SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:45 schreef Patroon het volgende:
Maar mooie foto Kano!Je vriendin heeft wel een lief gezichtje trouwens
Schaamteloos crosspostenquote:
Ik was net in Rotterdam en leek al te dooien. Woensdag korte broek en shirt, dan is het alweer 12 gradenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:52 schreef kaasplankje het volgende:
Hmpf, het begon hier anders om 9:30 met sneeuwen. Nu is het wel droog maar op de weg is 't een bende.
Morgenmiddag schijnt het droog te zijn.
Dat is pinksterweekend hé? Wordt lastig. Wat zijn de fietsplannen precies?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:44 schreef Oksel het volgende:
Kaas, Grip, zin om mee te gaan naar Duitsland, weekendje fietsen? 17-18-19 mei. Gaan ook aantal van de club mee, en een lokale buurman die de weg kent. Hunsruckgebergte, Moezel, Rijn, Eiffel, dat gedoe.
Wat zoek je?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:31 schreef muzas het volgende:
Ja, ook net een rondje gedaan... Ik ga spatborden nodig hebben. Zelfs m'n nieuwe helm zit onder![]()
Maar 'ns zoeken wat een beetje past op mijn fiets.
Zitten er nokjes met een gaatje met schroefdraad op de voorvork en staande achtervork (vlakbij de wielnaven) van je frame om de stangetjes aan vast te maken?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:06 schreef muzas het volgende:
Ik zit net tussen de segmenten in met mn 700-35 natuurlijk... Die opklikdingetjes zijn wel lekker makkelijk en goedkoop, maar vaan zo breed (voor mtb) Verder dan dat nog niet georienteerd eigenlijk. Ook niet met het oog wat en hoe er spatborden er op mijn ding gemonteerd kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |