Schelvecchioquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:02 schreef Neuroscience het volgende:
De Witte komt klaar bij Barca, wij bij Schelvecchio
Ja, Olivertje zal overuren moeten draaien om alle filmpjes online te krijgen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, dit was weer een juweeltje van een topshow
Heb de toto opgenomen, de momenten die je niet wil missen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja, Olivertje zal overuren moeten draaien om alle filmpjes online te krijgen.
Daar krijg je een spontane inzinking vanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je nu toch vanavond naar The Voice Kids hebt moeten kijken, dat is toch huilen met de pet op?
Altijd nog beter dan de verdediging van PSVquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je nu toch vanavond naar The Voice Kids hebt moeten kijken, dat is toch huilen met de pet op?
Alsof de van Brienenoordbrug is ingestort.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar krijg je een spontane inzinking van
Je kan pas goed zingen als je dingen hebt meegemaakt in je leven, verdriet hebt gekend.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Zingende kinderen, dat kan helemaal niet, die weten niet hoe de wereld in elkaar zit.
Gerard Joling heeft vroeger toch mooi een dikzak te kijk gezet die er erg treurig van werd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan pas goed zingen als je dingen hebt meegemaakt in je leven, verdriet hebt gekend.
Alhoewel een regelmatige kijker van The Voice dikwijls verdriet zal hebben gekend.
Feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerste, dat was Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gerard Joling heeft vroeger toch mooi een dikzak te kijk gezet die er erg treurig van werd.
Ja, weet ik kerel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn pas 9 minuten voorbij man
Maak je die bestandjes altijd zelf?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als de mp4 er is, dan is ie er.
Ikke niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Maak je die bestandjes altijd zelf?
Die maakt Veerbootquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Is dat de voorzitter van de fanclub? Of die jongen van sigaarblog com? Ik dacht dat zuidgrens dat was.quote:
Toch wel schokkend nieuws.quote:Hugo Borst was eerste keus voor nieuwe sporttalkshow RTL7
Johan Derksen was niet de eerste keus van RTL om de nieuwe sporttalkshow te presenteren. Pas na het afzeggen van Hugo Borst, kwam Johan Derksen in beeld voor het presenteren van de nieuwe sporttalkshow.
Ik heb wel alvast twee fragmentjes voor je als je je echt niet in kan houden. (een beetje een teaser)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Edensnator het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspot.nl/quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ajacied422 heeft geen 40 redacteuren in dienst, johannes.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan.
Hij zou toch op z'n minst een Arno Pijpertje kunnen brengen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ajacied422 heeft geen 40 redacteuren in dienst, johannes.
dat verklaart veel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik woon in Drenthe, onder een hunebed.
Nee, dat nou ook weer niet. Maar hij vond het totaal niet erg dat hij tweede keus was.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zat JD toch zelf in de selectiecommissie?
Dat hoeft ook niet als je toch geen ambities hebt in dat wereldje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat nou ook weer niet. Maar hij vond het totaal niet erg dat hij tweede keus was.
Maar daarom zit hij er....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als je toch geen ambities hebt in dat wereldje.
Nee, maar ik zal wel graag alle seizoenen van die vechtende dwergen hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan ik nog iemand interesseren in een mp4 link voor Ruige Mannen: Deadliest Roads?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal wel graag alle seizoenen van die vechtende dwergen hebben
Merci beaucoupquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)c40-5e209ac6f2cb.mp4
Thxquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
topshowquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:50 schreef Thas het volgende:
Hoe goed was het?
Op een schaal van 0 tot topshow?
De link doet het niet zo goed. Werkt pas als ik klik op open afbeelding in nieuw tabblad.quote:
Bij deze hetzelfde verhaal. Misschien een andere upload site zoeken? Ik ken het probleem, dat imgon het niet meer doet, heb er zelf ook last van.quote:
Dank je!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
imgbox.com - 10mb max uploadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De link doet het niet zo goed. Werkt pas als ik klik op open afbeelding in nieuw tabblad.
[..]
Bij deze hetzelfde verhaal. Misschien een andere upload site zoeken? Ik ken het probleem, dat imgon het niet meer doet, heb er zelf ook last van.
Thx, even kijken. Had hier ook nog een hele lijst: http://www.findimagehost.com/gif-hosting.phpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |