Ik denk eerder dat ze zichzelf enorm cute vindt.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iets teveel instructie van de redactie.
Idem.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:37 schreef Disana het volgende:
Ik vind het best een leuk onderwerp, maar door haar kan ik mijn gedachten er niet bij houden.
Precies. Maar in principe is er best veel te onderzoeken aan rivieren, zeker die uit Duitsland komen en geen kant uit kunnen vanwege ontbossing en bebouwing.quote:
Misschien is het de bedoeling dat ze laat merken dat het programma er ook zonder haar weer is.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Tot morgen, betekent dat dat ze er morgen weer is
Dat dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:29 schreef OProg het volgende:
Ik niet want het belooft een leuke Rijdende Rechter te worden.
220.000 of ergens daaromheen zag ik vanmiddag.quote:
Er zat vooral weinig structuur in vond ik. En die man leek niet echt blij om daar te zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beetje nietszeggend verhaal vandaag...
Ja een app ontwikkelen om zelf je stressniveau te kunnen meten, zodat burn-outs sneller te detecteren waren, dat was het doel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:56 schreef OProg het volgende:
Ja. Ik had ook een daling verwacht. Ik ga het trouwens niet terugkijken. Blijkbaar iemand die uit kwam leggen of je straks met een smartphone een burn-out kan voorkomen.
Yep, ik ben DWLD-publiek en geen RR publiek.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:54 schreef Karina het volgende:
Valt me reuze mee eigenlijk. Het Rijdende Rechter publiek is blijkbaar toch een andere dan het DWLD publiek.
Ik denk vooral: zouden mensen die tegen een burn-out aanzitten die app gaan gebruiken? En zouden mensen met veel stress zo'n app nodig hebben, of weten ze het zelf ook wel?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:03 schreef Karina het volgende:
Ach ik kijk alles
Mij lijkt het trouwens dat je van zo een app alleen nog meer stress krijgt, elke keer checken: heb ik stress.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |