Jepquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:49 schreef Troel het volgende:
Heb je toegang tot de beta als je preorder hebt staan dan?
twitter:derricks twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 22:07:18We're about to slowly let people back in to SimCity. Thanks for your patience, everyone; be nice to those servers! reageer retweet
Ehm..de game pre-orderen, vervolgens krijg je per mail bericht dat je toegang tot de beta hebt (je krijgt een key). Wat denk je zelfquote:
Ik welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:14 schreef Troel het volgende:
Nou, ik heb dan die mail nietEn wel de pre-order
Heb ik ook niet afgemaakt. Je kunt hem nu niet meer doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Doler12 het volgende:
Jezus kon die achterlijke tuturial niet eens afmaken.
Jawel maar had alles wel al volgebouwdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef Vamorius het volgende:
[..]
33000 ??? dan had jet och niet zoveel winkeltjes en industrie? bij mij werden echt heel veel villa's gebouwd en maar paar kleine huisjes werden achteraf appartementen
Of meer steden. Deze had ik in 3 kwartier helemaal vol.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Jawel maar had alles wel al volgebouwd
hoop dat je ook echt wel wat grotere maps hebt
dat geloof ik ja dat is wel een beetje jammer, zat nog allemaal heel erg dik in de plus ook met verder geen problemen, alleen dat de bussen een wachtrij haddenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef blow... het volgende:
[..]
Of meer steden. Deze had ik in 3 kwartier helemaal vol.
Bij mij had iedereen last van te hoge taxes aangezien ik alles op 20 ( de max ) had.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:34 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
dat geloof ik ja dat is wel een beetje jammer, zat nog allemaal heel erg dik in de plus ook met verder geen problemen, alleen dat de bussen een wachtrij hadden
Dus grotere maps dan dit
Maar slikken mensen dat nog of niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef blow... het volgende:
[..]
Bij mij had iedereen last van te hoge taxes aangezien ik alles op 20 ( de max ) had.
Nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar slikken mensen dat nog of niet?
jawel, in hoofdmenu kan je rechtsboven in kiezen voor een ... knop en daar kiezen voor getting started..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef blow... het volgende:
[..]
Heb ik ook niet afgemaakt. Je kunt hem nu niet meer doen.
Meer steden sowieso, een regio kan maximaal 16 steden hebben. Maar het formaat is altijd het zelfde.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:33 schreef blow... het volgende:
[..]
Of meer steden. Deze had ik in 3 kwartier helemaal vol.
een ontwikkelaar had dat ook al getweet dus ze zijn er mee bezig. kan niet wachten tot het spel uit is, erg tof.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:54 schreef Flitskikker het volgende:
Ik las op Reddit dat iemand de suggestie van een verlenging van de bèta (vanwege alle problemen) zou doorgeven. Ik kan het topic alleen niet meer vinden, dus ik weet niet of dit om een ontwikkelaar ging of een random lid.
ik heb alles op 9 of 8 %quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef blow... het volgende:
[..]
Bij mij had iedereen last van te hoge taxes aangezien ik alles op 20 ( de max ) had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |