Je zit in het Simcity topic?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:37 schreef Boterbartje het volgende:
Sideshowbobbie; hoe bevalt de simcity beta?
Te grappigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik mag langs de administratie om met een USB stickje de literatuur op te halen. Stichting Brein heeft de UvA al een tijdje in het vizier.
Oh gaat wel rap hoor, die mensen die downloaden volgens mij nog over een inbelverbinding!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je zit in het Simcity topic?
Heb m vanochtend aangezet om de downloaden/installeren (ging niet zo rap las ik) Ben nu niet thuis, dus zie het vanavond welWat is jouw ervaring?
Die van Nieuwenhuis natuurlijk. Die maakt trouwens sowieso niet gek veel gebruik van blackboard. Kan zijn dat hij geen zin er in had alles te uploaden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahah meen je dat?Voor welke vakken is dat?
Jawel, meldtd je in het SC topic en je krijgt zo een keyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:40 schreef ylSs het volgende:
Simcity beta keys zijn niet meer te krijgen zeker?
Volgens mij heb ik constitutioneel van hem gehad. Hoorcolleges althans.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die van Nieuwenhuis natuurlijk. Die maakt trouwens sowieso niet gek veel gebruik van blackboard. Kan zijn dat hij geen zin er in had alles te uploaden.
Hij doet sowieso grondrechten, maar volgens mij ook constitutioneel. Als je hem ziet herken je hem meteen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik constitutioneel van hem gehad. Hoorcolleges althans.
Nu je het zegt..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:44 schreef Tchock het volgende:
Waarom sta jij eigenlijk niet in de OP, Ryon?
Ryon, foei!quote:
Nieuwenhuis > Dr. Emmet Brownquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik constitutioneel van hem gehad. Hoorcolleges althans.
Geen idee wie dat is. Ik onthoud überhaupt de namen van mijn docenten nooit, ik zou er weinig herkennen als ik ze tegenkom in de gangquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nieuwenhuis > Dr. Emmet Brown
Back to the future?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Ik onthoud überhaupt de namen van mijn docenten nooit, ik zou er weinig herkennen als ik ze tegenkom in de gang
Je praat ook nooit met ze ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Ik onthoud überhaupt de namen van mijn docenten nooit, ik zou er weinig herkennen als ik ze tegenkom in de gang
Ga jij komend semester al beginnen met de master?quote:
Okequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werkgroepdocenten wel, hoorcollegedocenten niet.
Gastquote:
Natuurlijk. Inclusief ongemakkelijke stiltes als je achterelkaar in de rij staat voor de koffie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |