Vanavond heb ik nog Yu Hsiang Ngau afgehaald.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Rob Geus heeft nog nooit langer dan 1 minuut in de keuken van een Chinees restaurant mogen verblijven. Dat zegt wel wat. Toch vind ik het heerlijk, al heb ik geen idee wat ik eet
Wasda? Je weet dat ik geen Chinees spreek hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond heb ik nog Yu Hsiang Ngau afgehaald.
Heerlijk.
Niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Wasda? Je weet dat ik geen Chinees spreek he
Vast, hetzij ik geen Aziaat benquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet?
Alle Aziaten spreken toch dezelfde taal?
Klinkt goed!quote:Maar..heerlijke malse stukjes ossenhaas met groentes in een licht pittige saus. Uit de szechuankeuken.
Oh ja. Das waar ook. Je bent een echte uit de klei getrokken boerentrien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Vast, hetzij ik geen Aziaat ben
Onthou dat nou eens..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja. Das waar ook. Je bent een echte uit de klei getrokken boerentrien.
Hetzij = zij het datquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vast, hetzij ik geen Aziaat ben
[..]
Klinkt goed!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
Waar kan ik van die pangsit/loempia vellen kopen ?
Dag juf !quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hetzij = zij het dat
Hetzij betekent iets anders.
Ah...die van jou is ook zo vervelendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig met het baasje meekijken
Tuurlijk, wij, dorp en alles is te bewonderen...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Zijn die morgen te bewonderen
Ja 3X = komen![]()
Vooral bij tennis. Dat spelletje vindt ze reuze interessantquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...die van jou is ook zo vervelendHier gaat Brownie met enige regelmaat pontificaal voor het beeld zitten
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef AnneX het volgende:
Zeg P., ben jij ook wel eens opgestaan om 6 uur in de winter om te gaan fotograferen ?
Brrrr. Ook al een bikkel !quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk kan me nog een tochtje Kinderdijk voor de geest halen
Dat was f***ing vroeg en f****ing koud maar wel erg fraaie plaatjes
Ja. Zo gek ben ik niet meer hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
B. was hele avond al niet lekker en het kan echt niet. Morgen druk programma en de rest van de week is voor haar veel te spannend om ziek te kunnen zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Gave foto!
Bluezz net ziek geworden of al eerder?
Jeuk op bovenrug is irritant als je er niet bij kunt
Welke was dat AnneX? Zie FB voor de huidige oogappel op huizengebied. Met een eigen bos.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dag juf !
Ben je nog naar het huis met de oranje badmat geweest ?
Oh, en ik heb een soort van optie tot maandagmorgen op 8 x 2 pp kamers in éen geweldig hotel.
( toevallig ben ik daar eerder geweest).
Als die lui met smartfones, die ze altijd zitten te checken tijdens sociale
verjaardagen enzo, nou ook eens reageerden op mijn mail![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:12 schreef golfer het volgende:
Vandaag exact 50 jaar geleden met m'n vader en kleine broertje lopen op een bevroren Noordzee:Jemig golfer, wat een geweldige foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe waardevol is dat.
Ach jee en beterschap voor Bloes.![]()
Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op zondag 27 januari 2013 01:12 schreef golfer het volgende:
Vandaag exact 50 jaar geleden met m'n vader en kleine broertje lopen op een bevroren Noordzee:Lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ging ik schaatsen op het IJsselmeer ! bij Hoorn.
En ik heb erg geeneens foto's van.
Wat anders : lees dat B. ziekjes is en dit ! http://www.weerplaza.nl/waarschuwing/
Wat is erger en jammerder![]()
# sip
Die met dat eigen bos?quote:Op zondag 27 januari 2013 01:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welke was dat AnneX? Zie FB voor de huidige oogappel op huizengebied. Met een eigen bos.![]()
Hotel waar? Familieweekend od?
quote:Op zondag 27 januari 2013 06:45 schreef AnneX het volgende:
Hé P. Foto's op inet ?
Nee joh, die zijn vers.
Dat wordt eerst eindeloos kiezenuit 30 stuks.
Daar mag 1 1/2 week overgedaan worden.
En dan piest de grote meester er nog over, geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, veel plezier met de zondag allemaalIk ga nog even wat werken
Er moet een systeempje geupgraded worden
Das niet verkeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik ben niet ziek heurquote:Op zondag 27 januari 2013 06:31 schreef AnneX het volgende:
.
Wat anders : lees dat B. ziekjes is en dit ! http://www.weerplaza.nl/waarschuwing/
Wat is erger en jammerder![]()
Tof PeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach ik heb zovaak wat joh, als ik dat allemaal hier zou postenquote:Op zondag 27 januari 2013 01:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz net ziek geworden of al eerder?
FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopen dat ze de daders pakken voor ze verder gaanquote:Op zondag 27 januari 2013 12:07 schreef Bluezz het volgende:
The police net aan de deur
Er is hierachter ingebroken, of we wat gehoord hadden.
Het gebeurd gewoon nooit of bijna nooit dat politie 'aanbelt' dus mn hart zat in mn keel
Ach, bij ons valt toch niks te halen voor ze. Die dure vrijstaande koopwoningen achter ons zijn veel interessanter voor ze.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Hopen dat ze de daders pakken voor ze verder gaan
Vooral op hoger gelegen Bdaal moeten ze zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 12:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, bij ons valt toch niks te halen voor ze. Die dure vrijstaande koopwoningen achter ons zijn veel interessanter voor ze.
Ik denk en hoop altijd maar dat deze drive-in woningen te ingewikkeld zijn om in te breken... omdat de woonlaag op de 1e verdieping is.. en de kapitale villa's rondom ons veel interessanter zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 12:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Hopen dat ze de daders pakken voor ze verder gaan
Nou ja het scheelt wel als de omliggende woningen kapitale villa's zijn. Dat is idd aantrekkelijker.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk en hoop altijd maar dat deze drive-in woningen te ingewikkeld zijn om in te breken... omdat de woonlaag op de 1e verdieping is.. en de kapitale villa's rondom ons veel interessanter zijn
Wat moet je met zo'n inferieur merk racket.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat racket wat Djoko weggooit; waarom gooit ie die niet naar mij?
Hard rammen zonder kracht te moeten gebruikenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n inferieur merk racket.
Oh, dan ben jij net met vakantie ! Een lang weekend weg om jezelf te verwennenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik word ff overvallen door mn zusje; ze belt dat ze een afstudeerfeestje wil geven en dat kan alleen op mijn verjaardag.
Of ik ff mn verjaardag wil verzetten
Dat zou ook mijn reactie zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, dan ben jij net met vakantie ! Een lang weekend weg om jezelf te verwennen
na spannende tijden .![]()
# toedeloe...
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn reactie zijn.
Maar goed ik ben ook niet zo'n aardig persoon.
Had ze niet bij zich.quote:
Dacht, ik zeg het maar even, dan is de kou uit de lucht !quote:Overigens zijn (bijna) alle users even de revue gepasseerd.
* z80 kijkt naar buiten.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dacht, ik zeg het maar even, dan is de kou uit de lucht !
Alles is wegquote:Op zondag 27 januari 2013 17:41 schreef z80 het volgende:
[..]
* z80 kijkt naar buiten.
klopt het regent en de sneeuw is weg
De vos spreekt met de raaf!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef AnneX het volgende:
blauwe druifjes
![]()
Code blauw...ik herhaalblauwe druifjes
Wat voor zakenreisje heeft-ie nu?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:40 schreef Sarabi het volgende:
Ramon naar Schiphol gebracht![]()
Nu een weekje alleen thuis.
Voor het eerst in ons nieuwe huis dus ik ben benieuwd.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dacht, ik zeg het maar even, dan is de kou uit de lucht !
Dwarsliggen in bedquote:Op zondag 27 januari 2013 19:40 schreef Sarabi het volgende:
Ramon naar Schiphol gebracht![]()
Nu een weekje alleen thuis.
Voor het eerst in ons nieuwe huis dus ik ben benieuwd.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dwarsliggen in bed![]()
Feelgood films![]()
Aftellen, voordat je het weet is een week voorbij.
Ruilen ?
Het "geheim van Gezond oud worden" nou, ik ben benieuwd, nu de
werkelijkheid mij heeft ingehaald![]()
Goed zo ! Voor het laatste.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Probleem is denk ik ook dat ik nu al zenuwachtig ben voor mijn tussenevaluatie van stage (dinsdag).
Verder vind ik het niet zo erg om alleen te zijn.
Tsk, was het weer zo laatquote:Op zondag 27 januari 2013 17:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Overigens zijn (bijna) alle users even de revue gepasseerd.
Je vergeet te vertellen van je rode kaartquote:Op zondag 27 januari 2013 20:36 schreef TAV74 het volgende:
Bijzonder leuk potje gehandbald vandaag trouwens, Doelpuntenfestijn, 32-39 gewonnen
Alle ruiten zijn heel gebleven?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen van je rode kaart
Zelfs de scheidsrechter is niet gemolesteerdquote:
Of de ander betaaldquote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vertel, hoeveel botten heb je bij de ander gebroken
0, sterker nog, hij heeft niet eens pijn gehad. Liep mee in een breakout en tikte toen ik er naast was de bal weg (schrok er zelf van dat ik hem ingehaald had, jong gastje van een jaar of 20quote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vertel, hoeveel botten heb je bij de ander gebroken
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen van je rode kaart
Ik zie jou al zo achterom kijkenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef TAV74 het volgende:
(schrok er zelf van dat ik hem ingehaald had, jong gastje van een jaar of 20).
Maakt niet uit, is leuk om hem mee te plagenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
...omdat -ie niet terecht was, zelfs de tegenstander zegt het.
We kijken vanavond in Studio handbal de beelden wel terugquote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
...omdat -ie niet terecht was, zelfs de tegenstander zegt het.
Lekker hoor, dagje vrij.
Vaker plannen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |