abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:18:57 #1
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_122044139
http://www.geforce.co.uk/(...)ity/deals-promotions

quote:
Uitgever Electronic Arts heeft online een aantal hints verspreid die lijken aan te geven dat de uitgever aan een nieuwe versie van SimCity werkt. De game lijkt begin maart, tijdens de Game Developers Conference, aangekondigd te worden.

Tijdens de Game Developers Conference, die vanaf 5 maart in San Francisco plaatsvindt, houdt Electronic Arts het Game Changers Event. Een pr-medewerker van EA heeft inmiddels via Twitter laten weten dat daar een aankondiging komt van Maxis, het bedrijfsonderdeel dat verantwoordelijk is voor de Spore-, Sims- en SimCity-games.

Op de Facebook-pagina van hetzelfde evenement staan nog meer aanwijzingen. Zo vraagt EA de lezers daar: "Wat zou je doen als je de macht had om de wereld te veranderen?" en: "Hoe kunnen we samen de wereld veranderen?" Daarna wordt opnieuw verwezen naar het Game Changers-evenement tijdens de GDC. Van de drie series die Maxis voor EA gemaakt heeft, past SimCity het best past bij de vraagstelling. De aanwijzingen op de Facebook-pagina lijken bovendien te wijzen op een game met onlinemogelijkheden.

De eerste SimCity verscheen in 1989 en werd bij Maxis ontworpen door Will Wright. Het laatste deel uit de serie dat Maxis maakte dateert uit 2003, toen SimCity 4 verscheen. EA heeft sindsdien mobiele varianten van de serie uitgegeven en had inmiddels veel succes met The Sims en de vele opvolgers en uitbreidingen. The Sims is een serie waarin spelers niet gevraagd wordt een complete stad te besturen, maar het leven te bepalen van een kleine hoeveelheid inwoners. Na het succes van The Sims zou Will Wright het concept van Spore verzinnen, dat in 2008 verscheen. Wright maakte begin dit jaar bekend dat hij werkt aan een nieuw concept, dat HiveMind gedoopt is.

Aanmelden bčtaversie.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:19:19 #2
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_122044157
Game on.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:23:57 #3
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_122044417
*O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_122044593
Wooow, dit is wel ff wennen en omschakelen zeg! Krijg er veel meer een Sims idee bij, dan een Simcity..

Tot hoelang kan je die beta spelen eig?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_122044621
Ik vind het er best mooi uitzien. :)

[ Bericht 46% gewijzigd door Pheno op 25-01-2013 22:13:15 ]
pi_122044806
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uurtje spelen is klaar. Ik vind dat er nog wel erg grote lege plekken tussen zitten als je iets gebouwd hebt.
Je komt echt tijd te kort en het is echt erg beperkt, veel dingen not in the beta. Daarbij is de stadsruimte te klein.. zo kun je NOOIT zo'n gave grote stad bouwen die in simcity 4 me uren bezig hield.

Verder ziet het er wel gelikt uit hoor, dat uitbreiden van gebouwen is echt een super fraai systeem
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_122044911
De game is niet eens 80 euro :') Dus dat gelul: doei.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:34:53 #8
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_122044936
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:32 schreef Boterbartje het volgende:

Verder ziet het er wel gelikt uit hoor, dat uitbreiden van gebouwen is echt een super fraai systeem
Dat is het zeker. :Y Dat vind ik wel een erg goede verbetering.
Fuck the EBU.
pi_122045098
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat is het zeker. :Y Dat vind ik wel een erg goede verbetering.
Jup. Maar ik mis toch wel dat hele metropool idee van simcity 4 waar je op die grote tiles van metropool tot sub urbs en alles. Nu kun je of alleen een businesscentrum of een groot dorp bouwen. Erg jammer.
Daarbij heb je weinig, weinig weinig transportmogelijkheden, alles wat simcity 4 rush hour bracht is weg
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_122045185
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:38 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Jup. Maar ik mis toch wel dat hele metropool idee van simcity 4 waar je op die grote tiles van metropool tot sub urbs en alles. Nu kun je of alleen een businesscentrum of een groot dorp bouwen. Erg jammer.
Daarbij heb je weinig, weinig weinig transportmogelijkheden, alles wat simcity 4 rush hour bracht is weg
Klopt, je kunt wel een treinstation e.d. kopen, maar dat is alleen om meer toeristen te trekken. Ik hoop dan zeker op een DLC later met meer mogelijkheden.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:40:53 #11
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_122045223
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:38 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Een grote metropool maken in SC4 is mij nooit gelukt. :@
Fuck the EBU.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:41:19 #12
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_122045243
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Klopt, je kunt wel een treinstation e.d. kopen, maar dat is alleen om meer toeristen te trekken. Ik hoop dan zeker op een DLC later met meer mogelijkheden.
EA kennende zal er wel veel DLC komen. :D :') ;(
Fuck the EBU.
pi_122045372
Hoe kan ik een burgemeestershuis plaatsen? Waar zit de knop daarvoor? Dus niet decity hall.
pi_122045394
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

EA kennende zal er wel veel DLC komen. :D :') ;(
Als ze daadwerkelijk wat toevoegen: laat maar komen! Ik hoef het niet te kopen ;)
pi_122045411
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hoe kan ik een burgemeestershuis plaatsen? Waar zit de knop daarvoor? Dus niet decity hall.
ZIt niet in de beta, maar normaal naast de knop van de city hall
  PR/Manusje van alles vrijdag 25 januari 2013 @ 20:45:27 #16
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_122045456
aan het downloaden hier. *O*
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:45:39 #17
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_122045464
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als ze daadwerkelijk wat toevoegen: laat maar komen! Ik hoef het niet te kopen ;)
Nee, precies het is geen verplichting. Maar soms voelt het wel zo.
Fuck the EBU.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:45:50 #18
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_122045470
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
aan het downloaden hier. *O*
Nu al. :D
Fuck the EBU.
  PR/Manusje van alles vrijdag 25 januari 2013 @ 20:46:17 #19
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_122045501
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Nu al. :D
heb nu pas tijd. :6
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_122045518
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

ZIt niet in de beta, maar normaal naast de knop van de city hall
Waarom is het dan onderdeel van een objective in de beta?.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:48:29 #21
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_122045601
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Een grote metropool maken in SC4 is mij nooit gelukt. :@
Half miljoen inwoners, een business centre met allemaal hoge flats, goed bezocht vliegveld en metrosysteem dat zowat nog uitgebreider is dan de waterleidingen en zwaar overbevolkt. Een mega stad.

Dat zie ik hier niet gebeuren, zeker ook niet vanwege de regionsize, die kaarten zijn gewoon té klein
pi_122045640
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Waarom is het dan onderdeel van een objective in de beta?.
Omdat kaas niet aan het plafond groeit. Je ziet in mijn net geplaatste screenshot ook een niet te doen opdracht. Ik moet een landmark plaatsen en die staan ook nog uit. Het is overigens een optioneel objectief, dus je kunt gewoon doorgaan. Je city hall kun je wel opwaarderen en later 1 gebouw aan plaatsen.
pi_122045669
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:48 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Half miljoen inwoners, een business centre met allemaal hoge flats, goed bezocht vliegveld en metrosysteem dat zowat nog uitgebreider is dan de waterleidingen en zwaar overbevolkt. Een mega stad.

Dat zie ik hier niet gebeuren, zeker ook niet vanwege de regionsize, die kaarten zijn gewoon té klein
Toch apart dat ik dan al een stad van een miljoen inwoners heb mogen zien laden ;) Je kunt gewoonweg niet verwachten dat je zoiets in een uurtje maakt, of ook niet in een dag of twee. Daar moet werk in zitten. Bloed zweet en tranen.
pi_122046332
Net de tutorial gespeeld en mijn eerste uurtje erop zitten. Denk dat ik hem toch maar ga pre-orderen. Maxis heeft zich wederom bewezen wat mij betreft!

Nee het is geen echt vervolg op Simcity 4, het is een echte reboot van de serie en de insteek van de gameplay is volledig veranderd. Dat was even wennen maar dat duurde niet lang. Het spel speelt lekker soepel en begeleid je goed bij het maken van keuzes. Het spel is makkelijk, maar niet dumbed down. In tegendeel, er is nog meer informatie beschikbaar dan ooit in Simcity 4.

Waar ik wel een beetje tegenaan liep was dat gebouwen uit zichzelf groter worden en meer ruimte in gaan nemen. Dat betekend dus dat als je in het begin alles op elkaar bouwt met weinig ruimte voor uitbreiding, er dus ook geen uitbreiding zal plaatsvinden zonder dingen te slopen. Maar dat is een kwestie van plannen natuurlijk.

Het regio spelen is wel een beetje een must heb ik gemerkt en wordt ook wel een beetje gepushed door constant te benadrukken dat je politie, brandweer etc. naar je buursteden kan sturen en daar meer geld mee kan verdienen. Door geen buursteden beschikbaar te hebben mis je dus een flink deel van het spel en inkomen. Je kan natuurlijk al die steden zelf opvullen maar om nou een half dozijn verschillende steden te onderhouden is misschien een beetje saai. Het is dus wel echt een multiplayer game geworden. Maar ik kijk nu al uit om met een paar Fokkers een regio op te bouwen en te kijken hoeveel er mogelijk is ^O^

Het niet kunnen bouwen van enorme steden is in de eerste instantie een domper, maar als ik zie hoeveel detail er nu in het spel gebouwd zit dankzij de Glassbox engine en de multiplayer gameplay dan denk ik niet eens dat ik het ga missen. Er is nu zoveel meer te doen dan wegen leggen, zonen, wegen leggen, zonen, wegen leggen, zonen en dat opent hele nieuwe opties.

Ik ben in ieder geval zeer positief verrast. Straks nog lekker een uurtje spelen en wat andere dingen proberen. :Y)
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:05:35 #25
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_122046488
:'( :'( :'( :'( :'( ik wil ook!! :X

:@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')