Voor de kinderen hoort het er wel een beetje bijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:05 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Wordt eigenlijk ook wel langzamerhand ziek van dat overdreven 'ik-moet-even-omdraaien-zeg'-gedoe.
True true.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor de kinderen hoort het er wel een beetje bij
Nou nouquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
wtf, 45?
wie wil er nou alle 45 van die kloot dingen hebben, 35 van de 45 vallen toch af. Niemand wil rotzooi van verliezers hebben...
En het is alleen leuk voor klasgenootjes / familie leden van de blagen
er zijn 6 finalistenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
wtf, 45?
wie wil er nou alle 45 van die kloot dingen hebben, 35 van de 45 vallen toch af. Niemand wil rotzooi van verliezers hebben...
Is Wnedy niet gezelligquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik mis toch wel een beetje iets gezelligs zoals Peter vd Vorst of Tv kantine na The Voice
Niet als Moordvrouwquote:
Jaloers dat ik Hannah Finn en Laura al heb?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
wtf, 45?
wat, welke hannah ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaloers dat ik Hannah Finn en Laura al heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |