Oooooh, ik dacht dat je wiskunde liet vallen voor fransquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat ik Frans liet vallen voor Wiskunde. Dus ik heb wél wiskunde gekozen. En dat was dan nog Wiskunde D (extra wiskunde, dus) ook, want wiskunde B (meer algebra) of A (meer meetkunde) is sowieso al verplicht.
Prota is toch een prima boek?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:47 schreef Valid het volgende:
[..]
Maar een grondig leerproces begint toch met het doorzien van structuur en systematiek. Hij doet op geen enkele manier z'n best om daar een bijdrage aan te leveren. Het boek (Prota) schiet op dat punt wat mij betreft ook al te kort (zie alleen al de indeling van paragrafen) en het resultaat is dat vele studenten klagen over het ontbreken van rode draad, lijn en doel. Dat draagt natuurlijk niet bij aan plezier en dito mooie resultaten op het vak. Kan niet de bedoeling zijn lijkt me. Ik ervaar het vak echt als los zand en daar hoor ik veel studenten over.
He bah. Gecondoleerdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:28 schreef Speedy_T het volgende:
Kak, waarom pak ik nou weer net die salade met bleekselderij
Dat is lekker!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:28 schreef Speedy_T het volgende:
Nee man. Mijn schoonpa staat dagelijks 2/3 uur, of meer, in de keuken. Beste man maakt de lekkerste dingen, alleen is hij ook fan van dat spul. Ben je heerlijk aan het eten, bijt je ineens in zo'n bitter zurig dingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is lekker!En het schijnt ook nog gezond te zijn geloof ik.
Ja man is lekker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee man. Mijn schoonpa staat dagelijks 2/3 uur, of meer, in de keuken. Beste man maakt de lekkerste dingen, alleen is hij ook fan van dat spul. Ben je heerlijk aan het eten, bijt je ineens in zo'n bitter zurig ding
Bahquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:28 schreef Speedy_T het volgende:
Je liefdesnectar?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef Tchock het volgende:
Bleekselderij schijnt goed te zijn voor je .... eh... man-juice.
Het wordt meer, zeggen ze. Al heb ik dat nooit getest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je liefdesnectar?![]()
In welk opzicht trouwens?
Dat lijkt mij niet een gewenst effect?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het wordt meer, zeggen ze. Al heb ik dat nooit getest.
Nee, ik las verkeerd...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
Sjokkol boi heeft z'n diploma gekocht?!
Ja, weet het ook niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet een gewenst effect?![]()
Tenzij je graag babbys wil, dan zou ik wel een paar stronken weg kannen
Ananas is wel een aanrader trouwensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, weet het ook niet.Las dat ergens een keer. Zal even voor je zoeken.
Ik vind dat echt heel erg ranzigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ananas is wel een aanrader trouwens
Mangoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ananas is wel een aanrader trouwens
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Elke fruit werkt. Mijn vriendin wil hetzelfde met chocola proberen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |