Vanavond heb ik nog Yu Hsiang Ngau afgehaald.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Rob Geus heeft nog nooit langer dan 1 minuut in de keuken van een Chinees restaurant mogen verblijven. Dat zegt wel wat. Toch vind ik het heerlijk, al heb ik geen idee wat ik eet
Wasda? Je weet dat ik geen Chinees spreek hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond heb ik nog Yu Hsiang Ngau afgehaald.
Heerlijk.
Niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Wasda? Je weet dat ik geen Chinees spreek he
Vast, hetzij ik geen Aziaat benquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet?
Alle Aziaten spreken toch dezelfde taal?
Klinkt goed!quote:Maar..heerlijke malse stukjes ossenhaas met groentes in een licht pittige saus. Uit de szechuankeuken.
Oh ja. Das waar ook. Je bent een echte uit de klei getrokken boerentrien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Vast, hetzij ik geen Aziaat ben
Onthou dat nou eens..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja. Das waar ook. Je bent een echte uit de klei getrokken boerentrien.
Hetzij = zij het datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vast, hetzij ik geen Aziaat ben
[..]
Klinkt goed!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
Waar kan ik van die pangsit/loempia vellen kopen ?
Dag juf !quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hetzij = zij het dat
Hetzij betekent iets anders.
Ah...die van jou is ook zo vervelendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig met het baasje meekijken
Tuurlijk, wij, dorp en alles is te bewonderen...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Zijn die morgen te bewonderen
Ja 3X = komen![]()
Vooral bij tennis. Dat spelletje vindt ze reuze interessantquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...die van jou is ook zo vervelendHier gaat Brownie met enige regelmaat pontificaal voor het beeld zitten
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef AnneX het volgende:
Zeg P., ben jij ook wel eens opgestaan om 6 uur in de winter om te gaan fotograferen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |