Dat is niet de definitie van dooiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:51 schreef Wessell het volgende:
[..]
0,5 maar de sneeuw ligt er nog steeds
Niet dat 0.5 een overtuigende aanval isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is niet de definitie van dooi
twitter:BuienRadarNL twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 17:44:57Met een temperatuur net boven nul in De Bilt is er een einde gekomen aan een reeks van 12 #ijsdagen. Morgen ongeveer 6 graden. reageer retweet
Weet je toevallig waar dit is?quote:
Mijn schoenen slaan wit uit door het strooizoutquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik haat die baggerzooi buiten nu op straat. BAH! Me hele schoenen zijn vies
Ja dat is ook zo irritant.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:27 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Mijn schoenen slaan wit uit door het strooizout
maar er werd 4 graden voorspeld aan de kustquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is niet de definitie van dooi
Wishful sinking.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zitten een paar gastjes de sneeuw van het ijs op het vijvertje te vegen hier
Oke bedankt.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snilweg, en morgen is de snil weg.
Haha.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snilweg, en morgen is de snil weg.
Pics or it didn't snow...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:05 schreef Toto69 het volgende:
En dan nu Helga van Leur met de snilverwachting. Oh ja, in een kort rokje, want de NS rijdt morgen weer eens met een aangepaste dienstregeling. Oorzaak? Helga's korte rokje natuurlijk. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Hier in de straat ook één Balkenende-fan. De rest laat de natuur z'n werk doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
M'n buurman heeft ook het laatste restje sneeuw dat vanmiddag gevallen is, van de oprit zitten ruimen.
Beetje onnodig toch? Ik dacht dat het ging dooien morgen en dat de troep dan sowieso weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |