Tja dank voor de tip. Helaas gaat contractenrecht even voor. Veel kijkplezier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:10 schreef Ryon het volgende:
Kwaliteitsfilm http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=4775 is nu op sbs6
wat behandelen ze daar?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:21 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Tja dank voor de tip. Helaas gaat contractenrecht even voor. Veel kijkplezier.
Ik ben nu bezig met een aantal arresten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet zo flauw je weet waar ik het over heb
Zoek eens op One Minute Sculptures van Erwin Wurm, een van mijn favoriete kunstenaars. De video voor Can't Stop is een hommage daaraan, de originelen zijn nog zo veel meer randomquote:
Oh, mij niet. Een keer naar een expositie van Wurm geweest in Aachen, nog voor ik de clip kende, was heel erg vetquote:
Ik wist het vuile collaborateurquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan sms ik je toch wel weer zoals altijd?
Hoe weet jij nou weer dat Tchock ligt te ketsen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:01 schreef Yreal het volgende:
Jammer dat T nu weer ligt te ketsen, hij zou dit wel kunnen waarderen
Waarom dat dan?quote:
Hij had het aangekondigd, tenminste dat vriendin langskwam ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat Tchock ligt te ketsen?
Oh serieus? Seems legit dan, logisch gevolg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:28 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hij had het aangekondigd, tenminste dat vriendin langskwam ofzo
Ik aan- of verkondig niet wat ik op dat gebied doe, dat is privé. Stelletje pervertsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:28 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hij had het aangekondigd, tenminste dat vriendin langskwam ofzo
Je bent nog wakker. Terwijl je vriendin er is. Op vrijdagavond.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik aan- of verkondig niet wat ik op dat gebied doe, dat is privé. Stelletje perverts
Madame slaapt as we speak half over me heen, ik ben nog niet moe en kijk nog even californication. Kan alleen net niet bij mijn bier zonder haar te verplaatsenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je bent nog wakker. Terwijl je vriendin er is. Op vrijdagavond.
Dus de facto bierloosquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Madame slaapt as we speak half over me heen, ik ben nog niet moe en kijk nog even californication. Kan alleen net niet bij mijn bier zonder haar te verplaatsen
Trusten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:37 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga poepen en dan slapen. genoeg simcity gedaan
tmiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:37 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga poepen en dan slapen. genoeg simcity gedaan
Je kan het proberen maar of ik er momenteel (correct) antwoord op kan geven is een tweede.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:27 schreef Aurelius. het volgende:
Kan ik je wat vragen over Romeins erfrecht?
Bij verdeling van schulden, die worden van rechtswege verdeeldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:30 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je kan het proberen maar of ik er momenteel (correct) antwoord op kan geven is een tweede.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef SaulGoodman het volgende:
Grote spanningen in de Arnhemse wijk 't Broek. Koerden en Turkse christenen hebben het aan de stok met nationalistische Turken. Er heerst grote spanning.
De Turkse 'fascisten', zoals ze door hun vijanden worden genoemd, gebruiken wijkcentrum De Symfonie als thuisbasis. Koerden zijn hun 'overheersing' beu en dreigen met 'harde acties' het recht in eigen hand te nemen.
In 't Broek is ongeveer achttien procent van de bewoners van Turkse afkomst, meldt De Gelderlander. De Koerden willen niet naar de politie, omdat ze geen vertrouwen hebben in de overheid.
Multiculturele samenleving werkt gewoon niet, klaar. Hoe graag ik het ook zou willen. Het is toch te gek voor woorden dat we dit in Nederland hebben. Kijk, die Koerden en Turkse christenen zijn politieke vluchtelingen, niets mis mee. Maar die Turkse nationalisten tevens Islam-aanhangers bedreigen gewoon kwetsbare minderheden in Nederland, afschuwelijk. Fortuyn had het al voorspeld...
Is dit een situatie waar er twee erfgenamen zijn en de totale schuld 1000 is (500 elk dus) ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:31 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Bij verdeling van schulden, die worden van rechtswege verdeeld
Stel dat y aan b 500 dient te betalen maar 1000 betaalt kan y dat teveel betaalde dan terugvorderen?
Zoja op welke grond?
Ik heb in m'n aantekeningen iets staan over rechtsdwaling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |