SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:45 schreef Patroon het volgende:
Maar mooie foto Kano!Je vriendin heeft wel een lief gezichtje trouwens
Schaamteloos crosspostenquote:
Ik was net in Rotterdam en leek al te dooien. Woensdag korte broek en shirt, dan is het alweer 12 gradenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:52 schreef kaasplankje het volgende:
Hmpf, het begon hier anders om 9:30 met sneeuwen. Nu is het wel droog maar op de weg is 't een bende.
Morgenmiddag schijnt het droog te zijn.
Dat is pinksterweekend hé? Wordt lastig. Wat zijn de fietsplannen precies?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:44 schreef Oksel het volgende:
Kaas, Grip, zin om mee te gaan naar Duitsland, weekendje fietsen? 17-18-19 mei. Gaan ook aantal van de club mee, en een lokale buurman die de weg kent. Hunsruckgebergte, Moezel, Rijn, Eiffel, dat gedoe.
Wat zoek je?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:31 schreef muzas het volgende:
Ja, ook net een rondje gedaan... Ik ga spatborden nodig hebben. Zelfs m'n nieuwe helm zit onder![]()
Maar 'ns zoeken wat een beetje past op mijn fiets.
Zitten er nokjes met een gaatje met schroefdraad op de voorvork en staande achtervork (vlakbij de wielnaven) van je frame om de stangetjes aan vast te maken?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:06 schreef muzas het volgende:
Ik zit net tussen de segmenten in met mn 700-35 natuurlijk... Die opklikdingetjes zijn wel lekker makkelijk en goedkoop, maar vaan zo breed (voor mtb) Verder dan dat nog niet georienteerd eigenlijk. Ook niet met het oog wat en hoe er spatborden er op mijn ding gemonteerd kunnen worden.
Geen Okselachtige gemiddeldes? Dan kom ik niet hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:27 schreef Oksel het volgende:
Lekker weer weer.
Kaas, Grip. met Pinksteren in DLD fietsen, ja oder nein? Hou ik plek voor je vrij. Optie 'misschien' kan ook.
En dan, met al die natte derrie, het risico lopen om nog een keer op die elleboog te vallen...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef Holenbeer het volgende:
dat is klote Nodisch,
kan je helemaal niet meer fietsen? met 1 beschikbare hand moet je toch wel een laf rondje kunnen rijden om die badge te halen?
De dokter zei in ieder geval 1 week absolute rust. Maar inderdaad 1 laf rondje van 10 km moet kunnen tochquote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef Holenbeer het volgende:
dat is klote Nodisch,
kan je helemaal niet meer fietsen? met 1 beschikbare hand moet je toch wel een laf rondje kunnen rijden om die badge te halen?
Op de tacx vast wel, ik denk dat de trillingen van het wegdek wel vrij pijnlijk zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:24 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
De dokter zei 1 week absolute rust. Maar inderdaad 1 laf rondje van 10 km moet kunnen toch
Ik heb ze wel eens gehad op de EH. Van die sporters die een (lichte) blessure onderschatten omdat belangrijke wedstrijd of wat dan ook...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:24 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
De dokter zei in ieder geval 1 week absolute rust. Maar inderdaad 1 laf rondje van 10 km moet kunnen toch
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gehad op de EH. Van die sporters die een (lichte) blessure onderschatten omdat belangrijke wedstrijd of wat dan ook...
En dan moeten ze ineens geopereerd worden, liggen ze er veel langer uit.
Maar goed, zo'n strava-badge is natuurlijk wel het risico waard. Wat is nou een goed functionerende elleboog?
dat is gewoon de mind van een sportman. Ik zat vroeger ook met een gebroken arm, in de mitella op de rollen om maar niet teveel vorm te verliezen. Was gevallen net voor koninginnedag, dus kon me weinig permiteren daar het midden in het seizoen was..quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gehad op de EH. Van die sporters die een (lichte) blessure onderschatten omdat belangrijke wedstrijd of wat dan ook...
Maar goed, zo'n strava-badge is natuurlijk wel het risico waard. Wat is nou een goed functionerende elleboog?
Misschien dan maar, voor mij is de kans kleiner dan 50% Pinkstermaandag is ook al de elfstedentocht, die fiets ik met patroonquote:Op zondag 27 januari 2013 13:27 schreef Oksel het volgende:
Lekker weer weer.
Kaas, Grip. met Pinksteren in DLD fietsen, ja oder nein? Hou ik plek voor je vrij. Optie 'misschien' kan ook.
Alweer terug van Texel? Mooi gehad? Wordt een mooi weekend. De zondags voor de 11stedentocht een duurtraining in het mooie Fryslân en avonds een goede pan pasta.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Misschien dan maar, voor mij is de kans kleiner dan 50% Pinkstermaandag is ook al de elfstedentocht, die fiets ik met patroon![]()
Dus ik kan er sowieso niet het hele weekend bij zijn.
Gisteren met sneeuw was het mooi, vandaag regen en flinke wind dus kut. Wel een mooi eiland om nog eens met de MTB rond te rijden!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Alweer terug van Texel? Mooi gehad? Wordt een mooi weekend. De zondags voor de 11stedentocht een duurtraining in het mooie Fryslân en avonds een goede pan pasta.
Ben er wel eens geweest. Best groot, net alsof je op de vaste wal bent.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gisteren met sneeuw was het mooi, vandaag regen en flinke wind dus kut. Wel een mooi eiland om nog eens met de MTB rond te rijden!
Hebben ze jouw dubbele betaling al teruggeboekt? Kreeg wel een mailtje dat ze het hadden gedaan. Nog niet gebeld met mijn schoonpa.quote:
Ja, wij maken je wel gek.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:13 schreef the_critic het volgende:
damn.. hoe meer ik op twitter lees over de start van het seizoen, mails krijg over mijn marmotte RVV en AGR inschrijvingen, etc etc.. hoe meer zin ik krijg in komend seizoen. Ben eerste 3 kilo al kwijt hopenlijk gestaag door de komende tijd... alles kriebelt..kom maar op met de eerste tourtochten enzo
Heb je Broer Kaas nog gezien? Die woont daar. In de Cocksdorp.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gisteren met sneeuw was het mooi, vandaag regen en flinke wind dus kut. Wel een mooi eiland om nog eens met de MTB rond te rijden!
Dat is goed geregeld. Als ze er toch zijn kunnen ze mss ons ook een tasje aanreiken.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:52 schreef the_critic het volgende:
mogelijkerwijs zijn mijn ouders in het marmotteweekend ook in frankrijk met de Camper en komen dan ff kijken.. heb ik gewoon een verzorgingspost onderweg om even bidons te vullen etc. Zou toch handig zijn
Zekere voor het onzekerequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:40 schreef MarcoD het volgende:
Zo koud was het toch niet?Vanmorgen ook lekker 2 uurtjes gefietst
Thanks, filmpje komt er ook aan.quote:
Ik was gister/vanmorgen nog in R'dam. Vanmorgen was het inderdaad vies weer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:52 schreef kaasplankje het volgende:
Hmpf, het begon hier anders om 9:30 met sneeuwen. Nu is het wel droog maar op de weg is 't een bende.
Morgenmiddag schijnt het droog te zijn.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Schaamteloos crosspostenWel vet. Ik wil ook op 't ijs fietsen...
*Gaat weer 29'ers kijken.....
Je hebt 2 ellebogen, dus je kan er best 1 verpesten.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Eentwee, Grip en ik rijden in dienst van onze kopman Kaas. Wij moeten hem fris onderaan de alp afleveren. Geen kans dusquote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef the_critic het volgende:
alleen als blijkt dat jullie op dat moment ver achter me liggen... anders.. Krijg maar een flinke hongerklop!!Wil natuurlijk wel mijn naam in gouden letters in OP, als Fok's snelste marmotter
Jammer voor je, zal niet gebeuren.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef the_critic het volgende:
alleen als blijkt dat jullie op dat moment ver achter me liggen... anders.. Krijg maar een flinke hongerklop!!Wil natuurlijk wel mijn naam in gouden letters in OP, als Fok's snelste marmotter
nee, zeer waarschijnlijk de fok rode lantaarn met alle klasbakken hier.. maarja.. een man mag dromen toch?!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jammer voor je, zal niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |