abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122073070
quote:
Johan Derksen gaat vanaf zondag 10 februari acht weken ‘grote namen’ uit de voetbalwereld een uur lang aan de tand voelen in het nieuwe RTL 7-programma ‘Derksen &…’.

Niet vaak krijgt een talkshowgast zo uitgebreid de tijd. Maar het gesprek kan alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen gaat in elk geval geen vraag uit de weg. Tijdens de gesprekken zijn ook beeldfragmenten van de gasten te zien en voor de muziekkeuze wordt persoonlijk zorggedragen door de ex-manager van Cuby + Blizzards, die bij RTV Rijnmond ‘Muziek Voor Volwassenen’ presenteert. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.

Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
Een mini-Zomergasten gepresenteerd door een personality die zelf zijn mening vaak ook niet onder stoelen of banken steekt en louter de rullevante vragen stelt. Ik verwacht er veel van.
pi_122073339
Ik ga zeker kijken :Y
'krak'
pi_122073552
Ik wacht op de aflevering met der Louis.
gr gr
pi_122073653
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik hoop dat hij ooit zal aanschuiven maar ik acht de kans erg klein. ;(
'krak'
pi_122073868
Die kans acht ik uitgesloten, want Louis wil zelf bepalen welke vragen de interviewer stelt.
pi_122079006

Ik vind dit een beetje een raar plaatje. De mond deed mij denken aan iemand die het uitgilt van de pijn, of aan zo'n treurig masker van het theater. Dat wat een gele snor voor moet stellen neigt toch naar een uitdrukking van ongemak zoals in onderstaand voorbeeld.

Dit op een kleur geel die een hete vlam uitbeeldt op een achtergrond van zwart gecombineerd met smeulende rook.

Ik denk dat dit alles symbolisch bedoeld is door RTL. Johan zal zijn gasten het vuur aan de schenen leggen, en dit zal allerminst gezellig worden, de kruisverhoren uit de middeleeuwen zijn hier niks bij.

Kortom: ik ga kijken.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:33:42 #7
393530 Moin
genne pruus
pi_122079266
Zeker kijken.
pi_122079365
Jammer als er alleen gasten uit de voetballerij komen.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator zaterdag 26 januari 2013 @ 18:35:55 #9
9859 crew  Karina
Woman
pi_122079367
Ik ga zeker kijken. Ben wel benieuwd naar Derksen als interviewer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_122079519
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat vind ik eigenlijk ook, maar hopelijk kan Derksen ze meer dan clichés ontlokken.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:45:37 #11
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_122079849
quote:
Klopt, met gasten als Kooijemans, Kokkelmeijer of Vd Veer krijg je een gegarandeerde topshow.
pi_122080878
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind dit een beetje een raar plaatje. De mond deed mij denken aan iemand die het uitgilt van de pijn, of aan zo'n treurig masker van het theater. Dat wat een gele snor voor moet stellen neigt toch naar een uitdrukking van ongemak zoals in onderstaand voorbeeld.

[ afbeelding ]

Dit op een kleur geel die een hete vlam uitbeeldt op een achtergrond van zwart gecombineerd met smeulende rook.

Ik denk dat dit alles symbolisch bedoeld is door RTL. Johan zal zijn gasten het vuur aan de schenen leggen, en dit zal allerminst gezellig worden, de kruisverhoren uit de middeleeuwen zijn hier niks bij.

Kortom: ik ga kijken.
Dat gele kapsel deed mij vooral denken aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122080917
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:10 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat gele kapsel deed mij vooral denken aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik kan zelden om je lachen maar dit vind ik wel een leuke opmerking. Je bent leuker dan Frans Bauer.
pi_122084805
Tvp
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_122099779
quote:
19s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Een mini-Zomergasten gepresenteerd door een personality pursonellitie die zelf zijn mening vaak ook niet onder stoelen of banken steekt en louter de rullevante vragen stelt. Ik verwacht er veel van.
Kleine correctie.
pi_122103549
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:54 schreef afstandbediening het volgende:
Ik ga zeker kijken :Y
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 16:10 schreef DrDentz het volgende:
Die kans acht ik uitgesloten, want Louis wil zelf bepalen welke vragen de interviewer stelt.
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Moin het volgende:
Zeker kijken.
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
Ik ga zeker kijken. Ben wel benieuwd naar Derksen als interviewer.
pi_122109063
Een aflevering met Gullitt lijkt me erg interessant. Johan heeft hem jaren geleden volledig afgebrand in DWDD, die twee zijn in elk geval geen vrienden, dat kan interessant worden

pi_122109309
En Hugo was eigenlijk eerste keus om interviewer te zijn, wellicht heeft RTL dat filmpje ook bekeken.
pi_122109372
Mja. derksen die obama interviewt ofzo lijkt me helemaal geweldig
pi_122109512
Obama, een prima man, maar hij moet zichzelf niet overschatten.
pi_122109819
quote:
RTL wilde Hugo Borst voor talkshow Derksen & ….

Johan Derksen is tweede keus voor de nieuwe sporttalkshow Derksen & …. RTL 7 wilde eigenlijk Hugo Borst strikken voor het praatprogramma, maar die bedankte voor de deer. “RTL 7-baas Marco Louwerens was heel serieus in gesprek met Hugo Borst”, weet Derksen te vertellen aan het AD. “Toen Hugo toch niet wilde, kwamen ze bij mij uit. Ach, ik was toch al niet van het scherm te branden.” Dat Johan nu de talkshow op eigen titel krijgt vindt hij ‘leuk, maar ook niet meer dan dat’. “Ik had die ambitie helemaal niet. Nog steeds niet, eigenlijk.”
Zou het programma dan Borst & ... geheten hebben? Borsten..
pi_122110014
quote:
  Moderator maandag 4 februari 2013 @ 17:14:19 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_122469980
Dick Advocaat is zondag de eerste gast in de nieuwe Johan Derksen-talkshow. Een uur lang wordt de trainer van PSV aan de tand gevoeld door de baas van Voetbal International. Dat heeft RTL maandag laten weten. Hoewel Derksen in het verleden wel eens kritisch over de trainer , heeft hij ook veel respect voor De Kleine Generaal. “Hij is de meest begeerde trainer van dit moment“, stelt Derksen, die zijn talkshow de gelijknamige titel Derksen & … heeft gegeven.

Advocaat vertelt onder meer over zijn ruzie met Ruud Gullit. In 1994, vlak voor het WK in de VS, besloot Gullit het Nederlands elftal te verlaten en naar huis te gaan. Dit vanwege zijn onvrede met de naar zijn idee te aanvallende tactiek van bondscoach Advocaat.

De toenmalige ster uit de Italiaanse serie A speelde hierna nooit meer voor Oranje. In Derksen &… vertelt Advocaat hierbij een fout gemaakt te hebben. Ook legt hij zijn motivatie voor zijn beruchte wissel van Arjan Robben op het EK van 2004 uit.

Verder heeft hij anekdotes over zijn ontmoeting met de Russische president Vladimir Poetin en onthult hij als 63-jarige fan voor één van zijn idolen van de Bee Gees gezongen te hebben.

Derksen & … begint zondag om 21.15 uur op RTL 7. Ook Ronald Koeman, Frank de Boer, Gertjan Verbeek, Bert van Marwijk en Ruud Gullit staan al opgesteld om te gast te zijn.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_122470026
Jammer dat Louis niet wil.
pi_122470079
quote:
ik met verbeek. eens kijken hoelang het duurt voordat derksen hem hondschagrijnig heeft gekregen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')