Gold die niet voor de Dev Beta? Anders DM.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:15 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb mijn hele eerste uurtje trouwens opgenomen. Maaaaar... technisch gezien mag ik het niet posten IVM de NDA...
Ja, maar na een tijdje is hij opeens klaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
duurde dat decompressing updated data bij jullie ook lang of ligt dat aan mijn tage laptop? (Ja m'n veel te dure game machine staat nou eenmaal niet bij m'n vriendin)
Hier sluit ik mij helemaal bij aan!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Net de tutorial gespeeld en mijn eerste uurtje erop zitten. Denk dat ik hem toch maar ga pre-orderen. Maxis heeft zich wederom bewezen wat mij betreft!
Nee het is geen echt vervolg op Simcity 4, het is een echte reboot van de serie en de insteek van de gameplay is volledig veranderd. Dat was even wennen maar dat duurde niet lang. Het spel speelt lekker soepel en begeleid je goed bij het maken van keuzes. Het spel is makkelijk, maar niet dumbed down. In tegendeel, er is nog meer informatie beschikbaar dan ooit in Simcity 4.
Waar ik wel een beetje tegenaan liep was dat gebouwen uit zichzelf groter worden en meer ruimte in gaan nemen. Dat betekend dus dat als je in het begin alles op elkaar bouwt met weinig ruimte voor uitbreiding, er dus ook geen uitbreiding zal plaatsvinden zonder dingen te slopen. Maar dat is een kwestie van plannen natuurlijk.
Het regio spelen is wel een beetje een must heb ik gemerkt en wordt ook wel een beetje gepushed door constant te benadrukken dat je politie, brandweer etc. naar je buursteden kan sturen en daar meer geld mee kan verdienen. Door geen buursteden beschikbaar te hebben mis je dus een flink deel van het spel en inkomen. Je kan natuurlijk al die steden zelf opvullen maar om nou een half dozijn verschillende steden te onderhouden is misschien een beetje saai. Het is dus wel echt een multiplayer game geworden. Maar ik kijk nu al uit om met een paar Fokkers een regio op te bouwen en te kijken hoeveel er mogelijk is![]()
Het niet kunnen bouwen van enorme steden is in de eerste instantie een domper, maar als ik zie hoeveel detail er nu in het spel gebouwd zit dankzij de Glassbox engine en de multiplayer gameplay dan denk ik niet eens dat ik het ga missen. Er is nu zoveel meer te doen dan wegen leggen, zonen, wegen leggen, zonen, wegen leggen, zonen en dat opent hele nieuwe opties.
Ik ben in ieder geval zeer positief verrast. Straks nog lekker een uurtje spelen en wat andere dingen proberen.
+1quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef Adolecens het volgende:
Op zich heeft dit ook wel wat, dat je maar een uurtje kan spelen. Je hebt nu de mogelijkheid om steeds opnieuw te beginnen en zo optimaal de gameplay te ervaren in plaats van gelijk beginnen met je "echte" stad.
Dus als ie straks uitkomt kan je goed getraind beginnen. Ik ben enthousiast!
[..]
Hier sluit ik mij helemaal bij aan!
Zei ik toch, pessimistquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Net de tutorial gespeeld en mijn eerste uurtje erop zitten. Denk dat ik hem toch maar ga pre-orderen. Maxis heeft zich wederom bewezen wat mij betreft!
Ik ben in ieder geval zeer positief verrast. Straks nog lekker een uurtje spelen en wat andere dingen proberen.
Klopt, ik dacht eerst screens nog wel, maar even nagelezen. Dus ik haal nu alles weg, voordat we gedoe krijgen. Daar heb ik geen zin in, ik wil nog langer met EA door 1 deur kunnen als site zijndequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:15 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb mijn hele eerste uurtje trouwens opgenomen. Maaaaar... technisch gezien mag ik het niet posten IVM de NDA...
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:19 schreef Pheno het volgende:
Yoepi, nog meer goed nieuws: http://www.ea.com/uk/news/origin-for-apple-mac
Origin for mac begint het levenslicht in alpha te zien
Beter dan die HP-werklaptop waar het nu op loopt
Alsof ik het halve internet doorwandelquote:
EA komt je vannacht van je bed lichten, ouwe waaghals dat je me er bent.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:26 schreef iScripters het volgende:
Weet niet zeker of dit onder de NDA valt, maar ik gok van nietIk doe mn brandweer aan de hoofdweg, maar elke keer gezeik dat ze niet op tijd kunnen zijn bij een brand. Ja, die weg staat aardig vol, maar normale mensen (ik weet dat dit een spel is...) gaan aan de kant voor de brandweer. Heb eraan gedacht om de brandweer een dedicated weg te geven, maar op een punt moeten ze door de drukte. Iemand hier een oplossing voor?
Bugreport doen? daar is tenslotte de beta voorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:26 schreef iScripters het volgende:
Weet niet zeker of dit onder de NDA valt, maar ik gok van nietIk doe mn brandweer aan de hoofdweg, maar elke keer gezeik dat ze niet op tijd kunnen zijn bij een brand. Ja, die weg staat aardig vol, maar normale mensen (ik weet dat dit een spel is...) gaan aan de kant voor de brandweer. Heb eraan gedacht om de brandweer een dedicated weg te geven, maar op een punt moeten ze door de drukte. Iemand hier een oplossing voor?
Je mag gerust praten over de beta, maar screens en vids niet. Waarom ze dan de mogelijk zelfs ingame geven moet je me niet vragen, dat is gewoon vragen om gedoequote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:26 schreef iScripters het volgende:
Precies, feedbackknop ftw.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bugreport doen? daar is tenslotte de beta voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |