Een mini-Zomergasten gepresenteerd door een personality die zelf zijn mening vaak ook niet onder stoelen of banken steekt en louter de rullevante vragen stelt. Ik verwacht er veel van.quote:Johan Derksen gaat vanaf zondag 10 februari acht weken ‘grote namen’ uit de voetbalwereld een uur lang aan de tand voelen in het nieuwe RTL 7-programma ‘Derksen &…’.
Niet vaak krijgt een talkshowgast zo uitgebreid de tijd. Maar het gesprek kan alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen gaat in elk geval geen vraag uit de weg. Tijdens de gesprekken zijn ook beeldfragmenten van de gasten te zien en voor de muziekkeuze wordt persoonlijk zorggedragen door de ex-manager van Cuby + Blizzards, die bij RTV Rijnmond ‘Muziek Voor Volwassenen’ presenteert. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
Ik hoop dat hij ooit zal aanschuiven maar ik acht de kans erg klein.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wacht op de aflevering met der Louis.
Dat vind ik eigenlijk ook, maar hopelijk kan Derksen ze meer dan clichés ontlokken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Jammer als er alleen gasten uit de voetballerij komen.
Klopt, met gasten als Kooijemans, Kokkelmeijer of Vd Veer krijg je een gegarandeerde topshow.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat gele kapsel deed mij vooral denken aanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een beetje een raar plaatje. De mond deed mij denken aan iemand die het uitgilt van de pijn, of aan zo'n treurig masker van het theater. Dat wat een gele snor voor moet stellen neigt toch naar een uitdrukking van ongemak zoals in onderstaand voorbeeld.
[ afbeelding ]
Dit op een kleur geel die een hete vlam uitbeeldt op een achtergrond van zwart gecombineerd met smeulende rook.
Ik denk dat dit alles symbolisch bedoeld is door RTL. Johan zal zijn gasten het vuur aan de schenen leggen, en dit zal allerminst gezellig worden, de kruisverhoren uit de middeleeuwen zijn hier niks bij.
Kortom: ik ga kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat gele kapsel deed mij vooral denken aanNou ik kan zelden om je lachen maar dit vind ik wel een leuke opmerking. Je bent leuker dan Frans Bauer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine correctie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een mini-Zomergasten gepresenteerd door een personality pursonellitie die zelf zijn mening vaak ook niet onder stoelen of banken steekt en louter de rullevante vragen stelt. Ik verwacht er veel van.
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:00 schreef Quyxz_ het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:10 schreef DrDentz het volgende:
Die kans acht ik uitgesloten, want Louis wil zelf bepalen welke vragen de interviewer stelt.
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
Ik ga zeker kijken. Ben wel benieuwd naar Derksen als interviewer.
Zou het programma dan Borst & ... geheten hebben? Borsten..quote:RTL wilde Hugo Borst voor talkshow Derksen & ….
Johan Derksen is tweede keus voor de nieuwe sporttalkshow Derksen & …. RTL 7 wilde eigenlijk Hugo Borst strikken voor het praatprogramma, maar die bedankte voor de deer. “RTL 7-baas Marco Louwerens was heel serieus in gesprek met Hugo Borst”, weet Derksen te vertellen aan het AD. “Toen Hugo toch niet wilde, kwamen ze bij mij uit. Ach, ik was toch al niet van het scherm te branden.” Dat Johan nu de talkshow op eigen titel krijgt vindt hij ‘leuk, maar ook niet meer dan dat’. “Ik had die ambitie helemaal niet. Nog steeds niet, eigenlijk.”
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Ronaldsen het volgende:
ik met verbeek. eens kijken hoelang het duurt voordat derksen hem hondschagrijnig heeft gekregen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Helaas, Gullit zat afgelopen zomer in VI Oranje gewoon met Johan aan tafel en dat verliep heel vriendelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 13:16 schreef pikinhand het volgende:
Een aflevering met Gullitt lijkt me erg interessant. Johan heeft hem jaren geleden volledig afgebrand in DWDD, die twee zijn in elk geval geen vrienden, dat kan interessant worden
Daar moet jij eens mee ophouden! Jij weet hoe het zit, dat heb ik je al zo vaak uitgelegd!quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:37 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even scoren met wat oud zeer.
Jouw voorspellingenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond 21.15 - 22.15, ik voorspel een topshow.
Mensen die nooit voetbal kijken bedoel je? Zit je daar op te wachten?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nu spreekt het misschien een grotere doelgroep aan
Nu krijgen we al die patjepeers uit de Randstad die met hun phoney smile even de lolbroek komen uithangen terwijl ze elkaar achter de schermen het licht in de ogen niet gunnen. Wat een poppenkast zeg.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nu spreekt het misschien een grotere doelgroep aan
Is toch gezellig joh, lekker veel mensenquote:Op zondag 10 februari 2013 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die nooit voetbal kijken bedoel je? Zit je daar op te wachten?
De mensen uit het VI-topic kunnen die quotes toch beter opdreunen, beetje matig ditquote:Op zondag 10 februari 2013 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu krijgen we al die patjepeers uit de Randstad die met hun phoney smile even de lolbroek komen uithangen terwijl ze elkaar achter de schermen het licht in de ogen niet gunnen. Wat een poppenkast zeg.
Van veel mensen houden en dan PSV-supporter worden.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is toch gezellig joh, lekker veel mensen
Uh, oke dan.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van veel mensen houden en dan PSV-supporter worden.Iets met een tang op een varken.
11 tegen 11quote:Op zondag 10 februari 2013 19:17 schreef Doublepain het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier, wat is voetbal?
Maakt niet uit, VI om 7 uur zat hier ook. Dus zo erg is het niet, alleen minder belangstelling. Dat is het enigequote:Op zondag 10 februari 2013 19:40 schreef DrDentz het volgende:
In VBL heb je al het centrale VBL / Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights. topic en natuurlijk de VBL / Voetbal International #569 Nico is niet grappig. reeks, dus ik dacht laten we ook eens een topicje in TV zetten, maar misschien moet ik dat maar doen bij SBS, denken.
Jij ziet dingen die er niet zijn man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een beetje een raar plaatje. De mond deed mij denken aan iemand die het uitgilt van de pijn, of aan zo'n treurig masker van het theater. Dat wat een gele snor voor moet stellen neigt toch naar een uitdrukking van ongemak zoals in onderstaand voorbeeld.
[ afbeelding ]
Dit op een kleur geel die een hete vlam uitbeeldt op een achtergrond van zwart gecombineerd met smeulende rook.
Ik denk dat dit alles symbolisch bedoeld is door RTL. Johan zal zijn gasten het vuur aan de schenen leggen, en dit zal allerminst gezellig worden, de kruisverhoren uit de middeleeuwen zijn hier niks bij.
Kortom: ik ga kijken.
Eindelijk iemand die mijn analyse van het logo serieus neemtquote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij ziet dingen die er niet zijn man.
Als je nou niet oprot..quote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn verwachtingen zijn een stuk hoger van Studio Voetbal
Ik heb zijn twitter al gezien, gaat het iig over Hiljegod hebben en defensie PSVquote:Op zondag 10 februari 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vooral de analyses van Jan van Halst vind ik héél verhelderend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |