Die beschrijft inderdaad precies wat ik 80% van de keren denk als ik een status lees.quote:
Ik ook. Puur vanwege die autistische share, like & win actiesquote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef LookAtMe het volgende:
Net voor het eerst iemand verwijderd vanwege zijn posts.
Je zou gewoon "niemand geeft een neuk" neer moeten zetten.quote:
Nah, dat kan ik echt niet maken, ik zie haar best vaak. En durf het niet uiteraard.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Je zou gewoon "niemand geeft een neuk" neer moeten zetten.
Hehehe ja oke dat begrijp ik. Meestal heb ik wel de neiging om een anonieme Facebook-account aan te maken, iedereen toe te voegen die je kent en flink te gaan trollen.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah, dat kan ik echt niet maken, ik zie haar best vaak. En durf het niet uiteraard.
Mensen die vriendschapsverzoeken aannemen van figuren die ze helemaal niet kennen, die verdienen het om getrolled te wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Hehehe ja oke dat begrijp ik. Meestal heb ik wel de neiging om een anonieme Facebook-account aan te maken, iedereen toe te voegen die je kent en flink te gaan trollen.
Nummer 1? Bij mij al weer tig keer langsgekomen, sjongejongequote:
Heeft ze er al op gereageerd?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:13 schreef einschtein het volgende:
Anti-klacht: de eerlijkheid van sommige mensen. Iemand plaatst net een foto van d'er op Facebook, samen met haar hond.
Iemand reageert, very bazig, "nooit opgevallen dat je scheel bent..."
Ah, dat doen aantal vrienden van me ook altijdquote:Op maandag 28 januari 2013 16:13 schreef einschtein het volgende:
Anti-klacht: de eerlijkheid van sommige mensen. Iemand plaatst net een foto van d'er op Facebook, samen met haar hond.
Haha, ja dat is wél leukquote:Op maandag 28 januari 2013 16:13 schreef einschtein het volgende:
Ik kwam net deze tegen:quote:Op maandag 28 januari 2013 19:27 schreef ejiraM het volgende:
Oh dear god, mijn hele fb vol met 'grappige' en serieuze berichten over de koningin
I kid you not!quote:Respect beatje!
9 and counting.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef A.Jensen het volgende:
Godver de godver, tot nu toe al gelijk 3 Bea berichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |