Daar krijg je een spontane inzinking vanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je nu toch vanavond naar The Voice Kids hebt moeten kijken, dat is toch huilen met de pet op?
Altijd nog beter dan de verdediging van PSVquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je nu toch vanavond naar The Voice Kids hebt moeten kijken, dat is toch huilen met de pet op?
Alsof de van Brienenoordbrug is ingestort.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar krijg je een spontane inzinking van
Je kan pas goed zingen als je dingen hebt meegemaakt in je leven, verdriet hebt gekend.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Zingende kinderen, dat kan helemaal niet, die weten niet hoe de wereld in elkaar zit.
Gerard Joling heeft vroeger toch mooi een dikzak te kijk gezet die er erg treurig van werd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan pas goed zingen als je dingen hebt meegemaakt in je leven, verdriet hebt gekend.
Alhoewel een regelmatige kijker van The Voice dikwijls verdriet zal hebben gekend.
Feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerste, dat was Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gerard Joling heeft vroeger toch mooi een dikzak te kijk gezet die er erg treurig van werd.
Ja, weet ik kerel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn pas 9 minuten voorbij man
Maak je die bestandjes altijd zelf?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als de mp4 er is, dan is ie er.
Ikke niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Maak je die bestandjes altijd zelf?
Die maakt Veerbootquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Is dat de voorzitter van de fanclub? Of die jongen van sigaarblog com? Ik dacht dat zuidgrens dat was.quote:
Toch wel schokkend nieuws.quote:Hugo Borst was eerste keus voor nieuwe sporttalkshow RTL7
Johan Derksen was niet de eerste keus van RTL om de nieuwe sporttalkshow te presenteren. Pas na het afzeggen van Hugo Borst, kwam Johan Derksen in beeld voor het presenteren van de nieuwe sporttalkshow.
Ik heb wel alvast twee fragmentjes voor je als je je echt niet in kan houden. (een beetje een teaser)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Edensnator het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |