Hier is de duiding:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
0: staven 5
1: Staven 7, omgekeerd
2: bekers 3
3: zwaarden koningin, omgekeerd
4: zwaarden 2
5: staven 9
6: schildknaap van zwaarden, omgekeerd
7: bekers 9
8: schildknaap van bekers, omgekeerd
9: arcana 14, omgekeerd
10: arcana 10, het rad, omgekeerd.
Ok!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:35 schreef Rorata het volgende:
Hoi bedankt.
Het klopt gedeeltelijk, niks mis met mijn relatie gelukkig.
Echter klopt deze wel:
"Dus je onderneemt veel, maar maakt niet alles af. Je bent impulsief maar niet volhardend omdat je je draai nog niet helemaal gevonden hebt. "
Daar herken ik mij wel in. Ik ben een programmeur en ik wil altijd weer iets nieuws bedenken en maken. Helaas maak ik het nooit af omdat ik dan weer naar het volgende idee ga.
Bedankt voor deze legging
Het is leuk om te doen en minder ingewikkeld dan astrologiequote:Op zondag 27 januari 2013 16:57 schreef Natalie het volgende:
Ik moet ook maar een tarotkaarten aanschaffen.
Maar dan ben ik er nog niet. Dan moet ik ook nog leren hoe 't werkt
Staat wel in m'n lijstje bij BOL: tarotkaarten.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het is leuk om te doen en minder ingewikkeld dan astrologie
Nee, tuurlijk niet!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Staat wel in m'n lijstje bij BOL: tarotkaarten.
Maar dat betekent niet dat ik astrologie aan de kant leg, hoor
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:19 schreef summer2bird het volgende:
Kick!
Zou er iemand voor mij kaarten kunnen leggen?
Ik heb er veel aan, iedere keer
Oh wat leuk! Dit topic leeft weer! Ik ga er zodra ik tijd heb, mee aan de gang. Het blijft leuk om te doen, nl.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:25 schreef Elvi het volgende:
Ik zou er ook wel weer een keer 1 willen hebbenIk doe het zelf namelijk niet meer.
Ik heb de kaarten iig. al voor je getrokken:quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:19 schreef summer2bird het volgende:
Kick!
Zou er iemand voor mij kaarten kunnen leggen?
Ik heb er veel aan, iedere keer
Dat is snelquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb de kaarten iig. al voor je getrokken:
0: ridder van bekers, omgekeerd
1: munten 7
2: zwaarden 2
3: bekers 1
4: koningin van bekers
5: koningin van zwaarden
6: bekers 8
7: bekers 7
8: koningin van staven
9: munten 9, omgekeerd
10: munten 10
Nu komt het moeilijkste: de duiding.
Daar ga ik zo mee aan de gang
dit kwam eruit:quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat is snel
Ben benieuwd wat het betekend
Het klopt wel aardigquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
dit kwam eruit:
Dit is een opvallende legging. 3 koninginnen, maar liefst 5 bekers en 3 munten.
Je significator (kaart 0) is de omgekeerde ridder van bekers. Deze kaart representeert hoe je op dit moment in het leven staat. De kaart staat voor bewustwording. Bekers staan voor het gevoelsleven, verbondenheid, intuitie, passiviteit, en meer.. De ridder handelt bewust, maw. hij weet de zin van de onzin te scheiden en je sreeft naar verbondenheid met anderen. Hij is allen omgekeerd gevallen. Het lijkt erop dat je tevergeefs gevochten hebt om je geaccepteerd of begrepen te voelen. Je hebt mss. een periode achter de rug waarin je je eenzaam voelde.
De volgende kaart staat voor je karakter en je bent iemand die zijn verantwoordelijkheid kent en ook neemt. Je pad wordt gekruisd door zwaarden 2, wat betekent dat je een knoop hebt moeten doorhakken, een definitieve keuze hebt moeten maken.
Ergens weet je allang wat je wilt en heb je jezelf heus wel door. (Het aas van bekers op positie 3) Tegenover de buitenwereld lijk je dan ook een stuk volwassener, opeeens. (bekers 7 op positie 7)
Je hebt je moeten losmaken uit de veilige omgeving. Als het ware ben je uit de moederschoot los gerukt. Je bent uit een droomwereld in de werkelijheid terecht gekomen. Concreet kan dit betekenen dat je kleur moet bekennen en uit moet komen voor je gevoelens. (koningin van staven op positie 8)
Je bent je heel duidelijk aan het bezinnen op je handelen. (koningin van zwaarden op positie 5). Dat is ook nodig want je wereldbeeld is nog wat warrig, waardoor je nog geen doelgerichte plannen kunt maken.
Wat je zou kunnen proberen is om irreële verwachtingen los te laten (munten 8 op positie 6), van daaruit kun je met een schone lei beginnen, inzicht krijgen in je eigen kunnen en daarnaar kunnen handelen..
Ik heb natuurlijk geen idee of het wat voor je betekent.. Maar het was een leuk experiment en het was fijn de kaarten weer eens te hanteren.
HIer is avlast de trekking:quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:25 schreef Elvi het volgende:
Ik zou er ook wel weer een keer 1 willen hebbenIk doe het zelf namelijk niet meer.
Geen toren, maar de duivel en de gehangene zijn wel allebei omgekeerd gevallen..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:09 schreef Elvi het volgende:
Oh bah de duivel en de gehangene... geen toren? anders was het helemaal een feest
Ik ben nu echt te gaar om ermee aan de gang te gaan.. maar ik zou me er niet te druk om maken. Hetis maar een spel hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:46 schreef Elvi het volgende:
Ik wacht met angst en beven op je uitleg! (nee serieus, ik word zenuwachtig van die kaarten)
Nou, als je mij er niet op aankijktquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:46 schreef Elvi het volgende:
Ik wacht met angst en beven op je uitleg! (nee serieus, ik word zenuwachtig van die kaarten)
Eerst is Myxomatosekonijn aan de beurt, daarna ben jij. Als Elvi me ondertussen niet heeft afgeschoten omdat haar kaarten niet onverdeeld positief uitvielen..quote:Op zondag 10 maart 2013 10:50 schreef Ehhe het volgende:
Zou iemand kaarten voor mij willen leggen?ben wel benieuwd!
Ik bescherm je wel in de tussentijdquote:Op zondag 10 maart 2013 11:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Eerst is Myxomatosekonijn aan de beurt, daarna ben jij. Als Elvi me ondertussen niet heeft afgeschoten omdat haar kaarten niet onverdeeld positief uitvielen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |