En bij het opendoen van het raam valt driekwart van de sneeuw niet op straat maar naar binnen...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:52 schreef Pino112 het volgende:
Eerste keer dat de auto buiten staat met snil, en meteen wit.
Ook geen wissers enzo dus ramen maar omlaag gedaan zodat de sneeuw wegging
Sneeuw en kou dat is niet erg...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
't is wel mooi ja, die sneeuw, maar die kou erbij hoeft dan weer niet. 't Was gister en eergister toch wel erg koud, tijdens ons tussenmiddagwandelingetje rond het kantoor.
Dinsdag en woensdag vond ik het heel pittig, die kou, met die wind erbij. 't sloeg dwars door mn (niet al te dikke) jasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Sneeuw en kou dat is niet erg...
Als er vochtige lucht bij zit en hard waait
voelt het erger aan dan bij droge lucht
0 vlokjes binnenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En bij het opendoen van het raam valt driekwart van de sneeuw niet op straat maar naar binnen...
Of het raammechaniek zit vastgevroren en brandt je ruitenmotortje door.
Heeft gewoon met de bouw van de auto te maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
0 vlokjes binnen.
Degelijke auto's
Bij mijn auto (een sedan) moet ik oppassen om de achterklep niet open te doen zolang er sneeuw op de klep ligt, want die klep gaat 110 graden open en dan glijdt alle sneeuw van de klep via de kier tussen klep en achterraam, mijn kofferbak in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
0 vlokjes binnen.
Degelijke auto's
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:48 schreef beantherio het volgende:
Ik wil niet racistisch overkomen maar wat is sneeuw toch mooi wit!![]()
En de smog, die is ook weg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:48 schreef beantherio het volgende:
Ik wil niet racistisch overkomen maar wat is sneeuw toch mooi wit!![]()
Ik zal de frisheid van de koude lucht, sneeuw en ijs missen.
Hoezo? Het is ook daar boven nul.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:32 schreef Wessell het volgende:
Lol dooi aanval is mislukt in Zuid-Holland
0,5 maar de sneeuw ligt er nog steedsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hoezo? Het is ook daar boven nul.
Dat is niet de definitie van dooiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:51 schreef Wessell het volgende:
[..]
0,5 maar de sneeuw ligt er nog steeds
Niet dat 0.5 een overtuigende aanval isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is niet de definitie van dooi
twitter:BuienRadarNL twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 17:44:57Met een temperatuur net boven nul in De Bilt is er een einde gekomen aan een reeks van 12 #ijsdagen. Morgen ongeveer 6 graden. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |