende:
Vandaag exact 50 jaar geleden met m'n vader en kleine broertje lopen op een bevroren Noordzee:Lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ging ik schaatsen op het IJsselmeer ! bij Hoorn.
En ik heb erg geeneens foto's van.
Wat anders : lees dat B. ziekjes is en dit ! http://www.weerplaza.nl/waarschuwing/
Wat is erger en jammerder![]()
# sip
Die met dat eigen bos?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welke was dat AnneX? Zie FB voor de huidige oogappel op huizengebied. Met een eigen bos.![]()
Hotel waar? Familieweekend od?
quote:Op zondag 27 januari 2013 06:45 schreef AnneX het volgende:
Hé P. Foto's op inet ?
Nee joh, die zijn vers.
Dat wordt eerst eindeloos kiezenuit 30 stuks.
Daar mag 1 1/2 week overgedaan worden.
En dan piest de grote meester er nog over, geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, veel plezier met de zondag allemaalIk ga nog even wat werken
Er moet een systeempje geupgraded worden
Das niet verkeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik ben niet ziek heurquote:Op zondag 27 januari 2013 06:31 schreef AnneX het volgende:
.
Wat anders : lees dat B. ziekjes is en dit ! http://www.weerplaza.nl/waarschuwing/
Wat is erger en jammerder![]()
Tof PeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach ik heb zovaak wat joh, als ik dat allemaal hier zou postenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz net ziek geworden of al eerder?
FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopen dat ze de daders pakken voor ze verder gaanquote:Op zondag 27 januari 2013 12:07 schreef Bluezz het volgende:
The police net aan de deur
Er is hierachter ingebroken, of we wat gehoord hadden.
Het gebeurd gewoon nooit of bijna nooit dat politie 'aanbelt' dus mn hart zat in mn keel
Ach, bij ons valt toch niks te halen voor ze. Die dure vrijstaande koopwoningen achter ons zijn veel interessanter voor ze.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Hopen dat ze de daders pakken voor ze verder gaan
Vooral op hoger gelegen Bdaal moeten ze zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 12:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, bij ons valt toch niks te halen voor ze. Die dure vrijstaande koopwoningen achter ons zijn veel interessanter voor ze.
Ik denk en hoop altijd maar dat deze drive-in woningen te ingewikkeld zijn om in te breken... omdat de woonlaag op de 1e verdieping is.. en de kapitale villa's rondom ons veel interessanter zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 12:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Hopen dat ze de daders pakken voor ze verder gaan
Nou ja het scheelt wel als de omliggende woningen kapitale villa's zijn. Dat is idd aantrekkelijker.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk en hoop altijd maar dat deze drive-in woningen te ingewikkeld zijn om in te breken... omdat de woonlaag op de 1e verdieping is.. en de kapitale villa's rondom ons veel interessanter zijn
Wat moet je met zo'n inferieur merk racket.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat racket wat Djoko weggooit; waarom gooit ie die niet naar mij?
Hard rammen zonder kracht te moeten gebruikenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n inferieur merk racket.
Oh, dan ben jij net met vakantie ! Een lang weekend weg om jezelf te verwennenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik word ff overvallen door mn zusje; ze belt dat ze een afstudeerfeestje wil geven en dat kan alleen op mijn verjaardag.
Of ik ff mn verjaardag wil verzetten
Dat zou ook mijn reactie zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, dan ben jij net met vakantie ! Een lang weekend weg om jezelf te verwennen
na spannende tijden .![]()
# toedeloe...
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn reactie zijn.
Maar goed ik ben ook niet zo'n aardig persoon.
Had ze niet bij zich.quote:
Dacht, ik zeg het maar even, dan is de kou uit de lucht !quote:Overigens zijn (bijna) alle users even de revue gepasseerd.
* z80 kijkt naar buiten.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dacht, ik zeg het maar even, dan is de kou uit de lucht !
Alles is wegquote:Op zondag 27 januari 2013 17:41 schreef z80 het volgende:
[..]
* z80 kijkt naar buiten.
klopt het regent en de sneeuw is weg
De vos spreekt met de raaf!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef AnneX het volgende:
blauwe druifjes
![]()
Code blauw...ik herhaalblauwe druifjes
Wat voor zakenreisje heeft-ie nu?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:40 schreef Sarabi het volgende:
Ramon naar Schiphol gebracht![]()
Nu een weekje alleen thuis.
Voor het eerst in ons nieuwe huis dus ik ben benieuwd.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dacht, ik zeg het maar even, dan is de kou uit de lucht !
Dwarsliggen in bedquote:Op zondag 27 januari 2013 19:40 schreef Sarabi het volgende:
Ramon naar Schiphol gebracht![]()
Nu een weekje alleen thuis.
Voor het eerst in ons nieuwe huis dus ik ben benieuwd.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dwarsliggen in bed![]()
Feelgood films![]()
Aftellen, voordat je het weet is een week voorbij.
Ruilen ?
Het "geheim van Gezond oud worden" nou, ik ben benieuwd, nu de
werkelijkheid mij heeft ingehaald![]()
Goed zo ! Voor het laatste.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Probleem is denk ik ook dat ik nu al zenuwachtig ben voor mijn tussenevaluatie van stage (dinsdag).
Verder vind ik het niet zo erg om alleen te zijn.
Tsk, was het weer zo laatquote:Op zondag 27 januari 2013 17:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Overigens zijn (bijna) alle users even de revue gepasseerd.
Je vergeet te vertellen van je rode kaartquote:Op zondag 27 januari 2013 20:36 schreef TAV74 het volgende:
Bijzonder leuk potje gehandbald vandaag trouwens, Doelpuntenfestijn, 32-39 gewonnen
Alle ruiten zijn heel gebleven?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen van je rode kaart
Zelfs de scheidsrechter is niet gemolesteerdquote:
Of de ander betaaldquote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vertel, hoeveel botten heb je bij de ander gebroken
0, sterker nog, hij heeft niet eens pijn gehad. Liep mee in een breakout en tikte toen ik er naast was de bal weg (schrok er zelf van dat ik hem ingehaald had, jong gastje van een jaar of 20quote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vertel, hoeveel botten heb je bij de ander gebroken
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen van je rode kaart
Ik zie jou al zo achterom kijkenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef TAV74 het volgende:
(schrok er zelf van dat ik hem ingehaald had, jong gastje van een jaar of 20).
Maakt niet uit, is leuk om hem mee te plagenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
...omdat -ie niet terecht was, zelfs de tegenstander zegt het.
We kijken vanavond in Studio handbal de beelden wel terugquote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
...omdat -ie niet terecht was, zelfs de tegenstander zegt het.
Lekker hoor, dagje vrij.
Vaker plannen![]()
Zo, daar kwam 6 jaar frustratie met oom Fritz in de badkamer tevoorschijnquote:
Is 4 x 9 een optie ?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We kijken vanavond in Studio handbal de beelden wel terug![]()
Ja, twee dagen weekend is soms echt te weinig, daar moeten ze eens iets aan doen
...and his name is Stuffer...quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo, daar kwam 6 jaar frustratie met oom Fritz in de badkamer tevoorschijn
Zou het best willen, maar is echt te lastig door het aantal vaste afspraken en overleggen. Als het al lukt heb ik gewoon te weinig tijd om op mijn werkplek ook eens echt dingen te doen. Dan dus liever standaard vijf dagen en de uren die ik over houd af en toe een keer opnemen op dit soort dagen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is 4 x 9 een optie ?![]()
Of ben je dan aan het puinruimen van de dag dat je zg vrij was...?
Wat een gefrustreerd typequote:
Owkee.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou het best willen, maar is echt te lastig door het aantal vaste afspraken en overleggen. Als het al lukt heb ik gewoon te weinig tijd om op mijn werkplek ook eens echt dingen te doen. Dan dus liever standaard vijf dagen en de uren die ik over houd af en toe een keer opnemen op dit soort dagen.
Fritzlquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo, daar kwam 6 jaar frustratie met oom Fritz in de badkamer tevoorschijn
zeker. Heel geslaagd.quote:
In Alphen hebben ze toch vast ook wel huisartsen die goed zijn?quote:Ik mag morgenvroeg naar de dokter. Heb nog steeds dezelfde dus is 40 min rijden. Hopelijk gaat t niet vriezen vannacht. Gelijk vragen betreft mn jeuk want dat zit nu in mn nek incl. allemaal bultjes/hobbeltjes. Raar maar hopelijk niet erg.
Vast wel maar ben t gewend. Net als de tandarts en apotheek die ook nog in de buurt van mn ouders zittenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
zeker. Heel geslaagd.
[..]
In Alphen hebben ze toch vast ook wel huisartsen die goed zijn?
Misschien toch eens overstappen?
Ja! We sturen het wel op!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef AnneX het volgende:
Ha, zij zijn weer thuis![]()
# Borgen, vergeten
Ja, en dat voor thuiskokkies.quote:
Na Bos, Wennemars(2x) en Groothuis alweer een Nederlander!quote:Michel Mulder WK Sprint
Nog een paar dagen toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:44 schreef Bluezz het volgende:
Wiske
Nou weer aan het 'werk' in een zeer zeer onrustige setting
Nee. Donderdag tussen 16 en 17 wordt je gebeld (waar je je ook bevind)quote:Op maandag 28 januari 2013 10:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Sterkte vandaag Bluezz.
Morgen heb je nieuws.
oh bah dat helpt ook niet nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik sla zo mijn overbuurvrouw op het secretariaat gewoon neer, elke zin, elk ding, elke klus wordt gedraaid naar 'dit kan mijn laatste keer zijn' echt om te kotsen![]()
Iedereen spreekt ze aan, zelfs patienten. En als je zegt Hou nou eens ff op erover, dat duurt dat 7 minuten, ja ik heb geklokt![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik sla zo mijn overbuurvrouw op het secretariaat gewoon neer, elke zin, elk ding, elke klus wordt gedraaid naar 'dit kan mijn laatste keer zijn' echt om te kotsen![]()
Iedereen spreekt ze aan, zelfs patienten. En als je zegt Hou nou eens ff op erover, dat duurt dat 7 minuten, ja ik heb geklokt![]()
Ze zijn lekker ja, zoet en romig, maar op een gegeven moment overheerst de kokossmaak wel. Als je er van houdt komt het goed uit.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn die lekker? 't zijn net van die groengeelpaarsrode waterijsjes maar dan 10x zo duur.
Lekker dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zit hier met een zak ijs in mn nek en een op mn rug. Tegen de jeuk. Krijg morgen zalf. Heb allemaal bultjes en het is rood en is volgens de huisarts een bijwerking van de B12-injecties, die niet vaak voorkomt overigens. De jeuk maakt me gek en ik krijg steeds meer bultjes.
Tegen de jeuk géen menthol ! Na 30 minuten wordt het erger.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Spitskool met een kaassausje en gekookte aardappels vind ik al lekker.
Sinas tarte tatin klinkt lekker trouwens!
Ik zit hier met een zak ijs in mn nek en een op mn rug. Tegen de jeuk. Krijg morgen zalf. Heb allemaal bultjes en het is rood en is volgens de huisarts een bijwerking van de B12-injecties, die niet vaak voorkomt overigens. De jeuk maakt me gek en ik krijg steeds meer bultjes.
Ik krijg nu heel veel toegediend (iedere week) en hierna wordt het over een maand en dan hoopt ze dat het minder wordt. Ze denkt dus dat het komt omdat ik nu heel veel heb gekregen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker dan.Huisarts blijft wel doorgaan met die injecties, ondanks die allergische reactie van je daarop?
Ok ik zal geen menthol gebruiken (heb het niet eens hihi). Muggenbeet zal ik straks proberen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tegen de jeuk géen menthol ! Na 30 minuten wordt het erger.
Just in case.
Prrrrikweg ( tegen muggenbeten) reageert men vaak beter op.
Is het middel erger dan de kwaal.
Heeft de ha. geen alternatieven?
Goochel zelf eens, vlg. mij is er een pt.vereniging oid.
En dank voor recept![]()
Dacht zelf aan iets exotischer...
http://www.kayotic.nl/blog/kenyan-curried-cabbage
Nou, hopen dan maar dat het inderdaad minder wordt.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik krijg nu heel veel toegediend (iedere week) en hierna wordt het over een maand en dan hoopt ze dat het minder wordt. Ze denkt dus dat het komt omdat ik nu heel veel heb gekregen.
Die gaat haar aftreden aankondigen, denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:05 schreef borisz het volgende:
19u een toespraak van Bea op radio en TV.
Dat moet haast wel ja. Wel flauw dat ze dat NA één vandaag doetquote:Op maandag 28 januari 2013 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Die gaat haar aftreden aankondigen, denk ik.
Of ze hebben besloten de stekker uit Friso te halen?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef TAV74 het volgende:
Dat moet haast wel ja. Wel flauw dat ze dat NA één vandaag doet
Welk net? Gelukkig na Masterchef USquote:Op maandag 28 januari 2013 17:05 schreef borisz het volgende:
19u een toespraak van Bea op radio en TV.
Dat zou ze denk ik niet zelf in een toespraak vertellen. Dus ik denk ook aftreden.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Of ze hebben besloten de stekker uit Friso te halen?
Ja, je hebt er al zoveel meer meegemaakt, hè?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Bea was de beste Koningin die ik ooit heb meegemaakt
Prins Pils is op 27 april jarigquote:Op maandag 28 januari 2013 17:35 schreef AnneX het volgende:
En K-dag dan ?
Meestal éen van de eerste zonnige dagen int Voorjaar...?
Dat zou de enige andere optie zijn, maar ik denk dat de RVD dat voor zijn rekening zou nemen. En actief de stekker er uit kon nog wel eens heel gevoelig liggen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Of ze hebben besloten de stekker uit Friso te halen?
Never de stekker.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zou de enige andere optie zijn, maar ik denk dat de RVD dat voor zijn rekening zou nemen. En actief de stekker er uit kon nog wel eens heel gevoelig liggen.
twitter:JeroenPauw1 twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:35:58Gasten voorlopig Beatrix, Willem Alexander en Maxima. Maar kan natuurlijk door het nieuws altijd weer anders worden #penw reageer retweet
Sowieso, 30-4 is immers ook blijven staan toen Bea aantrad.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Prins Pils is op 27 april jarig. Denk dat het dus gewoon de 30ste blijft.
Dat was haar beslissing ter ere van haar moederquote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sowieso, 30-4 is immers ook blijven staan toen Bea aantrad.
twitter:SanneWallis twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:35:20Daar gaat m'n bijbaantje. #Bea reageer retweet
Het is inmiddels zo ingeburgerd, ik denk dat ze het zo laten.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat was haar beslissing ter ere van haar moeder
Die hierdoor duidelijk was verrast.
WA is ook Julianafan, dus dat komt goedquote:Op maandag 28 januari 2013 17:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat was haar beslissing ter ere van haar moeder
Die hierdoor duidelijk was verrast.
Vandaar de PIquote:Op maandag 28 januari 2013 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, je hebt er al zoveel meer meegemaakt, hè?
Ned1, 2 en 3 en alle publieke radiozenders.quote:
90 +quote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok thnx.
75 vind ik behoorlijk wat trouwens. Hoe oud zal Queen Elizabeth zijn?
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef borisz het volgende:
en AnneX hoe was de beëdiging toen van Willem III?
Dat was al jaren al bekend dat ze zich koningin zou mogen gaan noemen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:07 schreef AnneX het volgende:
![]()
En very interesting : Rutte spreekt van Koningin Máxima !!!![]()
Mooiquote:
Was al begrootquote:Op maandag 28 januari 2013 19:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi
Weg met die geldverslindende oranjes!
Komt uit een ander potje.quote:
Toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was al jaren al bekend dat ze zich koningin zou mogen gaan noemen.
Lingo zou er nu zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 19:15 schreef golfer het volgende:
Verdorie. Geen Spoorloos en geen Schaep vanavond. Hele avond Nederland 1 in het teken van #Trixit.
quote:
de tel gaat zo uit. zal me niet gebeuren dat deze gaat tijdens de voorstelling.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:27 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Veel plezier !
Youp heeft het er vast wel over.
# onthou je het en rapporteer je hier even svp, Live.
Berg je dan maarquote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef z80 het volgende:
[..]
de tel gaat zo uit. zal me niet gebeuren dat deze gaat tijdens de voorstelling.
Op een zondagquote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef borisz het volgende:
Koningsdag vanaf 2014 op 27 april dus....
Jammer dat het een andere dag wordt. Beatrix was ook niet jarig op K'dagquote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef borisz het volgende:
Het wordt koning Willem-Alexander
Pa Maxima is er niet bij.
Niet eens tot 's avonds laat kunnen feesten? Blegh, kan zn dochter al niet beginnen?quote:
Ja lekker, dan wordt het naar december verplaatstquote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Niet eens tot 's avonds laat kunnen feesten? Blegh, kan zn dochter al niet beginnen?
Ow laat maarquote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja lekker, dan wordt het naar december verplaatst![]()
![]()
Die 'kip???' was al droog voordat het in het deegbeslag wordt gebakken.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef new_moon het volgende:
hoe maken ze die koe loe kai zo heerlijk vettig van buiten en de kip vanbinnen gortdroog?
Dat is lief voor Lein!quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Hèt nieuws was ook tot Oostenrijk doorgedrongen. Leve de Koning! Straks.
Potje wow om te troosten ?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohjee, wat is er aan de hand? Heb je dezelfde kamer die wij samen hadden?
Vanaf 2015.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef borisz het volgende:
Het wordt koning Willem-Alexander
Pa Maxima is er niet bij.
Ach, géen dalafdalingen tot aan de P.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Sneeuw is prima! Goed om te skien. Hier in het dal ligt niet zo veel helaas.
En WiFiquote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Sneeuw is prima! Goed om te skien. Hier in het dal ligt niet zo veel helaas.
Alleen in het restaurant en in de hal.quote:
Dacht eerst dat dat een grap is maar niet dusquote:Op maandag 28 januari 2013 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanaf 2015.
In 2014 dus op 26-4 vanwege dat hypocriete gristelijke gedoe.
Hoewel dat hele koningshuis natuurlijk 1 grote grap is, was dat inderdaad geen grap.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Dacht eerst dat dat een grap is maar niet dus
You are so right.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:42 schreef golfer het volgende:
Anne, goed gedaan en laat dat ene gezin vooral lekker naar Van der Valk gaan.
Zulke mensen kan je missen.
Is geen kip.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef new_moon het volgende:
hoe maken ze die koe loe kai zo heerlijk vettig van buiten en de kip vanbinnen gortdroog?
Ik blijf Juultje toffer vinden en haar aftreden toespraak was ook weer eerlijker en persoonlijker.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:20 schreef MissHobje het volgende:
Whut ze gaat aftreden!
Zit net ff de toespraak te kieken, ze brengt het wel mooi![]()
Ik vind d;r tof
Theater met zijn 2tjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ga mn bed maar opzoeken en hopen dat ik iets kan slapen met de jeuk.
Morgen weer een zus jarig en heb nog geen cadeau
Dat heb ik niet zo bewust meegemaakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik blijf Juultje toffer vinden en haar aftreden toespraak was ook weer eerlijker en persoonlijker.
Die ablicatietoespraak van Wilhelmina kunnen zich minder users herinneren.
Houdt ze niet echt van helaas maar thnx.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Theater met zijn 2tjesQuality/Persoonlijk
Ik was -1quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zo bewust meegemaakt.
Ik was 4!
quote:
Ja Baas.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel eerst hele serie 1 bekijken, hè?
Heb je eerst geprobeerd of ontluchten niet werkt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:55 schreef golfer het volgende:
Vandaag is het 'mannetjes'-dag hier.
Nu is er een verwarmingsmonteur bezig om de CV die het in onze tuinkamer niet goed doet te repareren.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb je eerst geprobeerd of ontluchten niet werkt?
Kijk, een scheefhuurderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:03 schreef golfer het volgende:
Lang leve het service-abonnement van onze woningbouwvereniging die al dat soort kosten voor hun rekening neemt.
Lekker hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:27 schreef golfer het volgende:
Wel lekker dat ze een beetje op tijd komen. Verwarmingsmonteur net weg en loodgieter is er ook al.
Het vage begrip: "na 13:00 uur' is gelukkig wel vlak erna en we hoeven dus niet tot 17:00 uur te wachten.
Lucht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:55 schreef golfer het volgende:
Verwarmingsmonteur net weer even gebeld. Die moet terugkomen. Halve verwarmingsradiator blijft nog steeds koud.
Klinkt idd als ontluchtingsissuequote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:55 schreef golfer het volgende:
Verwarmingsmonteur net weer even gebeld. Die moet terugkomen. Halve verwarmingsradiator blijft nog steeds koud.
quote:
Dus niet. Er is een driewegschakelaar (???) die tussen warm water en CV schakelt in de pompinstallatie niet in orde. Die moet worden vervangen en die had ie natuurlijk niet bij zich, dus "u wordt gebeld voor een nieuwe afpraak".quote:
Zomers hapje voor op deze druilerige dag! Lekker, dat wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:03 schreef AnneX het volgende:
En vanavond de catering:
http://www.kayotic.nl/blog/stuffed-zucchini
Straks eens pulleken en snijden en hakken...
Eindemiddagdip-opvrolijkmuziek!quote:
I know! Er staan nu vijf potten in de koelkast.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:01 schreef borisz het volgende:
Op de terugweg even gestopt in Haarlem. De Belse mayo is in de aanbieding bij de Marqt.
Nu je het zegt : een halve winterpeen geschrapt gisteren door dequote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:56 schreef minilot het volgende:
Hoi CUL-erds!
Ik maak vanavond Koninginnesoep.
[..]
Zomers hapje voor op deze druilerige dag! Lekker, dat wel.
[..]
Eindemiddagdip-opvrolijkmuziek!![]()
![]()
![]()
Toffe aflevering!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Leuke aflevering over een culinair onbekend land.
Hm, ziet er een beetje uit als de Russische rinoks:quote:
Allesbehalve hardcore juist! Marqt is een yuppenwinkel voor tweeverdieners die negen euro willen betalen voor een enkele local, organic sinaasappel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, ziet er een beetje uit als de Russische rinoks:
[ afbeelding ]
maar dan minder hardcore
Ik ga wel eens naar de Ekoplaza hier in de stad. Niet zo retro, wel bio / organisch.quote:
Dan betaal je waarschijnlijk bij hun nog de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:01 schreef borisz het volgende:
Op de terugweg even gestopt in Haarlem. De Belse mayo is in de aanbieding bij de Marqt.
Het vergelijkbare concept Puur bestaat ook: in Leiden en Houten.quote:
De Belse is bij de Italiaanse zaak in Santpoort & de tuinboer in Velserbroek is duurderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan betaal je waarschijnlijk bij hun nog de hoofdprijs.
Ik vind die winkel in Haarlem echt veel te duur.
Ben jij al eens in de geheel vernieuwde en verbouwde Dekamarkt in Santpoort-Noord geweest? Kan je tegenwoordig ook zelfscannen en heeft een paar prachtige versafdelingen gekregen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:50 schreef borisz het volgende:
De Belse is bij de Italiaanse zaak in Santpoort & de tuinboer in Velserbroek is duurder.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben jij al eens in de geheel vernieuwde en verbouwde Dekamarkt in Santpoort-Noord geweest? Kan je tegenwoordig ook zelfscannen en heeft een paar prachtige versafdelingen gekregen.
Ja, maar die rechtsgedraaide geitenwollen sokkenkwekers moeten natuurlijk ook wel inkomsten hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef borisz het volgende:
Overigens probeer ik ook wel lokaal spullen in te slaan. Ik haal de aardappelen bijvoorbeeld op de markt, die aardappelen komen van boeren in omgeving. Alleen ik ga niet driedubbel de prijs betalen voor linksdraaiende komkommers die aan een speciaal gekrulde plant hebben gehangen.
Als ik in dat soort winkels mensen margarine zie uitzoeken voor een prijs waar je boter voor koopt....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar die rechtsgedraaide geitenwollen sokkenkwekers moeten natuurlijk ook wel inkomsten hebben.
Of stukken Frankensojavleesvervangers die ongeveer 5% de verkoopprijs waard zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik in dat soort winkels mensen margarine zie uitzoeken voor een prijs waar je boter voor koopt....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:57 schreef borisz het volgende:
Ik kwam er speciaal voor de Belse mayo, 'zuurdere' mayo heb je in NL niet.. Op de Marqt komt wel een bepaald volk op af ja
. Altijd leuk mensen kijken.
Leuk he! Lekker drankje erbij.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:39 schreef Isabeau het volgende:
In dit hotel is internet pas echt sociaal! Er is alleen wifi in de voyer en dus zit iedereen hier met ipads, iphones en laptopsEn dat is best gezellig
Meestal prosecco of witte wijn, vlierbloesemsiroop, munt en mineraalwater.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef Isabeau het volgende:
yup! Ik drink iets wat ze Hugo noemen, met limoen en een soort moezelwijn en nog wat likeur (mint?)
http://www.speld.nl/2013/(...)htheid-rede-beatrix/quote:BINNENLAND
Vara-journalist Bert Molenaar twijfelt aan echtheid rede Beatrix
‘Overtuigend bewijs nooit gevonden’
DOOR DIEDERIK SMIT EN STEVEN VAN DER JAGT • MAANDAG 28 JANUARI 2013, 18:50
Bert Molenaar, journalist van de Vara, is allerminst zeker over de echtheid van de afscheidsbrief van koningin Beatrix. Enig tastbaar bewijs, naast televisiebeelden, ontbreekt.
Molenaar: “Ik was gisteren nog in de buurt van paleis Huis ten Bosch en daar sprak niemand over het bestaan van een afscheidsbrief, of zelfs maar over een afscheid. Zo’n afscheidsrede kan iedereen houden. Misschien probeerde de koningin met de rede de aandacht af te leiden van de persoonlijke problematiek binnen het koningshuis en de economische crisis. Wel een beetje kinderachtig om een abdicatie voor zoiets te misbruiken.”
De RVD noemt de aantijgingen van Molenaar ‘buitengewoon gevoelloos en misplaatst’. “Er staan wel degelijk aantekeningen op de Blackberry van Hare Majesteit. De naam Willem IV zou daar meerdere keren in voorkomen. Dat Molenaar de toespraak aangrijpt om opnieuw ophef rondom het koningshuis te veroorzaken wordt door verschillende media afgekeurd.
Ik doe niet aan twitter of facebookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:52 schreef golfer het volgende:
Ja,ja...we hebben allemaal wel De Speld in Twitter of op Facebook.
^^quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik doe niet aan twitter of facebook
Moderne vrouw dat je er bent!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:17 schreef AnneX het volgende:
Wat een geluk toch dat het te mailen is, en niet per telefoon "moet"
Oei, rodelen bij het licht van der Mondquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Goed geregeld hoor, Anne!
Ja, sauna hier! Ook een turks stoombad en een infra rood sauna![]()
Morgen ga ik rodelenDe baan ziet er af en toe wel erg stijl uit, maar dat kan de pret niet drukken.
Ouwe mannen / politici worden vervelend als zij over vroeger beginnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:49 schreef borisz het volgende:
Lubbers heeft er voor gezorgd dat Maxima koningin wordt aldus Lubbers
Je bent Duits en Argentijns tegelijkertijd?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:51 schreef AnneX het volgende:
Oh ja...g en B. : Wéet wel, dat je via mij één handdruk van de Koninchin bent
verwijderd !![]()
En twee van as. koningin Máxima...![]()
Ook al blauw bloed?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
Oh ja...g en B. : Wéet wel, dat je via mij één handdruk van de Koninchin bent
verwijderd !
Die heb ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |