SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Kan wezen, veranderd niks aan mijn punt dat het zwaar bout is dat je die dubbel alleen fatsoenlijk kan zien als je ES2 hebt en anders bent toegewezen op een brakke stream ...quote:
De uitzendrechten zijn voor het toernooi verkocht. Alsof de NOS wist dat Nederlanders de finale zouden halen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kan wezen, veranderd niks aan mijn punt dat het zwaar bout is dat je die dubbel alleen fatsoenlijk kan zien als je ES2 hebt en anders bent toegewezen op een brakke stream ...
Dude, ik zeg niet dat ik het niet begrijp, ik constateer alleen dat het bout is ... never mind, have fun watching, ik kruip ook wel gewoon de bank op. Pffffquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De uitzendrechten zijn voor het toernooi verkocht. Alsof de NOS wist dat Nederlanders de finale zouden halen.
Moet je die PI niet af en toe aanpassen?quote:
Maar in die slowmotion zie je niet dat ze door haar enkel gaat.quote:
hoezo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet je die PI niet af en toe aanpassen?
Dat is altijd ergens goed voor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb Eurosport 2(eindelijk ergens goed voor)
Omdat het iets ergs was.quote:
Na Li ...quote:
In de slowmotion zag je haar voet niet :pquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar in die slowmotion zie je niet dat ze door haar enkel gaat.
Ik heb afgelopen maand ook genoten van het skispringen andersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, als je van Biathlon en Langlaufen houdt
Nou en.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In de slowmotion zag je haar voet niet :p
Wat bedoel je met een roemloze aftocht van de heren?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:59 schreef alors het volgende:
Op zich wel tof dat ze het nog op internet uitzenden, maar ik ben straks ergens waar enkel pre-historisch internet is, dus ik kan het alsnog niet zien.
Ik denk niet dat ik veel ga missen want ik verwacht een roemloze aftocht van de herenmaar ik hoop van harte dat dit een jinx wordt.
Kijken mensen naar PIs???quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat het iets ergs was.En je PI is een smiley.
Ja, en andere wintersporten, en tennis, want dat is er ook best vaak opquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, als je van Biathlon en Langlaufen houdt
quote:
quote:
Ja, ik ben er een groot liefhebber van.quote:
Ik was nog niet helemaal wakker.quote:
Ze deed een Azarenkaatjequote:
Wie zei dat?quote:
Altijd leuk.quote:
Ik denk dat hij ook weleens een filmpje zal hebben gemaakt met haar gekreun erin.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:06 schreef Norrage het volgende:
Heeft LMFAO een liedje gemaakt met het gekreun van Vika erin?![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als Vika dit doet is ze onsportief, doet Li Na zoiets is het allemaal geweldig and the crowd loves it. Ik weet dat het niet helemaal vergelijkbaar is, maar het is wel een klein beetje met twee maten meten natuurlijk
Maar met dat gekreun, die rare medical time-out en dat niet spelen tegen Williams erbij snap ik wel dat Vika onsportief wordt gevonden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als Vika dit doet is ze onsportief, doet Li Na zoiets is het allemaal geweldig and the crowd loves it. Ik weet dat het niet helemaal vergelijkbaar is, maar het is wel een klein beetje met twee maten meten natuurlijk
Ja, maar wel een schot voor open doel op 30-40.quote:
Hij is dat van plan. Het is er nog niet hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:06 schreef Norrage het volgende:
Heeft LMFAO een liedje gemaakt met het gekreun van Vika erin?![]()
Hoe bedoel je?quote:
Alleen eurosport2quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:43 schreef Nober het volgende:
Haase/Sijslijng ook live op Nederland 1/Eurosport?
quote:
Omdat het net ook nergens op leek.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom denk ik nu dat dit nep is?
Ja, was eerder door haar enkel gegaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:51 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dezen? Had ze dit eerder ook al?
Mwah, vorige keer was erger, nu liet ze zich vallen om te voorkomen dat ze er volledig door ging.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:52 schreef Rosario het volgende:
Nu wel zwaar door de enkel trouwens..
Het lag dus niet aan mij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:51 schreef Rosario het volgende:
[..]
Omdat het net ook nergens op leek.
Vond ik ook. Volgens Marcella gaat ze er nu meer doorheen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, vorige keer was erger, nu liet ze zich vallen om te voorkomen dat ze er volledig door ging.
Ah oke, ik hoorde al iets van 'tragedisch' enzo. Heb de tweede set niet gezienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, was eerder door haar enkel gegaan.
Nog nooit gezien dit in alle jaren dat ik tennis kijk.Uberhaupt nog nooit gezien dat iemand zijn of haar hoofd stoot op de baan.
Tragedisch? Is dat een woord?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, ik hoorde al iets van 'tragedisch' enzo. Heb de tweede set niet gezien.
Volgens mij ook hoor. De vorige keer leek nergens op, nu ging ze er beter doorheenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vond ik ook. Volgens Marcella gaat ze er nu meer doorheen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tragedisch? Is dat een woord?
Daar zit je dan in het publiek.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:55 schreef Federer-fan het volgende:
Onsportief van Azarenka. Die is nu gewoon aan het serveren terwijl Li wordt behandeld.Slaat natuurlijk allemaal aces. Ja, zo kan ik ook winnen.
Ze speelt tegen de baan, staat deuce.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:55 schreef Federer-fan het volgende:
Onsportief van Azarenka. Die is nu gewoon aan het serveren terwijl Li wordt behandeld.Slaat natuurlijk allemaal aces. Ja, zo kan ik ook winnen.
Haha, nee, ze probeerde gewoon warm te blijven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:56 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ze speelt tegen de baan, staat deuce.
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik neem aan dat Haasling hierna begint?
Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha, nee, ze probeerde gewoon warm te blijven.
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:59 schreef Pino112 het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:59 schreef Pino112 het volgende:
Ze had gelijk hoor, gisteren werd het punt wel gewoon gegeven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:07 schreef stefan92 het volgende:
Azarenka die zeurt over regels.Lijkt Nadal wel.
Sinds die tweede val is het niet veel meer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:09 schreef stefan92 het volgende:
Overduidelijk veel beter aan het spelen ja sinds ze door haar enkel ging.. of toch niet? Ging natuurlijk gewoon een paar keer meer risico nemen in wat slagen.
Maar wel hypocriet om te zeiken terwijl ze gewoon geluk heeft dat er niks wordt gedaan tegen dat nog steeds schreeuwen terwijl de ander nog moet slaan. Regels moeten dus pas toegepast worden wanneer het goed uitkomt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze had gelijk hoor, gisteren werd het punt wel gewoon gegeven.
Ben al begonnen met een brief voor de ombudsman.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jongens help, door het tennis zijn het kunstuur en de sterrenparade vervallen
Lijkt me sterk, zaterdagavond, dan is wat later niet erg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:15 schreef luckass het volgende:
Zouden ze Haasling verplaatsen als dit te lang duurt?
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jongens help, door het tennis zijn het kunstuur en de sterrenparade vervallen
Was sarcasme.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.Je kan je d'r maar druk om maken.
![]()
Meen je dat nou joh.quote:
quote:
FOK!.quote:
Waarschijnlijk de sterrenparade kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
FOK!.Wat zou ik zonder moeten.
Mooie overgang naar Baase zou dat zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan er nog zo'n fantastische dubbele fout op matchpoint vanaf?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:24 schreef borisz het volgende:
GSMC Victoria Azarenka, winnares Australian Open 2013
Dude, let it goquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:25 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi dat Li haar niet erg enthousiast feliciteerde.
Ben benieuwd wat Li in haar speech over Azarenka zegt.
Tot zo ver de leuke en sympathieke Liquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:25 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi dat Li haar niet erg enthousiast feliciteerde.
Ben benieuwd wat Li in haar speech over Azarenka zegt.
quote:
Omdat ze teleurgesteld is?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Tot zo ver de leuke en sympathieke Li
Nou ja, dat was die Redfoo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:26 schreef Federer-fan het volgende:
"Fucking amazing, fucking amazing" - nou, die Azarenka-aanhang heeft wel klasse hoor.
Serieus, ik vind het echt raar dat ze evenveel krijgen als de mannen. Maar ja, die opvatting schijnt dan weer seksistisch te zijnquote:
Ze hoeven een mindere inspanning te leveren (3 sets in plaats van 5 sets) dan de mannen maar krijgen net zoveel uitbetaald. Hoezo omgekeerde emancipatie?quote:
"You're amazing and you know it"quote:
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Alleen komt het heel armoedig over.quote:
Gilles Simonquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Serieus, ik vind het echt raar dat ze evenveel krijgen als de mannen. Maar ja, die opvatting schijnt dan weer seksistisch te zijn
Het zou er wat mij betreft om moeten gaan hoeveel omzet ze genereren. Het gaat er niet om hoe lang ze op de baan staan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze hoeven een mindere inspanning te leveren (3 sets in plaats van 5 sets) dan de mannen maar krijgen net zoveel uitbetaald. Hoezo omgekeerde emancipatie?
Maar ze trainen net zo hard. Alsof het gaat om de potten zelf. Een werknemer die langere speeches geeft moet toch ook niet meer betaald worden?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze hoeven een mindere inspanning te leveren (3 sets in plaats van 5 sets) dan de mannen maar krijgen net zoveel uitbetaald. Hoezo omgekeerde emancipatie?
Haase zou Azarenka met 6 -0 en 6 - 0 van de baan slaan, hoezo zijn mannen en vrouwen dan gelijkwaardig?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef Szura het volgende:
1,8 miljoen om wat driesetters te winnen, waarvan de helft tegen prutsers
Niculescuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef Szura het volgende:
1,8 miljoen om wat driesetters te winnen, waarvan de helft tegen prutsers
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Serieus, ik vind het echt raar dat ze evenveel krijgen als de mannen. Maar ja, die opvatting schijnt dan weer seksistisch te zijn
Dan moeten de mannen maar een schoen- en kledingverslaving hebben, eigen schuldtebult!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het zou er wat mij betreft om moeten gaan hoeveel omzet ze genereren. Het gaat er niet om hoe lang ze op de baan staan.
Dude, niet haten op het muziekfeestquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:31 schreef tong80 het volgende:
Nu over naar ze zingen bij de TROS op het plein.
Kan ons die Nederlandse finalistren rucken.
Als het om de omzet gaat, dan moeten ze voortaan maar in bikini's hun wedstrijden afwerken.quote:
Dan is dan ook wel een flinke uitzondering.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:32 schreef Norrage het volgende:
Djoko stond in zijn halve finale korter op de baan
Per uur uitbetalen dan, staan ze ook langer op de baan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:32 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het ook niet terecht dat ze evenveel geld krijgen maar jullie geven echt kutargumenten.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dan is dan ook wel een flinke uitzondering.
Ik open er topics overquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dude, niet haten op het muziekfeest
Die pot tegen Wawa compenseert dat weerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:32 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het ook niet terecht dat ze evenveel geld krijgen maar jullie geven echt kutargumenten.
Precies! Ook de vrouwen hebben recht op uitzending. Sommigen zien er te goed uit om niet uitgezonden te worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:35 schreef Norrage het volgende:
Maar kom op zeg, die dames trainen er net zo hard voor als de mannen. Dat ze toevallig de officiële wedstrijden iets korter hebben is toch geen goed argument.
Weet je zeker dat het tennis was wat je keek, of hadden je buren toch gelijk?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:31 schreef tong80 het volgende:
Nu over naar ze zingen bij de TROS op het plein.
Kan ons die Nederlandse finalistren rucken.
Het gaat er toch ook niet om hoe lang ze trainen? Een acteur krijgt bijvoorbeeld toch ook een deel van de omzet en wordt toch ook niet betaald naar het aantal uren dat hij werkt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:35 schreef Norrage het volgende:
Maar kom op zeg, die dames trainen er net zo hard voor als de mannen. Dat ze toevallig de officiële wedstrijden iets korter hebben is toch geen goed argument.
Zoals??quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Precies! Ook de vrouwen hebben recht op uitzending. Sommigen zien er te goed uit om niet uitgezonden te worden.
Maar dat het overgrote deel van de toernooiomzet door de mannen wordt binnengehaald doet niet ter zake? Beetje oneerlijk dat ze dan gelijkelijk beloond worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:35 schreef Norrage het volgende:
LET ... IT ... GO !!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:41 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, zowaar nog een woord voor Li.Ik vind Azarenka echt redelijk vreselijk.
Get a lifequote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beat this one kut-mod.
MUZ / Jammer geen Sijsling Haase bij de NOS, maar de TROS vult het gat.
Maar daar gaat het niet om toch? Sharapova en Serena verdienen volgens mij meet buiten de baan dan al die mannen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook niet om hoe lang ze trainen? Een acteur krijgt bijvoorbeeld toch ook een deel van de omzet en wordt toch ook niet betaald naar het aantal uren dat hij werkt?
Als je Federer een reclame laat doen betaal je heel veel omdat hij veel meer omzet genereert dan bijvoorbeeld Davydenko. Het gaat er niet om hoezeer ze zich inspannen voor die reclame.
Ik dacht al dat z niet zouden winnen vna Grannolers / Lopez, maar dat is ze ook geluktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:43 schreef Eppie_NL het volgende:
Iemand hier die Haasling ziet winnen?
Cibulkova, Ivanovic,Dementieva, Kournikova (vroeger), Jankovic, Johansson (Matilde, wat onbekender)quote:
Jankovic?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Cibulkova, Ivanovic,Dementieva, Kournikova (vroeger), Jankovic, Johansson (Matilde, wat onbekender)
Ik denk dat het verschil daarin ook wel groot is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:43 schreef Norrage het volgende:
Tennissers worden beloond voor hoeveel tijd en moeite ze in hun sport steken. En daar zit echt geen verschil in bij de dames en de heren. En dat is het punt van de WTA
Ja, de WTAquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet om toch? Sharapova en Serena verdienen volgens mij meet buiten de baan dan al die mannen.
Tennissers worden beloond voor hoeveel tijd en moeite ze in hun sport steken. En daar zit echt geen verschil in bij de dames en de heren. En dat is het punt van de WTA
Ze playbacken. Maar maakt de helden er niet minder om.quote:
Oke ik geef toe dat ik toevallig laatst een wel goede foto van der zag die erg goed te doen was, maar op de tennisbaan is t geen schoonheid.quote:
Op Eurosport 2 komt het, maar ik zie nu nog skien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
Huh, is het nu nergens op TV ????
Tis net afgelopen, Azarenka heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
Huh, is het nu nergens op TV ????
Was dat de vriend van Aza ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:29 schreef stefan92 het volgende:
Die meelopers van die 'rapper'Redfoo
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was dat de vriend van Aza ?
Ja dat bedoel ik. En volgens mij duurt dat nog even.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op Eurosport 2 komt het, maar ik zie nu nog skien.
Is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eckte bazen wetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. En volgens mij duurt dat nog even.
Dan maar even Bassie en Adriaan kijken op telekids Tv
Dat is dus helemaal niet zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:41 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Maar dat het overgrote deel van de toernooiomzet door de mannen wordt binnengehaald doet niet ter zake? Beetje oneerlijk dat ze dan gelijkelijk beloond worden.
Livetv.ru/en en dan australian open.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:50 schreef Nober het volgende:
NOS.nl zendt het ook niet uit, dan laat maar.
Weet ik niet, maar hij zit vaker in haar vak dus denk het wel. Met 2 meelopertjes naast zich.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe laat moet Alberto Tomba?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:51 schreef Tom4Ajax het volgende:
http://www.thefirstrow.eu(...)rod-laver-arena.html
Enjoy
Ze vragen of ik een fuckbuddy wil ontmoetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:51 schreef Tom4Ajax het volgende:
http://www.thefirstrow.eu(...)rod-laver-arena.html
Enjoy
Bij het skiën zijn de toppers al lang geweest, ik denk dat ze overschakelen als het tennis gaat beginnenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. En volgens mij duurt dat nog even.
Dan maar even Bassie en Adriaan kijken op telekids Tv
Amenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:52 schreef Norrage het volgende:
Wel ernstig dat ze, onafhankelijk van de Nederlanders of niet, uberhaupt nergens de dubbels uitzenden (behalve Eurosport 2 dan)....dubbels zijn zo leuk
Service he, heb er ook een besteld, schijnt al onderweg te zijn!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze vragen of ik een fuckbuddy wil ontmoeten
Ze zijn ook nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds sneeuw op ES2..
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds sneeuw op ES2..
quote:
welke stream?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Yes! Andere stream zendt inspelen alvast uit
Fucking belachelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
GVD, bij Eurosport 2 wachten ze op de nummer 46 met skiën
Livetv.ru/en en dan in memu australian open kiezen. Een van de 3 webplayers zendt het uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:13 schreef IbanMayo het volgende:
Elke eurosport2 stream van mij heeft skiën. Iemand een goede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |