Dat gaat niet, want de hele gootsteen ligt vol, dus ik kan niks in het afvoerputje doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:33 schreef Wooninck het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem opgelost. Met de vriendelijke gr gr van Billy Mays.
quote:
Lekker zit je stofzuiger vol met papquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:06 schreef kristyle het volgende:
Stofzuiger op het afvoerputje zetten.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Pap stroomt niet weg omdat jullie mam de afvoer blokkeert.
Dit moet je naast pleisters altijd in huis hebben overigens.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:33 schreef Wooninck het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem opgelost. Met de vriendelijke gr gr van Billy Mays.
Heb jij dit jaar nog geen topic geopend?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:09 schreef LizzyAdam het volgende:
Lol! Domste topic van 2013 so far? Think so...
Wel. Maar dat waren allen super intelligente, informatieve top topicsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:12 schreef John.Guidetti het volgende:
[..]
Heb jij dit jaar nog geen topic geopend?
Duimpje omhoog voor deze reactie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:59 schreef Tanin het volgende:
Pap is gemaakt van granen, bevat dus zetmelen.
Welk goedje breekt zetmelen af? Amylase.
Waar zit amylase in? in kwijl/spuug
Succes TS
Amylase is trouwens een katalysator dus wat je ervoor terug krijgt is een wasbak vol spuug.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:59 schreef Tanin het volgende:
Succes TS
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:48 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
ooh god ik moet hier zo om lachen.
En dan dit:
[..]![]()
Ik zal het hem zeggenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:52 schreef GauloisesB. het volgende:
Ok. Update.
Ik heb de gootsteen leeggehaald door 9839x een glas eruit te scheppen. Gootsteenontstopper erin, kokend water erin. Gaat bruisen, sputteren en spetteren, maar water stroomt niet weg.
Ik haat pap.
Ja, maar waar haal je op zondagavond nou zo snel een josti band vandaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:59 schreef Tanin het volgende:
Succes TS
Uit de rukbunker van ts.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja, maar waar haal je op zondagavond nou zo snel een josti band vandaan?
Enige juiste antwoord. Dan is het zo weg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:49 schreef -aad- het volgende:
Sifon losmaken en zo laten leeglopen? (wel even emmer ofzo onder zetten...)
Heb uiteindelijk de sifon eraf gehaald, en het was inderdaad keiharde zetmeelbeton geworden...quote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef Farenji het volgende:
Als je pap laat opdrogen krijg je keiharde zetmeelbeton waar je huizen van kan bouwen. Krijg je er nooit meer uit. Dat wordt een nieuwe afvoer laten installeren, ts!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |