mee eensch.quote:
SPOILER: vrijdag de 13 25-01-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Een boel gelul inderdaad... Jammer, kan wel wat opzwepende muziekjes gebruikenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:54 schreef Pino112 het volgende:
Zes nummers gedraaid dit uur tot nu toe
Oke, de zevende nu.
Moet je dit eens luisteren!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
idd, een beetje minder gelul mag wel....
ik zeg niet dat er helemaal niet geluld mag worden...quote:
had je die aanbeveling dan niet een maand eerder kunnen schrijven? ik roep maar wat...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Ik haat een aanbeveling en conclusie schrijven over een onderzoek waar je een maand niks aan gedaan hebt_
Geen tijd voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had je die aanbeveling dan niet een maand eerder kunnen schrijven? ik roep maar wat...
Ik haat portfolio's maken. Gelukkig bijna klaarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Ik haat een aanbeveling en conclusie schrijven over een onderzoek waar je een maand niks aan gedaan hebt_
En had je dat niet in je dagboek kunnen schrijven?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had je die aanbeveling dan niet een maand eerder kunnen schrijven? ik roep maar wat...
en had jij dat niet in je dagboek kunnen schrijven?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:03 schreef FZN05 het volgende:
[..]
En had je dat niet in je dagboek kunnen schrijven?
Ik had het niet tegen jou! Ik wilde jou juist aanvullen!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en had jij dat niet in je dagboek kunnen schrijven?
ow, in dat geval....had je die aanvulling niet in je dagboek kunnen schijven?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:05 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou! Ik wilde jou juist aanvullen!
Dat inderdaad. Zelden zo'n saaie uitzending gehoordquote:
Ik heb het wel op staan maar het gaat totaal langs me heenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Zelden zo'n saaie uitzending gehoord
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het wel op staan maar het gaat totaal langs me heen.
Waarom doe je dat dan ook?!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ook zijn omdat ik al kapot ben sinds 22u, iets te weinig geslapen vannacht
Ik ging nog niet slapen omdat ik niet moe was tot 2.30, en ik werd wakker om 9u en kon niet meer slapenquote:
Jij zit op vrijdagavond op FOK!.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb iemand op Twitter die geen kroeg nodig heeft, omdat ze de beste vrijdagavond ooit in de WhatsApp-groep heeft.
jij ook...en ik ook!quote:
Ah, op die manierquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ging nog niet slapen omdat ik niet moe was tot 2.30, en ik werd wakker om 9u en kon niet meer slapen_
Ik ben het niet!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb iemand op Twitter die geen kroeg nodig heeft, omdat ze de beste vrijdagavond ooit in de WhatsApp-groep heeft.
Nee, maar dat is wel de held van de zenderquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De tering inderdaad zeg.
[ afbeelding ]
Hebben ze het nog over deze koning gehad?
Die vind ik onwijs tof!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De tering inderdaad zeg.
[ afbeelding ]
Hij kan helemaal niet presenteren, maar maakt het wel leuk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De tering inderdaad zeg.
[ afbeelding ]
En ook niet kokenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij kan helemaal niet presenteren, maar maakt het wel leuk.
Nog nooit gezien/gehoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De tering inderdaad zeg.
[ afbeelding ]
ja, goed nummer. ééndagsvlieg en een typische 3fmp[laat imhoquote:
Heerlijk, was deze helemaal vergetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, goed nummer. ééndagsvlieg en een typische 3fmp[laat imho
heb/had em op de topcd TMF Rockzone 1quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Heerlijk, was deze helemaal vergeten
Fred! ben jij dat?quote:
heb je je eigen rode staaf gezien?quote:
SRquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je je eigen rode staaf gezien?
quote:
Trustenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:26 schreef minthy het volgende:
Ik kap ermee, overdag meer dan genoeg tijd om de puntjes op de spreekwoordelijke i te zetten
trustenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:26 schreef minthy het volgende:
Ik kap ermee, overdag meer dan genoeg tijd om de puntjes op de spreekwoordelijke i te zetten
ja, nu maak je ons blij met een dooie musquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie bovenstaande, ik ga nog niet naar bed!
Ik heb hem net geupload, maandag maar op papier inleveren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry mop, ik bedoelde met m'n portfolio![]()
Sorry, ik ben een meesteres in het teleurstellen van mensen...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, nu maak je ons blij met een dooie mus
Ik gooi hem morgen op de mail, zal er wel feedback op krijgen. Aanpassen en dan zal het wel goed zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hem net geupload, maandag maar op papier inleveren.
Tis maar voor een soort deelcijfer dus het zal vast wel voldoende zijn
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een meesteres in het teleurstellen van mensen...
yup! en net zo debiel als de andere onderdelenquote:
Die kazoo's had ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:40 schreef Pino112 het volgende:
Wat is het nieuwste onderdeel bij EW eigenlijk?
Bazensitequote:
quote:
Zit by Qquote:
twitter:3FM_Fanaat twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 01:02:00Wat doet die smurf met dat baardje daar? #3fm #3FM reageer retweet
twitter:3FM_Fanaat twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 01:03:09of is na @gerardekdom nu ook al @giel3fm er ook al weer niet? #stoperanderstochmee #3fm #3FM reageer retweet
Zwaar verwarrend... Ik zit in een heftige rollercoaster qua emotiesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:05 schreef FZN05 het volgende:
Timur die EkstraWeekend doet, Rámon de freaknacht, kan allemaal!
3FM_Fanaat is er niet blij mee hoor…quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:05 schreef FZN05 het volgende:
Timur die EkstraWeekend doet, Rámon de freaknacht, kan allemaal!
twitter:3FM_Fanaat twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 17:41:25Waar is #3fm mee bezig? Alweer geen Ekdom, maar Timur bij #ekstraweekend! Jammer joh! #3FM reageer retweet
Hij zat vanmiddag ook al te zeuren op Claudia, maar dan ook echt uitschelden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3FM_Fanaat is er niet blij mee hoor…twitter:3FM_Fanaat twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 17:41:25Waar is #3fm mee bezig? Alweer geen Ekdom, maar Timur bij #ekstraweekend! Jammer joh! #3FM reageer retweet
Ik vind dat Tjibbe het beter doet, Pieter wil teveel meepraten met het gesprek en dat maakt het soms wat rommelig. Maar hij heeft wel leuke opmerkingen!twitter:3FM_Fanaat twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 19:28:14Is er al iemand die @TjibbeTjibsma verteld heeft dat hij ontslagen is bij #ekstraweekend? @pieterkok doet het 10 gulden keer beter! reageer retweet
Tjibbetwitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 20:18:17@3FM_Fanaat Thanks! Pieter is zeker een topper. reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:14 schreef FZN05 het volgende:
Dit zegt ie ook nog eens:Ik vind dat Tjibbe het beter doet, Pieter wil teveel meepraten met het gesprek en dat maakt het soms wat rommelig. Maar hij heeft wel leuke opmerkingen!twitter:3FM_Fanaat twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 19:28:14Is er al iemand die @TjibbeTjibsma verteld heeft dat hij ontslagen is bij #ekstraweekend? @pieterkok doet het 10 gulden keer beter! reageer retweet
Haha, ik klikte op die tweet om de link te kopiëren en hier te plakken, zie ik dat Tjibbe er op heeft gereageerd.Tjibbetwitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 20:18:17@3FM_Fanaat Thanks! Pieter is zeker een topper. reageer retweet
![]()
![]()
En al helemaal niet met de DJquote:
Ramon alleen. Je hebt flauw en je hebt flauwer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:23 schreef FZN05 het volgende:
[..]
En al helemaal niet met de DJ
(Nee, ik vind Giel ook leuk, maar Rámon nog leuker en vind het ook leuk om hem nu eens te horen!)
Dat zeg ik, Rámonquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ramon alleen. Je hebt flauw en je hebt flauwer.
eventjes prima, maar de hele tijd daar word ik niet goed van.quote:
Het ergste is nog wel dat er meer van dat soort clowns bestaan... en door sociale media komen anderen er ook mee in aanraking nu. Vroeger stuurden ze gewoon briefkaarten en faxen naar de studio.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:06 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Hij zat vanmiddag ook al te zeuren op Claudia, maar dan ook echt uitschelden.
Wanne gast, wanne gast!
quote:
hoi eefquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:07 schreef Evertjan het volgende:
goedemorgen mensen wat een nacht mensen!! dat dit allemaal kan #ivhnw
Wat zegt ie dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:55 schreef hole1988 het volgende:
Als ik Ramon zo hoor zonet is Giel stilzwijgend gestopt met de Freaknacht.
"Giel is stilzwijgend gestopt met de freaknacht TIMURRRRRRRR"quote:
Jaja lege batterijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:22 schreef 3rdRock het volgende:
oh ja, goedemorgen!
wakker gemaakt door de lege batterij van de rookmelder
Ja maar deze is inquote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, 3FM gaat weer een festival ver3FMen
3fm presents 11stedentochtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, 3FM gaat weer een festival ver3FMen
Naar aanleiding van die résumés kan ik alleen concluderen dat als dát het beste is uit het programma, ik er niet extra vroeg voor wakker hoef te worden.quote:
Neuj klopt. Dat hoef je pas te doen als Michiel of Timur 6-10 doet doordeweeks.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Naar aanleiding van die résumés kan ik alleen concluderen dat als dát het beste is uit het programma, ik er niet extra vroeg voor wakker hoef te worden.
Nou, wat Claudia aangaat heeft ie mijn volledige steun.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:07 schreef Pino112 het volgende:
Die gast spoort niet
Zegt dat hij voor het merendeel van de luisteraars praat
Mijndes ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, wat Claudia aangaat heeft ie mijn volledige steun.
Die hele timeline ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:04 schreef Pino112 het volgende:
twitter:3FM_Fanaat twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 01:02:00Wat doet die smurf met dat baardje daar? #3fm #3FM reageer retweet
twitter:3FM_Fanaat twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 01:03:09of is na @gerardekdom nu ook al @giel3fm er ook al weer niet? #stoperanderstochmee #3fm #3FM reageer retweet
Even in de gaten houden, ik kan nog wel wat klandizie gebruikenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat ie in een instelling bivakkeert.
Zorg maar dat ie zo ver mogelijk uit onze buurt blijft ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Even in de gaten houden, ik kan nog wel wat klandizie gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:33 schreef henkde_j het volgende:
Fok kerst UI badeend radio binnen gekregen!
lief dagboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jahquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:33 schreef henkde_j het volgende:
Fok kerst UI badeend radio binnen gekregen!
bazending! je verdient hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Doe es speuren danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
Sterrenstof![]()
![]()
oh, ik heb nog wel wat voor FjS, maar ik weet alleen in welk gedeelte van leeuwarden ze woont. geen naam, telfnr of wat dan ook
Bel Timurquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
Sterrenstof![]()
![]()
oh, ik heb nog wel wat voor FjS, maar ik weet alleen in welk gedeelte van leeuwarden ze woont. geen naam, telfnr of wat dan ook
Ik zou haar geven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:43 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
het gaat om de middelste dame.
ja....hoe`? ik kan moeilijk de hele dag in die buurt gaan rondlopen. dan word ik in elkaar gerost door Leeuwarder Tokkies....quote:
ja, die kan dan toch ook niets?quote:
waarom? ze is toch niet kaal?quote:
Doe een oproep.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
Sterrenstof![]()
![]()
Facebook + Leeuwarden + bruteforcequote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja....hoe`? ik kan moeilijk de hele dag in die buurt gaan rondlopen. dan word ik in elkaar gerost door Leeuwarder Tokkies....
war een oproep? ik heb al een twiiterzoekactie gestart....quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe een oproep.
Anders doe ik het wel voor je.
hoe dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:54 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Facebook + Leeuwarden + bruteforce
Oproep+beschrijving. Het proberen waard?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja....hoe`? ik kan moeilijk de hele dag in die buurt gaan rondlopen. dan word ik in elkaar gerost door Leeuwarder Tokkies....
[..]
ja, die kan dan toch ook niets?
Er luisteren meer mensen naar 3FM dan dat er je tweet hebben gelezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
war een oproep? ik heb al een twiiterzoekactie gestart....
[..]
hoe dan?
nja, maar twitter durf ik nog wel...en ik ben niet zo'n FB'er...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oproep+beschrijving. Het proberen waard?
das waar, maar nee...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er luisteren meer mensen naar 3FM dan dat er je tweet hebben gelezen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar twitter durf ik nog wel...en ik ben niet zo'n FB'er...
[..]
das waar, maar nee...
klopt, iddquote:
Je weet ook niet alleen d'r voornaam?quote:
nope, weet ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je weet ook niet alleen d'r voornaam?
lieve schat, ik ben al uit mijn comfortzone gestaptquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stap es uit je comfortzone man en bel ff.
Nog niet genoeg blijkbaar anders had je wel gebeldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, weet ik niet
[..]
lieve schat, ik ben al uit mijn comfortzone gestapt
waarheid. misschien toch eens even kijken of ik via FB durf.....quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog niet genoeg blijkbaar anders had je wel gebeld
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarheid. misschien toch eens even kijken of ik via FB durf.....
probleem is ook: wil ik wel. ik vind het ook wel lekker alleen
zoiets ja. maar dan zonder de tranenquote:
Zo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoiets ja. maar dan zonder de tranen
wahahahahahaquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wahahahahaha![]()
![]()
![]()
maar dan zonder dansen, want dat kan ik niet
meh, ik vond het gezeurquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Terechte klacht van die graden bij het weerbericht
mmmm, hoe kom je aan mijn foto?quote:
wait, whut???quote:
ow, ik dacht dat je Timur had gebeldquote:
Dat mag je toch echt zelf doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je Timur had gebeld
reken er maar niet op dat ik dat ga doen.quote:
okquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:40 schreef Mr.Houdoe het volgende:
"Die bel zal wel te veel geld kosten"Woow dikke bash!!
Zo'n wielrenfiets kost ongeveer het 1000-voudige van wat een fietsbel kost maargoed
heb zelf ook even met een racefiets gereden (tot zware crash) en ik had wel een bel en ik keek goed uit en waar er fietspaden waren gebruikte ik die.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:40 schreef Mr.Houdoe het volgende:
"Die bel zal wel te veel geld kosten"Woow dikke bash!!
Zo'n wielrenfiets kost ongeveer het 1000-voudige van wat een fietsbel kost maargoed
Na "lights will guide you home" komt "en dit maakt je boos"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:47 schreef wolfrolf het volgende:
Wat voor mama appelsap zit er in dan?
In het refrein: "En dit maahaahaakt je boos"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:47 schreef wolfrolf het volgende:
Wat voor mama appelsap zit er in dan?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Na "lights will guide you home" komt "en dit maakt je boos"
Ja, hopen dat ze m nooit meer draaienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor altijd verneukt... Klote-Timur
Coldplay-haters!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, hopen dat ze m nooit meer draaien
Niet zo doen tegen Timur!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor altijd verneukt... Klote-Timur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |