Ja die heb ik niet johquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tssk.. [ afbeelding ] zul je bedoelen. Je eet toch geen bier
En op die komische noot sluit ik de dag af.quote:
Gemiddelde Nederlander = dom tenzij ze heel erg dom zijn. En rechten is echt wel tof hoor, maar er zijn ook mensen die het geen flikker kan schelen of geen rechtvaardigheidsgevoel hebben. Zo van wat me nu aangedaan wordt mag helemaal niet!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:46 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Had laatst nog een discussie met mensen die geen rechten studeren en probeerde uit te leggen waarom ik privaatrecht zo leuk vind, aan de hand van een paar arresten ook maar ze snapten er geen hol van
Ditquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
s en outs van bepaalde soft-en hardware. De tendens hier thuis is "maul halten en zorgen dat ik films e.d. kan kijken met ondertitels en geluid en whatnot"
welke rechtsgebied vind jij nou leuk?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:52 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb nu trouwens paar uur simcity gedaan. Het is wel zwaar verslaven weer pff tfoe
Gesloten beta, ging vandaag 6 uur los. Helemaal wild natuurlijk.quote:
Privaatrecht vind ik tof. Verder vond ik strafrecht wel interessant lijken maar daar heb ik alleen even aan gelikt met inleiding in de rechtswetenschappen. Staatsrecht vond ik eigenlijk ook erg tof, maar bestuursrecht vond ik dan weer geen hol aan. Terwijl dat best dicht bij elkaar ligt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
welke rechtsgebied vind jij nou leuk?
Tja dank voor de tip. Helaas gaat contractenrecht even voor. Veel kijkplezier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:10 schreef Ryon het volgende:
Kwaliteitsfilm http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=4775 is nu op sbs6
wat behandelen ze daar?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:21 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Tja dank voor de tip. Helaas gaat contractenrecht even voor. Veel kijkplezier.
Ik ben nu bezig met een aantal arresten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet zo flauw je weet waar ik het over heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |