Lekker nummer idd, nu ook nog een deeltje #2 van makenquote:
Een nummer hoeft niet perse voor een reeks, maar vooruit dan maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker nummer idd, nu ook nog een deeltje #2 van maken
Goh.er rinkelt wel ergens een belletjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef Ouwesok het volgende:
Van alle 70's-disco is er eigenlijk maar één waarvoor ik de verwarming wat zachter zet.
Geen fatsoenlijke clip te vinden, daarom maar die met het fatsoenlijkste geluid
En steeds, net als je dacht dat we van Hamilton Bohannon nooit meer iets zouden horen was ie er ineens weer met zo'n dampnummer. Een soort reïncarnerende eendagsvlieg.
Is toch niet uit de jaren 70?quote:
FANN ook nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is toch niet uit de jaren 70?![]()
![]()
neemt u mij niet kwalijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is toch niet uit de jaren 70?![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Helemaal nog niet geweest, cultuur barbaren![]()
ofquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neemt u mij niet kwalijk
ik ook niet, daarom heb ik de jaren 70 bewust meegemaaktquote:
Nog weer eens met bewondering naar de geschilderde landschappen in die video zitten kijken. Wat een vakman die Vincent.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nog weer eens met bewondering naar de geschilderde landschappen in die video zitten kijken. Wat een vakman die Vincent.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Hoor dit net in een aankondiging van een programma![]()
Ik was dit nummer al weer helemaal vergeten.
40 plus, he?quote:
De bekendste moest toen nog komen, dat was toen de zangeres van Renee die eigenlijk Anja heettequote:Op zondag 27 januari 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
Over niemendalletjes gesproken, dit is er denk ik ook wel eentje, toch een paar hitjes gehad:
Dit is denk ik wel de bekendste.
Inderdaad nu je het zegt, dit nummer ken ik inderdaad ook nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |