quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Boterbartje het volgende:
Steve jobs bij uitbrengen iPhone in 2007: The UI is revolutionary and 5 years ahead blabla
quote:Op zondag 27 januari 2013 04:22 schreef Xenzo het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar Apple heeft veel dingen gedaan die de digitale wereld op zijn kop gezet heeft in meerdere opzichten. Apple heeft de muziekindustrie met hun iPods en iTunes flink veranderd, daarbij waren zij ook de eerste die smartphones uitbrachten en zo kan ik nog tien voorbeelden noemen waar Apple de eerste was.
Luie donder, zoek dat zelf op.quote:Op zondag 27 januari 2013 04:24 schreef Boterbartje het volgende:
Noem er 10?
1. eerste met GUI
2. eerste met werkend muziekipod ding
3. eerste met touchgeoptimaliseerd OS
en nu?
Jij zegt; ik kan er 10 noemen. Ik kan er maar 3 noemen.. welke andere 7 had jij in gedachten?quote:Op zondag 27 januari 2013 04:25 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Luie donder, zoek dat zelf op.
Ik werk al 23 jaar in de IT, ken IBM mainframe, AS400, HPUX, Windows in alle smaken en nog veel meer. Zelden kom je zulke goede, doordachte en goed uitgevoerde systemen tegen als bij Apple.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:32 schreef Elusive het volgende:
ze hebben het allemaal populairder en simpeler gemaakt ja, zodat iedere digibeet er mee om kan gaan.
zelfs m'n oma kan een ipad bedienen.
voor mensen die er een beetje sjoegem van hebben is alles dat is Apple niet beter dan wat er beschikbaar is bij de concurrenten.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:20 schreef J.Appleseed het volgende:
Klopt, ze hebben inderdaad de verkeerde prioriteiten.
iOS
OS X
[ afbeelding ]
Zo'n Chinees namaak-ding? Link?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:54 schreef vigen98 het volgende:
Sinds Steve overleden is gaat Apple naar de filistijnen! Er zit bijna geen vernieuwing in Apple! Alleen wat betere scherm en wat sneller! En daarvoor 200 euro extra voor betalen? Apple kiss my ass!Ik heb nu een iPhone 4S is opzicht wel een goed toestel maar ben overgestapt naar Android!
Werkt voor mij veel fijner. Zeer jammer dat Apple niet zijn best doet om zijn klanten blij te maken! Moet je de iPad's eens zien! Je ziet haast niet verschil! Ik heb zelf een 4.0.4 Android Tablet 7 inch scherm gekocht voor 37 euro! Ja 37 euro! Zeer snel en kan zeer zware apps aan! Ben er zeer en zeer blij mee!
Ik bedoel spraaktechnologie in het algemeen, /care of het Siri is of Android of van mijn part Dragon Naturally Speaking. Gewoon, dat je je huis kunt aansturen met je stem. Zoals in de films.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat?
Dat moet toch gewoon beter kunnen? Android komt er mee en het ownt siri dat al langer gevestigd is HARD.
Lijkt mij eigenlijk nogal technologie om de technologie.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik bedoel spraaktechnologie in het algemeen, /care of het Siri is of Android of van mijn part Dragon Naturally Speaking. Gewoon, dat je je huis kunt aansturen met je stem. Zoals in de films.
Omdat het kan. En je je bed niet uit hoeft. En je het wilt hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk nogal technologie om de technologie.
Waarom zou ik zeggen, Huiscomputer, zet de thermostaat 1 graad hoger als ik hem ook gewoon 1 graad hoger kan zetten?
Dat was ook de kracht van jobs; hij deed geen marktonderzoek maar hij maakte waarvan hij dacht dat mensen het wouden. Nu is die dood en gaan ze gelijk marktonderzoek doen naar tabletsegmenten etc. komen ze met iPad mini. Maargoedquote:Op zondag 27 januari 2013 15:14 schreef n00b13 het volgende:
Kijk naar Apple. Wanneer heeft apple voor het laatst aan een gebruiker gevraagd wat hij wil?
Typisch nerd gelul, als het over Linux gaat dan is Microsoft klote en Bill Gates de duivel, en hoor je zo te praten om cool over te komen, maar doet een Apple bezitter dat dan is het opeens fout.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:42 schreef Braddie het volgende:
Een vriendin van me heeft alles van Apple en vind Windows waardeloos en overpratend enzo
Dit.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:42 schreef Braddie het volgende:
Een vriendin van me heeft alles van Apple en vind Windows waardeloos en overpratend enzo
sowieso is apple meer microsoft dan microsoft zelf.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:51 schreef n00b13 het volgende:
ar, Apple investeert veel meer in het gebruik en is veel veiliger.", dan zeg ik, "Wist je dat MS voor elke ontwikkelaar 2 testers in dienst heeft?", "Haha, nee, die doen zeker niks anders als koffie drinken. haha! BSOD en zulks.", dan zeg ik "Nee, MS wordt door zoveel mensen gebruikt dat als er een kleine bug is, dan ondervinden miljoenen bedrijven daar hinder van." "Apple daarentegen, is nog steeds niet echt een groot doelwit voor hackers, terwijl juist die mensen nu alles installeren en downloaden wat los en vastzit. Over 5 jaar, als de groei van Apple doorzet, is MS veiliger dan Apple."
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sowieso is apple meer microsoft dan microsoft zelf.
alsin: microsoft heeft het imago van conservatief, corporate en langzaam gekregen. Nu gaat Apple zich als Microsoft gedragen terwijl Microsoft ineens heel creatief en innoverend wordt met eigen hardware, windows 8, windows phone 8, office 15 etc.
Nog nooit.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Omdat het kan. En je je bed niet uit hoeft. En je het wilt hebben.
Sowieso. Kijk naar Apple. Wanneer heeft apple voor het laatst aan een gebruiker gevraagd wat hij wil?
En dan moet je als bedrijf keuzes maken over welke dingen wel en niet toe te passen. Aansluitingen zijn nu wel heel summier met enkel lightning ding.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog nooit.
Dat is nu juist de kracht van Apple.
Vraag aan gebruikers wat ze willen
[ afbeelding ]
Als je aan Nerds gaat vragen wat voor een tablet ze willen dan had ie 10 verschillende aansluitingen gehad, verwisselbare accus, 4 kaartlezers en een telescoop antenne.
Dat mag wel eens tijd worden. Daar is de laatste 30 jaar ook nagenoeg niks aan gedaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:20 schreef J.Appleseed het volgende:
Klopt, ze hebben inderdaad de verkeerde prioriteiten.
iOS
OS X
[ afbeelding ]
Dan koop je dat toch? Ik snap het gehuil niet. Als jij wat anders wilt, koop je wat anders. Nu kom je gewoon over als iemand die apple wil maar niet kan betalen en daarom excuses zoekt.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
En dan moet je als bedrijf keuzes maken over welke dingen wel en niet toe te passen. Aansluitingen zijn nu wel heel summier met enkel lightning ding.
Surface met USB en microSD heeft het wat dat betreft beter voor elkaar
Dit topic gaat over de verafgoding van Apple.quote:
Op zondag 27
januari 2013 16:20 schreef
Pietverdriet het
volgende:
[..]
Dan koop je dat toch? Ik snap het gehuil niet. Als jij wat anders wilt,
koop je wat anders. Nu kom je gewoon over als iemand die apple wil maar
niet kan betalen en daarom excuses zoekt.
Ik heb een Canon camera, ga ik lopen jammeren over hoe kut Nikon is?
Nee, dat is het enige wat de sukkeltjes op fok altijd als stoplap gebruiken, ieder inhoudelijk argument wordt met Fanboy Fanboy Fanboy kapotgegilt.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:22 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit topic gaat over de verafgoding van Apple.
Dit topic gaat niet over dat ik Apple wil maar dat Apple teveel op marginale hardware verbeteringen focust en de software compleet laat varen ergo iOS is slecht geworden of had veel beter kunnen zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Dan koop je dat toch? Ik snap het gehuil niet. Als jij wat anders wilt, koop je wat anders. Nu kom je gewoon over als iemand die apple wil maar niet kan betalen en daarom excuses zoekt.
Ik heb een Canon camera, ga ik lopen jammeren over hoe kut Nikon is?
Ja, daar gaat dit topic over ja. Niet dat ik graag Apple wil en het niet kan betalenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, dat is het enige wat de sukkeltjes op fok altijd als stoplap gebruiken, ieder inhoudelijk argument wordt met Fanboy Fanboy Fanboy kapotgegilt.
In de OP heeft margarinemeisje het over verkeerde keuzes die gemaakt zouden worden door apple.
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:26 schreef Nafi het volgende:
Terechte klacht.
Maar ach ja, we hebben toch iets nodig om het verschil tussen normale en zwakbegaafde mensen aan te kunnen duiden.
Zoals ik zei, dan koop je toch wat anders.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over dat ik Apple wil maar dat Apple teveel op marginale hardware verbeteringen focust en de software compleet laat varen ergo iOS is slecht geworden of had veel beter kunnen zijn.
Dat is bij Canon VS Nikon niet het geval en dat voorbeeld slaat dan ook als een tang op een varken.
Heb ik toch ook?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik zei, dan koop je toch wat anders.
Waarom ben je zo bezig met Apple? Je loopt te huilen als een one night stand die niet teruggebeld werd.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heb ik toch ook?
Ik snap jouw gejammer niet; dit gaat gewoon om de klacht dat apple de verkeerde keuzes maakt.. niet of ik iets anders moet kopen of niet.
Wat achterlijke user ben je ook dat je dat niet door hebtSerieus te dom om te poepen
Ik ben diegene die niet terug beltquote:Op zondag 27 januari 2013 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom ben je zo bezig met Apple? Je loopt te huilen als een one night stand die niet teruggebeld werd.
iTunes aids. Alles muziek van je computer halen want het staat toch nog op je iPhone. Even connecten en wat doet iTunes? Verwijderd alle muziek van je telefoonquote:Op zondag 27 januari 2013 16:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Eeuwig spijt van mijn i-pod met die i-tunes aids!
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Eeuwig spijt van mijn i-pod met die i-tunes aids!
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
iTunes aids. Alles muziek van je computer halen want het staat toch nog op je iPhone. Even connecten en wat doet iTunes? Verwijderd alle muziek van je telefoon
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:26 schreef Nafi het volgende:
Maar ach ja, we hebben toch iets nodig om het verschil tussen normale en zwakbegaafde mensen aan te kunnen duiden.
Want intelligente mensen gaan voor producten die zich al massa-opslag gedragen ipv omslachtige software zoals iTunes aids.quote:
True that, overheersende bass. Slechte kwaliteit. Wel 300 euro.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Maargoed Apple heeft opzich natuurlijk geen verkeerde prioriteiten, dat hebben de mensen die al die rotzooi kopen...Maarjah het is natuurlijk wel hip!![]()
Net als al die mensen die een beats by de dre koptelefoon halen voor een bak geld. Het geluid klinkt nog steeds kut!
dit.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:57 schreef Anti-feminist het volgende:
Apple producten zijn overpriced de eerste paar iphones kon ik nog wel waarderen maar daarna jezus zeg weinig vernieuwing en uitmelken van consumenten.Hoop dat Apple snel van de markt verdwijnt kut gedrocht.
Gewoon voor 100 euro 2TB harde schijf kopen. Alleen documenten gooi ik in de 'cloud', en dan nog via Dropbox. Als mp3-speler een Creative Zen (quote:Op zondag 27 januari 2013 16:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Want intelligente mensen gaan voor producten die zich al massa-opslag gedragen ipv omslachtige software zoals iTunes aids.
Precies, enkel documenten en telefooncamera foto's syncen via cloud (skydrive, gaat automatisch ook met office 15 en cameraroll upload met WP)quote:Op zondag 27 januari 2013 17:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gewoon voor 100 euro 2TB harde schijf kopen. Alleen documenten gooi ik in de 'cloud', en dan nog via Dropbox. Als mp3-speler een Creative Zen (), 8GB. Niks geen gedoe met iTunes of andere software, nee gewoon mp3s kopiėren/plakken en ze staan erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |