Ja die heb ik niet johquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tssk.. [ afbeelding ] zul je bedoelen. Je eet toch geen bier
En op die komische noot sluit ik de dag af.quote:
Gemiddelde Nederlander = dom tenzij ze heel erg dom zijn. En rechten is echt wel tof hoor, maar er zijn ook mensen die het geen flikker kan schelen of geen rechtvaardigheidsgevoel hebben. Zo van wat me nu aangedaan wordt mag helemaal niet!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:46 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Had laatst nog een discussie met mensen die geen rechten studeren en probeerde uit te leggen waarom ik privaatrecht zo leuk vind, aan de hand van een paar arresten ook maar ze snapten er geen hol van
Ditquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
s en outs van bepaalde soft-en hardware. De tendens hier thuis is "maul halten en zorgen dat ik films e.d. kan kijken met ondertitels en geluid en whatnot"
welke rechtsgebied vind jij nou leuk?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:52 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb nu trouwens paar uur simcity gedaan. Het is wel zwaar verslaven weer pff tfoe
Gesloten beta, ging vandaag 6 uur los. Helemaal wild natuurlijk.quote:
Privaatrecht vind ik tof. Verder vond ik strafrecht wel interessant lijken maar daar heb ik alleen even aan gelikt met inleiding in de rechtswetenschappen. Staatsrecht vond ik eigenlijk ook erg tof, maar bestuursrecht vond ik dan weer geen hol aan. Terwijl dat best dicht bij elkaar ligt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
welke rechtsgebied vind jij nou leuk?
Tja dank voor de tip. Helaas gaat contractenrecht even voor. Veel kijkplezier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:10 schreef Ryon het volgende:
Kwaliteitsfilm http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=4775 is nu op sbs6
wat behandelen ze daar?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:21 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Tja dank voor de tip. Helaas gaat contractenrecht even voor. Veel kijkplezier.
Ik ben nu bezig met een aantal arresten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet zo flauw je weet waar ik het over heb
Zoek eens op One Minute Sculptures van Erwin Wurm, een van mijn favoriete kunstenaars. De video voor Can't Stop is een hommage daaraan, de originelen zijn nog zo veel meer randomquote:
Oh, mij niet. Een keer naar een expositie van Wurm geweest in Aachen, nog voor ik de clip kende, was heel erg vetquote:
Ik wist het vuile collaborateurquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan sms ik je toch wel weer zoals altijd?
Hoe weet jij nou weer dat Tchock ligt te ketsen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:01 schreef Yreal het volgende:
Jammer dat T nu weer ligt te ketsen, hij zou dit wel kunnen waarderen
Waarom dat dan?quote:
Hij had het aangekondigd, tenminste dat vriendin langskwam ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat Tchock ligt te ketsen?
Oh serieus? Seems legit dan, logisch gevolg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:28 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hij had het aangekondigd, tenminste dat vriendin langskwam ofzo
Ik aan- of verkondig niet wat ik op dat gebied doe, dat is privé. Stelletje pervertsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:28 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hij had het aangekondigd, tenminste dat vriendin langskwam ofzo
Je bent nog wakker. Terwijl je vriendin er is. Op vrijdagavond.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik aan- of verkondig niet wat ik op dat gebied doe, dat is privé. Stelletje perverts
Madame slaapt as we speak half over me heen, ik ben nog niet moe en kijk nog even californication. Kan alleen net niet bij mijn bier zonder haar te verplaatsenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je bent nog wakker. Terwijl je vriendin er is. Op vrijdagavond.
Dus de facto bierloosquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Madame slaapt as we speak half over me heen, ik ben nog niet moe en kijk nog even californication. Kan alleen net niet bij mijn bier zonder haar te verplaatsen
Trusten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:37 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga poepen en dan slapen. genoeg simcity gedaan
tmiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:37 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga poepen en dan slapen. genoeg simcity gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |