Omdat het net ook nergens op leek.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom denk ik nu dat dit nep is?
Ja, was eerder door haar enkel gegaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:51 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dezen? Had ze dit eerder ook al?
Mwah, vorige keer was erger, nu liet ze zich vallen om te voorkomen dat ze er volledig door ging.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:52 schreef Rosario het volgende:
Nu wel zwaar door de enkel trouwens..
Het lag dus niet aan mij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:51 schreef Rosario het volgende:
[..]
Omdat het net ook nergens op leek.
Vond ik ook. Volgens Marcella gaat ze er nu meer doorheen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, vorige keer was erger, nu liet ze zich vallen om te voorkomen dat ze er volledig door ging.
Ah oke, ik hoorde al iets van 'tragedisch' enzo. Heb de tweede set niet gezienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, was eerder door haar enkel gegaan.
Nog nooit gezien dit in alle jaren dat ik tennis kijk.Uberhaupt nog nooit gezien dat iemand zijn of haar hoofd stoot op de baan.
Tragedisch? Is dat een woord?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, ik hoorde al iets van 'tragedisch' enzo. Heb de tweede set niet gezien.
Volgens mij ook hoor. De vorige keer leek nergens op, nu ging ze er beter doorheenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vond ik ook. Volgens Marcella gaat ze er nu meer doorheen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tragedisch? Is dat een woord?
Daar zit je dan in het publiek.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:55 schreef Federer-fan het volgende:
Onsportief van Azarenka. Die is nu gewoon aan het serveren terwijl Li wordt behandeld.Slaat natuurlijk allemaal aces. Ja, zo kan ik ook winnen.
Ze speelt tegen de baan, staat deuce.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:55 schreef Federer-fan het volgende:
Onsportief van Azarenka. Die is nu gewoon aan het serveren terwijl Li wordt behandeld.Slaat natuurlijk allemaal aces. Ja, zo kan ik ook winnen.
Haha, nee, ze probeerde gewoon warm te blijven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:56 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ze speelt tegen de baan, staat deuce.
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik neem aan dat Haasling hierna begint?
Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha, nee, ze probeerde gewoon warm te blijven.
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:59 schreef Pino112 het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:59 schreef Pino112 het volgende:
Ze had gelijk hoor, gisteren werd het punt wel gewoon gegeven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:07 schreef stefan92 het volgende:
Azarenka die zeurt over regels.Lijkt Nadal wel.
Sinds die tweede val is het niet veel meer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:09 schreef stefan92 het volgende:
Overduidelijk veel beter aan het spelen ja sinds ze door haar enkel ging.. of toch niet? Ging natuurlijk gewoon een paar keer meer risico nemen in wat slagen.
Maar wel hypocriet om te zeiken terwijl ze gewoon geluk heeft dat er niks wordt gedaan tegen dat nog steeds schreeuwen terwijl de ander nog moet slaan. Regels moeten dus pas toegepast worden wanneer het goed uitkomt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze had gelijk hoor, gisteren werd het punt wel gewoon gegeven.
Ben al begonnen met een brief voor de ombudsman.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jongens help, door het tennis zijn het kunstuur en de sterrenparade vervallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |