Dat doe je maar in je moeders reetquote:
Mooi toestelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:22 schreef Splutje het volgende:
Ik ga een Blackberry 10 halen. Lekker gek
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:22 schreef Splutje het volgende:
Ik ga een Blackberry 10 halen. Lekker gek
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:29 schreef Bitterlemon het volgende:
Terechte klacht, trouwens.
En goede OP.
quote:
alle androids zijn ook hetzelfde hehquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Xetran het volgende:
Een android tablet gehad, maar wat een kanker rommel is dat zeg
come at me
Wel in de zin van dat er geen ene tering app werkt of ook maar gemaakt is voor je tablet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:34 schreef Elusive het volgende:
mensen die een fucking bedrijf aanbidden
[..]
alle androids zijn ook hetzelfde heh
Inderdaad!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Xetran het volgende:
Een android tablet gehad, maar wat een kanker rommel is dat zeg
come at me
dat ligt meer aan de gebruiker die er niet mee om kan gaan, jij dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Xetran het volgende:
[..]
Wel in de zin van dat er geen ene tering app werkt of ook maar gemaakt is voor je tablet.
volgensmij heb jij te weinig zuurstof gehad bij je geboorte mattiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:36 schreef Elusive het volgende:
[..]
dat ligt meer aan de gebruiker die er niet mee om kan gaan, jij dus.
dat is nog steeds meer zuurstof dan dat jij verdiend!!111quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:37 schreef Xetran het volgende:
[..]
volgensmij heb jij te weinig zuurstof gehad bij je geboorte mattie
Alle andere tablets dat de ipad zijn ruk. Heb zelf een iphone 4 en een ipad 4. Enig nadeel is dat de conector niet hetzelfde is. Uiteraard lig ik daar niet wakker van. Kennis van me heeft een samsung tablet, wat een ruk ding, accu na 5 uur gebruik leeg, geen goed helder scherm, besturingssysteem is traag ik loopt soms vast. Ja, Apple is duur, anderzijds, het besturingssysteem loopt nooit vast en de accu van mijn ipad is pas na 9,5 uur leeg. bovendien ziet het er nog gelikt uit ook, al is dat een persoonlijke mening.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef schetterklep het volgende:
Terechte klacht eigenlijk wel. Ik heb nu n jaar de iPhone 4. Ik dacht kan ik lekker na een jaar al de nieuwste aanschaffen. Maar de 4s was hetzelfde. De 5 alleen wat platter en wat langer maar verder niets spectaculair. En nu komt de 5s dus die kan ik ook overslaan. Ipads overrated dus ik ben heuswaar serieus naar een Samsung tablet aan t kijken.
Ipad mini heb ik nooit het nut van ingezien, koop dan een normale. Toen ik voor een ipad ging kijken zag ik ook de mini, was er al snel uit dat ik een normale wou, is net even mooier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:49 schreef MrBaas het volgende:
2 maanden geleden een iPad Mini gekocht, beviel me zo goed dat ik vorige week een iPhone 5 heb gehaald.
Ben van plan om over 2 weken een Macbook Pro te kopen en over een tijdje een 27 inch iMac.
Apple bevalt me wel.
normale ipad is voor de rijke tattazquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ipad mini heb ik nooit het nut van ingezien, koop dan een normale. Toen ik voor een ipad ging kijken zag ik ook de mini, was er al snel uit dat ik een normale wou, is net even mooier.
Mijn tante heeft niet zoveel geld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:53 schreef Xetran het volgende:
[..]
normale ipad is voor de rijke tattaz
Geld teveel ofzo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:49 schreef MrBaas het volgende:
2 maanden geleden een iPad Mini gekocht, beviel me zo goed dat ik vorige week een iPhone 5 heb gehaald.
Ben van plan om over 2 weken een Macbook Pro te kopen en over een tijdje een dikke 27 inch iMac.
Apple bevalt me wel.
de troll niet herkennen, jammer ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geld teveel ofzo?Echt, een model met vergelijkbare hardware van een ander merk is 50% voordeliger.
Och, je weet maar nooit met Schaapple volk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
de troll niet herkennen, jammer dit
De normale iPad vind ik veel te lomp. De iPad mini heeft met zijn 7,9 inch een perfect formaat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ipad mini heb ik nooit het nut van ingezien, koop dan een normale. Toen ik voor een ipad ging kijken zag ik ook de mini, was er al snel uit dat ik een normale wou, is net even mooier.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
Daar keek ik ook nog even naar. Maar er komt alweer n nieuwe dit jaar. Zo nieuw zal die wel niet zijn, behalve een beetje de buitenkant dan. Maar ik twijfelde sowieso over de mini. Is dat niet gewoon een grote telefoonquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:04 schreef MrBaas het volgende:
[..]
De normale iPad vind ik veel te lomp. De iPad mini heeft met zijn 7,9 inch een perfect formaat.
Nja dan zeg ik het.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
Het fijne aan Apple vind ik dat alles gewoon goed doet wat het moet doen. Ik kan soepel door een krantje bladeren in de kiosk en gemakkelijk door mijn foto's scrollen. In de App Store heb je veel meer apps speciaal gemaakt voor de iPad terwijl je bij de Play Store een opgeblazen telefoonapp krijgtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:10 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Daar keek ik ook nog even naar. Maar er komt alweer n nieuwe dit jaar. Zo nieuw zal die wel niet zijn, behalve een beetje de buitenkant dan. Maar ik twijfelde sowieso over de mini. Is dat niet gewoon een grote telefoonEn is Samsung inderdaad zo slecht en weinig bruikbare apps?
Formaat iPad mini niet raar?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:16 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Het fijne aan Apple vind ik dat alles gewoon goed doet wat het moet doen. Ik kan soepel door een krantje bladeren in de kiosk en gemakkelijk door mijn foto's scrollen. In de App Store heb je veel meer apps speciaal gemaakt voor de iPad terwijl je bij de Play Store een opgeblazen telefoonapp krijgtAls ik Samsung, Android en die andere meuk gebruik dan hangt dat ding steeds vast, niets werkt soepel, alles doet gewoon kut.
Dat is toch t zelfde als al die 7inch andere tablets. Ze zijn alleen van een ander merk steeds. Maar Android is ook verkrijgbaar van 3 inch tot 11inchquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:23 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Formaat iPad mini niet raar?
Soort vage kruising telefoon x iPad en dat het dan niet niet helemaal is?
Vind het formaat erg fijn. Ik zie alleen maar nadelen in een groter scherm: Weegt veel meer, moeilijk vast te houden en dus minder gemakkelijk te gebruiken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:23 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Formaat iPad mini niet raar?
Soort vage kruising telefoon x iPad en dat het dan niet niet helemaal is?
Ikzelf twijfelde eerst tussen de Nexus 7 en iPad Mini.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:28 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat is toch t zelfde als al die 7inch andere tablets. Ze zijn alleen van een ander merk steeds. Maar Android is ook verkrijgbaar van 3 inch tot 11inch
Wut? Het formaat van de iPad was gewoon ideaal voor op de bank of in bed, of desnoods op de wc. Kleiner maken zorgt er alleen maar voor dat het priegelwerk wordt op het schermquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:28 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Vind het formaat erg fijn. Ik zie alleen maar nadelen in een groter scherm: Weegt veel meer, moeilijk vast te houden en dus minder gemakkelijk te gebruiken.
Gebruik hem redelijk vaak onderweg, hij is gemakkelijk even tevoorschijn te halen terwijl je bij een normale iPad dan toch met zo´n lomp ding zit van een halve kilo.
Normale iPad weegt 2x zoveel en valt niet goed vast te houden met 1 hand.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wut? Het formaat van de iPad was gewoon ideaal voor op de bank of in bed, of desnoods op de wc. Kleiner maken zorgt er alleen maar voor dat het priegelwerk wordt op het schermSowieso is een halve kilo echt ongelooflijk zwaar ja
Wat doe je dan met de andere ha... Ah, ouwe rukkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Normale iPad weegt 2x zoveel en valt niet goed vast te houden met 1 hand.
Ok. Tnx voor je info.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:28 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Vind het formaat erg fijn. Ik zie alleen maar nadelen in een groter scherm: Weegt veel meer, moeilijk vast te houden en dus minder gemakkelijk te gebruiken.
Gebruik hem redelijk vaak onderweg, hij is gemakkelijk even tevoorschijn te halen terwijl je bij een normale iPad dan toch met zo´n lomp ding zit van een halve kilo.
iPhone en iPad hebben ook Skype, wat prima werkt en crossplatform isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Apple
Alleen ik wil van Facetime af xd
Dat is het dus. Maar als je naar samsung kijk kan je ook aanraden om te kijken na de derde opkomende speler te kijken; microsoft.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef schetterklep het volgende:
Terechte klacht eigenlijk wel. Ik heb nu n jaar de iPhone 4. Ik dacht kan ik lekker na een jaar al de nieuwste aanschaffen. Maar de 4s was hetzelfde. De 5 alleen wat platter en wat langer maar verder niets spectaculair. En nu komt de 5s dus die kan ik ook overslaan. Ipads overrated dus ik ben heuswaar serieus naar een Samsung tablet aan t kijken.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:37 schreef Xetran het volgende:
[..]
volgensmij heb jij te weinig zuurstof gehad bij je geboorte mattie
Nouja het gaat ook niet over de telefoon maar over de software. Maar inderdaad; 700 euro vragen voor een grotere flitser vind ik ook een beetje ver gaan. Maar genoeg betere alternatieven te vinden inderdaadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:37 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou niet weten of het een terechte klacht is, ben nooit voor overpriced telefoons e.d. gegaan.
Maar niet alleen iPad kan een snel, gelikt, niet vastlopend systeem met helder beeldscherm leveren dat ook nog eens 8 a 10 uur meegaat hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:46 schreef cvboer het volgende:
[..]
Alle andere tablets dat de ipad zijn ruk. Heb zelf een iphone 4 en een ipad 4. Enig nadeel is dat de conector niet hetzelfde is. Uiteraard lig ik daar niet wakker van. Kennis van me heeft een samsung tablet, wat een ruk ding, accu na 5 uur gebruik leeg, geen goed helder scherm, besturingssysteem is traag ik loopt soms vast. Ja, Apple is duur, anderzijds, het besturingssysteem loopt nooit vast en de accu van mijn ipad is pas na 9,5 uur leeg. bovendien ziet het er nog gelikt uit ook, al is dat een persoonlijke mening.
Dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:56 schreef TrippleDistilled het volgende:
Terechte klacht. Apple besteed meer aandacht een design dan aan functionaliteit.
Nou stoer hoor! Dat je een godsvermogen hebt uitgegeven aan een gesloten beperkt systeem. Natuurlijk ook windows draaien voor alle software die niet voor mac te vinden is? Wat is het praktisch nut van 2 ipads? en een MBP en MBA? Wel jammer dat je dan de 3 hebt en niet de 4..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:15 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja dan zeg ik het.
Ik heb nu dit.
iPhone 5
Apple tv 2
Apple tv 3
iPad 2
iPad 3
MacBook pro feb 2011
MacBook air dec 2012
Mac mini dec 2011
Airport extreme
Timecapsule
Hiervoor de iPhone 4s, 4 en 3GS gehad.
De vrouw heeft ook een 4s en MB air.
En moet zeggen, t werkt heerlijk!
Ik ben het met je eens dat android erg gefragmenteerd is en geen uniform design heeft. Maar niet alleen Apple heeft goede snelle apps voor zijn besturingssysteem. En ik denk daarom ook dat er betere alternatieven zijn voor de iPad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:16 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Het fijne aan Apple vind ik dat alles gewoon goed doet wat het moet doen. Ik kan soepel door een krantje bladeren in de kiosk en gemakkelijk door mijn foto's scrollen. In de App Store heb je veel meer apps speciaal gemaakt voor de iPad terwijl je bij de Play Store een opgeblazen telefoonapp krijgtAls ik Samsung, Android en die andere meuk gebruik dan hangt dat ding steeds vast, niets werkt soepel, alles doet gewoon kut.
Dit kaasding van Microsoft ophemelenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef Boterbartje het volgende:
Dat is het dus. Maar als je naar samsung kijk kan je ook aanraden om te kijken na de derde opkomende speler te kijken; microsoft.
Het surface tablet is erg mooi en deelt zijn appstore met windows 8, dit is nog in de groei maar de apps zijn écht voor die grote gemaakt dus geen opgeblaasde phone apps en hij is ranzend snel.
www.surface.com
is vanaf 14 feb. in Nederland verkrijgbaar. Heb hem zelf sinds half december en werkt heerlijk.
Denken dat Windows beter is omdat het al een paar decennia een monopoliepositie heeftquote:Nou stoer hoor! Dat je een godsvermogen hebt uitgegeven aan een gesloten beperkt systeem. Natuurlijk ook windows draaien voor alle software die niet voor mac te vinden is? Wat is het praktisch nut van 2 ipads? en een MBP en MBA? Wel jammer dat je dan de 3 hebt en niet de 4..
Surface werkt heerlijk. Dat filmpje wat jij daar hebt is een pre-productie model dat 3 maanden voor uitkomen geshowd werd. Nouja zeg, een vastloper bij een prototype. Niet voor niets een prototype?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Dit kaasding van Microsoft ophemelen
[..]
Denken dat Windows beter is omdat het al een paar decennia een monopoliepositie heeft
Denken dat OS X gesloten en beperkt is
Haten op mensen met geld
Daarom verkopen mensen de aandelen nu ook en daalt de koers zo fors?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:13 schreef haan33 het volgende:
Want Apple is zo dom ja. Mensen kopen het toch wel
Ik zou niet zeggen dat de iPhone5 geflopt is, maar Apple als merk gaat wel van hip langzaam naar geriatrisch.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Daarom verkopen mensen de aandelen nu ook en daalt de koers zo fors?![]()
Mensen beginnen ook door te krijgen wat voor onzin dit is, daarom is de iPhone 5 ook zo geflopt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Boterbartje, de fag die de hele dag fapt op alles wat van Microsoft is.
Nouja, ze zouden productie gehalveerd hebben en de 4 en 4S zouden nu nog meer dan de 5 verkopenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:27 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat de iPhone5 geflopt is, maar Apple als merk gaat wel van hip langzaam naar geriatrisch.
Jammer. Er valt nog zat te innoveren op het gebied van telefoons, tablets, all in ones, thuisnetwerken, domotica, televisies, auto's, geluidssystemen, thuisnetwerken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:32 schreef MichaelScott het volgende:
Dat doen ze zodat ze hierna nog 100 miljoen miljard 'verbeterde' versies uit kunnen brengen zonder echt te hoeven innoveren.
En dat met Siri.quote:
Op zaterdag 26
januari 2013 20:34 schreef
Boterbartje het
volgende:
[..]
Jammer. Er valt nog zat te innoveren op het gebied van telefoons,
tablets, all in ones, thuisnetwerken, domotica, televisies, auto's,
geluidssystemen, thuisnetwerken.
Domotica voor een prikkie. Gewoon dat je een kast in je meterkast zet,
dat je dat kan aansluiten aan je lichtnetwerk en dat je vanaf je tablet,
lampen, verwarming, televisie, CV ketel, keuken, sloten, muziek en
alles kan regelen. Zou fantastisch zijn.
Iddquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jammer. Er valt nog zat te innoveren op het gebied van telefoons, tablets, all in ones, thuisnetwerken, domotica, televisies, auto's, geluidssystemen, thuisnetwerken.
Domotica voor een prikkie. Gewoon dat je een kast in je meterkast zet, dat je dat kan aansluiten aan je lichtnetwerk en dat je vanaf je tablet, lampen, verwarming, televisie, CV ketel, keuken, sloten, muziek en alles kan regelen. Zou fantastisch zijn.
Siri is dramatischquote:
Daarom, waarschijnlijk is beveiliging een van de andere belangrijke terreinen die moet evolueren. Maar daar is Apple anders ook niet érg sterk in.. Apple kenmerkte zich door voorop te lopen met sommige producten. Zoals de eerste iPhone en de eerste iPad. Dat hebben ze verder ook echt niet meer gedaan (ja Apple II dan). Je ziet ook dat op gebied van beveiliging bijvoorbeeld BlackBerry (RIM) erg ver is, met versleuteling en over BB servers etc. en Windows Phone met bitlock encryptie etc. Over android en beveiliging laten we het maar niet hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
IddMaar vrees wel wat er gebeurt als het gehacked wordt
Hahahaha jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef waspoedertje het volgende:
verkeerde prioriteiten ?
ze gaan kinderarbeid tegen man
Bij het begin beginnen hequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hahahaha ja
laten we het zo zeggen: ze hebben 1 leverancier die kinderen aan het werk zet dat laten stoppen en dat uitgebreid in het nieuws laten komen.
Ondertussen in de iPhone fabrieken bij foxconn in china hebben ze netten voor de ramen zodat mensen niet naar beneden springen en moeten ze contract tekenen dat ze geen zelfmoord plegen
Dat is dus het goedpraten wat de Apple fanboys zo goed ligt.quote:
Vind toch wel dat ze dat doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is dus het goedpraten wat de Apple fanboys zo goed ligt.
Net als die antenne, slechte lens op de iPhone 5, krassen op zelfde iPhone en maps. Alles maar goed praten.
Apple is géén ethisch bedrijf en neemt z'n verantwoordelijkheden niet. Het gaat alleen om grove winst (50% marge) en verder niets. Commercieel gezien top als bedrijf, maar ik vind dat je je verantwoordelijkheden ook moet nemen.
maar zulke technologie..quote:
Op zaterdag 26
januari 2013 20:49 schreef
Boterbartje het
volgende:
[..]
Siri is dramatisch
Is verdomme een opgekocht bedrijf, is nu al zolang in beta en google
komt erbij en overtreft het gelijk.
Ik bash het goedgepraat. Ze dweilen met de kraan open en terwijl het regent. Ze gaan willens en wetens in zee met foxconn wetende wat voor contracten er worden getekend. Verder doet ze ook helemaal niets meer dan nu dat kinderarbeit. Ze doen helemaal niet aan strategisch mvo maar enkel cashen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:29 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Vind toch wel dat ze dat doen
toen ze er niks aan deden waren ze verkeerd bezig
nu doen ze er iets aan (in westerse ogen dan) en is het ook niet goed
wat moeten ze dan ?
Trouwens verder geen fanboy
Maar altijd dat apple bashen
je kan toch ook wat anders kopen
Wat?quote:
Maar microsoft, samsung en hp en nog vele andere doen ook zaken met foxconnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik bash het goedgepraat. Ze dweilen met de kraan open en terwijl het regent. Ze gaan willens en wetens in zee met foxconn wetende wat voor contracten er worden getekend. Verder doet ze ook helemaal niets meer dan nu dat kinderarbeit. Ze doen helemaal niet aan strategisch mvo maar enkel cashen.
Grote concurrent Microsoft investeert daarentegen in onderwijs, universiteiten, geeft colleges, beurzen, geld aan scholen, goedkopere software voor studenten. Alles wat in hun strategisch straatje ligt. En daarbij is daar helemaal geen kinderarbeit of onwerkbare situaties bij betrokken.
Toch een verschilletje.
Ben zelf wel in china geweest, cultuur is daar erg anders ja. Hardwerkende mensen sowieso.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Maar microsoft, samsung en hp en nog vele andere doen ook zaken met foxconn
die worden er niet op aangevallen dat is wel een beetje oneerlijk
Maar volgens mij is de cultuur daar ook heel anders en willen de meeste daar gewoon veel werken
Dat laatste ik niet hard maken verder maar heb ik ergens gelezen
Wat waren ze van plan als de werknemer zich niet aan die clausule houdt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hahahaha ja
laten we het zo zeggen: ze hebben 1 leverancier die kinderen aan het werk zet dat laten stoppen en dat uitgebreid in het nieuws laten komen.
Ondertussen in de iPhone fabrieken bij foxconn in china hebben ze netten voor de ramen zodat mensen niet naar beneden springen en moeten ze contract tekenen dat ze geen zelfmoord plegen
Ja daar dacht ik zelf ook al aan, maar waarschijnlijk zullen nabestaanden dan geen geld meer uitgekeerd krijgen. Dat was meestal iets van 2 tot 3 jaarsalarissen dus daarom vonden mensen het wel waard om zich van kant te maken. Als je toch 16 uur per dag moet werken is dat een leuke uitweg als je familie er beter van wordt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat waren ze van plan als de werknemer zich niet aan die clausule houdt?
daargaat de klacht niet overquote:
Ik wil niet veel zeggen, maar Apple heeft veel dingen gedaan die de digitale wereld op zijn kop gezet heeft in meerdere opzichten. Apple heeft de muziekindustrie met hun iPods en iTunes flink veranderd, daarbij waren zij ook de eerste die smartphones uitbrachten en zo kan ik nog tien voorbeelden noemen waar Apple de eerste was.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Boterbartje het volgende:
Steve jobs bij uitbrengen iPhone in 2007: The UI is revolutionary and 5 years ahead blabla
Noem er 10?quote:Op zondag 27 januari 2013 04:22 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar Apple heeft veel dingen gedaan die de digitale wereld op zijn kop gezet heeft in meerdere opzichten. Apple heeft de muziekindustrie met hun iPods en iTunes flink veranderd, daarbij waren zij ook de eerste die smartphones uitbrachten en zo kan ik nog tien voorbeelden noemen waar Apple de eerste was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |