mee eensch.quote:
SPOILER: vrijdag de 13 25-01-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Een boel gelul inderdaad... Jammer, kan wel wat opzwepende muziekjes gebruikenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:54 schreef Pino112 het volgende:
Zes nummers gedraaid dit uur tot nu toe
Oke, de zevende nu.
Moet je dit eens luisteren!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
idd, een beetje minder gelul mag wel....
ik zeg niet dat er helemaal niet geluld mag worden...quote:
had je die aanbeveling dan niet een maand eerder kunnen schrijven? ik roep maar wat...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Ik haat een aanbeveling en conclusie schrijven over een onderzoek waar je een maand niks aan gedaan hebt_
Geen tijd voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had je die aanbeveling dan niet een maand eerder kunnen schrijven? ik roep maar wat...
Ik haat portfolio's maken. Gelukkig bijna klaarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Ik haat een aanbeveling en conclusie schrijven over een onderzoek waar je een maand niks aan gedaan hebt_
En had je dat niet in je dagboek kunnen schrijven?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had je die aanbeveling dan niet een maand eerder kunnen schrijven? ik roep maar wat...
en had jij dat niet in je dagboek kunnen schrijven?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:03 schreef FZN05 het volgende:
[..]
En had je dat niet in je dagboek kunnen schrijven?
Ik had het niet tegen jou! Ik wilde jou juist aanvullen!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en had jij dat niet in je dagboek kunnen schrijven?
ow, in dat geval....had je die aanvulling niet in je dagboek kunnen schijven?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:05 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou! Ik wilde jou juist aanvullen!
Dat inderdaad. Zelden zo'n saaie uitzending gehoordquote:
Ik heb het wel op staan maar het gaat totaal langs me heenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Zelden zo'n saaie uitzending gehoord
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het wel op staan maar het gaat totaal langs me heen.
Waarom doe je dat dan ook?!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ook zijn omdat ik al kapot ben sinds 22u, iets te weinig geslapen vannacht
Ik ging nog niet slapen omdat ik niet moe was tot 2.30, en ik werd wakker om 9u en kon niet meer slapenquote:
Jij zit op vrijdagavond op FOK!.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb iemand op Twitter die geen kroeg nodig heeft, omdat ze de beste vrijdagavond ooit in de WhatsApp-groep heeft.
jij ook...en ik ook!quote:
Ah, op die manierquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ging nog niet slapen omdat ik niet moe was tot 2.30, en ik werd wakker om 9u en kon niet meer slapen_
Ik ben het niet!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb iemand op Twitter die geen kroeg nodig heeft, omdat ze de beste vrijdagavond ooit in de WhatsApp-groep heeft.
Nee, maar dat is wel de held van de zenderquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De tering inderdaad zeg.
[ afbeelding ]
Hebben ze het nog over deze koning gehad?
Die vind ik onwijs tof!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De tering inderdaad zeg.
[ afbeelding ]
Hij kan helemaal niet presenteren, maar maakt het wel leuk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De tering inderdaad zeg.
[ afbeelding ]
En ook niet kokenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij kan helemaal niet presenteren, maar maakt het wel leuk.
Nog nooit gezien/gehoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De tering inderdaad zeg.
[ afbeelding ]
ja, goed nummer. ééndagsvlieg en een typische 3fmp[laat imhoquote:
Heerlijk, was deze helemaal vergetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, goed nummer. ééndagsvlieg en een typische 3fmp[laat imho
heb/had em op de topcd TMF Rockzone 1quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Heerlijk, was deze helemaal vergeten
Fred! ben jij dat?quote:
heb je je eigen rode staaf gezien?quote:
SRquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je je eigen rode staaf gezien?
quote:
Trustenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:26 schreef minthy het volgende:
Ik kap ermee, overdag meer dan genoeg tijd om de puntjes op de spreekwoordelijke i te zetten
trustenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:26 schreef minthy het volgende:
Ik kap ermee, overdag meer dan genoeg tijd om de puntjes op de spreekwoordelijke i te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |