Ik zou het eerder retro noemenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is hip![]()
En die veel-te-overdreven danspasjes krijg ik altijd jeuk van
jij bent niet hip meer.. het is 'swag' nuquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is hip![]()
Ik kom weleens buiten, maar ik zie niemand met snelbinders lopenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is hip![]()
Hoe oud ben jij stickertje?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij bent niet hip meer.. het is 'swag' nu
Word een nieuwe trendquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kom weleens buiten, maar ik zie niemand met snelbinders lopen
Ohquote:
Whehehehehe ik nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
OMG en ik bedenk me net dat toen Stickertje geboren werd ik al 22 was
Ik ga mijn fluor beenwarmers met matching buttons even opzoeken dan....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ooit wordt alles weer trend, tot die tijd....
en om je nog ouder te laten voelen voeg ik toe dat je toen al 1 jaar ouder was dan mijn moederquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
OMG en ik bedenk me net dat toen Stickertje geboren werd ik al 22 was
Fluor gaat ook lekker nuquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga mijn fluor beenwarmers met matching buttons even opzoeken dan....
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en om je nog ouder te laten voelen voeg ik toe dat je toen al 1 jaar ouder was dan mijn moeder
Da's niet bij het officiele verkoopadres toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef iBenny het volgende:
¤99,- om de finale van The Voice Kids bij te wonen. Dafuq!
http://www.onlineticketshop.nl/the-voice-kids-kaarten
wtf ????? daarvoor kan je samen naar een echte artiestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef iBenny het volgende:
Neuhjquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's niet bij het officiele verkoopadres toch?
En dan is Simon er nog niet eens bij!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef iBenny het volgende:
Gedverdemme, dat fenomeen kwam ik pas tegen, ik heb nog nooit zoiets verschrikkelijks gezienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef vencodark het volgende:
Wow, dat meisje lijkt op een oudere Honey Boo Boo. Arm kind.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef vencodark het volgende:
Wow, dat meisje lijkt op een oudere Honey Boo Boo. Arm kind.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
En dan is Simon er nog niet eens bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |